|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Zeker wel! Lekker op de BBQ. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Alleen als zijn pappa en mamma in de buurt zijn. Een kleine snol zit zo vol. |
|
Je bedoelde dus een klein biggetje wurgen, da's de moeite zeg. Wees een echte man en ga voor de pap of de mam. Dare ya "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: Mijn zeemleren broekje is verdwenen. Plus ik vroeg het uit nieuwsgierigheid. Vreet netzolief uit de supermarkt. Vandaag nog een dikke hamlap met gebakken champignons, uien en knoflook. Wat Spertibonen erbij voor als ik moet schijten. Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: http://www.ogrish.com/archives/2004/december/ogrish-dot-com-pig-chainsaw-beheading-high.wmv *Verplichte waarschuwing: vrij grof filmpje.* Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: you sick bitch Een kleine snol zit zo vol. |
|
Ik kijk niet eens naar die zooi, de bestandsnaam zegt me genoeg |
|
hekel aan dat soort zeik. Net zoals van die mensen die faces of death oh zo entertaining vinden.... "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: Ach joh 99% is toch nep dus waar maak je je druk om? |
|
We zijn met snijtanden op de wereld gezet, dus we moeten ze ook gebruiken. |
|
quote: Haal je dit topic helemaal omhoog om deze nutteloze reply neer te zetten, tering hee! Http://www.metalfan.nl is vast ook wel wat voor jou, kom je ook? |
|
quote: Ik verveel me. Laat me. |
|
quote: Nee. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: Zie linkje |
|
quote: Zo hopeloos ben ik nou ook weer niet |
|
Daar wordt in ieder geval nog over metal gepraat. Fucking hell wat krijg je dat hier moeilijk voor elkaar. Favoriete topics zijn hier het lul topic en het relatie topic. Waar Mayo zich ook graag mag ophouden. Ik snap het verwijtende vingertje daarom in dit geval ook niet helemaal. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Welk vingertje? Welke idioot gaat er nu zo'n oud topic omhoog schoppen met zo'n nutteloze reply. Dat zie je mij hier dus niet doen. |
|
Dat doe je nog net niet nee. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote:Ach metal metal. Een stel leuter van 15 die 24/7 'hype' op 'hype' downloaden en daar iets over proberen te zeggen. Niet dat het hier feest is qua metal maar toch. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Valt mee, dus niet zeuren. |
|
is avril lavinge ook geen vegan??? |
|
quote: Uitspraak van de week! Die komt in mijn underscore! Edit: Laat maar, past niet [Dit bericht is gewijzigd door valfar op 30-03-2005 22:37] |
|
quote: Nee, die is doos en full-time rukvoer voor zwakzinnigen.. Een kleine snol zit zo vol. |
|
Anorexia is ook een soort veganisme |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |