|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik denk niet dat het helpt als ik voor de neus van een ander de vleeskoeling leeglaad. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Vieze verhalen vertellen over maden in vlees, de meest gruwelijkeslachtprocessen, ziektes die je ervan krijgt, parasieten die nog in vlees zitten etc. Gaat heen en predikt! ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Daar hebben we een andere ZM-er voor. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Maar ik zou het wel zo mooi vinden als men er een eerlijke prijs voor betaald zou worden. Met daarin bijv.ook de kosten om milieu- en natuurvernietiging te herstellen. “If you think the economy is more important than the environment, try holding your breath while counting your money.” – Professor Guy McPherson |
|
quote:Beetje een Fusion obsessie? Je hoeft me echt niet steeds te noemen hoor. Hoef ik weer niet te reageren met bijvoorbeeld: "Gelukkig hebben we nog in zo'n beetje ieder topic jouw scherpe, bevlogen en belezen bijdragen" When your people matter, menstrual health matters |
|
Ten eerste noem ik je niet. Ten tweede hoef je niet te reageren. Groetjes aan Priscilla. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ik ben er zeker van dat ZM'ers veel vaker de grammaticale fout "fusioneren" maken waar het "fuseren" moet zijn, tov andere menschen. signature |
|
quote:Maar je doelt wel op mij, niet zo hypocriet en voorspelbaar. quote:Niet zo hypocriet en voorspelbaar. When your people matter, menstrual health matters |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Je hoeft niet te reagereren. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: En nogmaals de groetjes aan Priscilla. En toen ging het in ene ook weer over opgedrongen herbivorisme. [/Pimmel] [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 30-08-2017 16:22] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: reagereren, opnieuw een mooi woord, weg met overreageren, vooraan is het reagereren ben wel fan eigenlijkfeitelijk signature |
|
Ik ben blij dat ik lig jou plezier verschaf When your people matter, menstrual health matters |
|
ik zou je moeten betalen signature |
|
quote:met die negatieve interest rates van tegenwoordig zou ik jou geld toe moeten geven When your people matter, menstrual health matters |
|
deal oja, ontopic signature |
|
zo even Teff proberen signature |
|
Ziet er uit als vogelvoer. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
komt uit Eritrea nu hebben ze aldaar nóg minder te eten signature |
|
quote: Beetje laat, internetloze vakanties zijn fijn. Op je vraag; ik ben niet echt veganist, niet eens echt vegetariër. Ik eet namelijk af en toe vis. Geen vlees meer, gewoonweg niet nodig en ik mis het niet. Eieren kreeg ik steeds meer moeite mee, de zuivel en eier-industrie is misschien wel gruwelijker dan de vleesindustrie. Toen bleek ik er allergisch voor te zijn, maakte het gemakkelijk. Melk was ik nooit fan van. Ik eet nu wel zes keer per week veganistisch. Goed voor de aarde, milieu, mezelf. Zelf vind ik het met name erg lastig om te combineren met de intoleranties voor tarwe, gluten, gember, kikkererwten, knoflook. Saaie wereld. Hoewel, ik word er steeds handiger in. Melk vervangen is gemakkelijk; vooral kokosmelk/room vind ik fijn. Maar ook de notenmelken voldoen prima. Sojamelk ben ik niet zo een fan van. Wat zijn gerechten die je voorheen graag maakte? Er zijn maar weinig gerechten waar ik ondertussen niet een vegan-glutenvrije versie van geknutseld heb. @Hyp; tijd voor een takketarwetopic? |
|
jaaaaa signature |
|
quote:Er zouden meer mensen als jij moeten zijn When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:Waarom geen sojaroom? Het is veel smaakneutraler dan kokosroom namelijk. |
|
Dank voor de reactie, Silence. quote: Avondeten is al jaren overwegend plantaardig, dat is geen enkel probleem. Heb lange tijd in een huis gewoond waar meestal veganistisch gegeten werd, en als iedereen aanwezig was rekening gehouden moest worden met soja-, noten-, pinda- en tarweallergieën. En dan nog de rest van het gebruikelijke pakketje, rauwe wortel, appel, etc.. Daar ga je wel creatief van koken. Overigens eet de rest van mijn gezin wel zuivel en zo, dus juist met het avondeten ben ik er (nog) niet zo heel strikt in. Kleine stapjes. Beetje stom, maar ik heb meer moeite met het ontbijt. Yoghurt of kwark met muesli mis ik vooral. Ik heb inmiddels de ongezoete Alpro 'yoghurt' waar ElitE het over had gevonden, die is inderdaad best smakelijk, maar ik denk niet dat ik dat op de lange termijn als alternatief wil gaan gebruiken. Al wat kokosyoghurt e.d. geprobeerd, maar dat is zo schreeuwend duur...Moet een betere oplossing voor zijn. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |