|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
voor Skinpeeler |
|
quote: Vanavond een feestje gehad met dit type persoon. Het was dat ik mijn mening al had gegeven en dat hij daardoor het lef niet meer had om tegen mij in te gaan, maar mijn vooroordeel klopte.. Hij is een overtuigde vegetarier.. Geen vegan, maar dezelfde "gezonde" ondervoeding uitstraling. 1.75 meter en ongeveer 55 kilo.. [Dit bericht is gewijzigd door SkinPeeleR op 19-12-2004 1:43] Een kleine snol zit zo vol. |
|
Ook een vleesvervanger. Een kleine snol zit zo vol. |
|
Gast, Folkert van der G is vegan! If god can, then why can't I |
|
Punt? Oud Vuil. |
|
quote: Tis ook een magere mongool met regelmatige stroomuitval boven de nek. En hij heeft asperger, dus kunnen we hem mischien beter met zijn kop onder de grond planten. Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: Tja, Hitler was ook vegetarier. Dus als hippie kan je het nog ver schoppen. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: vegtrash komt van Texel, dus een beetje geisoleerd. Veel meer dan schapen neuken en toeristen rippen zit er niet in. Wat hij weet komt uit de leesmap die wekelijks aanspoelt. Een kleine snol zit zo vol. |
|
Heeh zit dat arme kereltje niet zo te pesten Als hij schapen wilt neuken dat doet hij dat toch lekker!! Het zal je moeder maar wezen... |
|
quote: Wil jij shoarma vreten waar hij mischien zijn pik in heeft geleegd? Of je hebt zo'n texeler dekbed, voor hetzelfde geld zit zijn zaadkwak dan in jouw dekbed.. Tja, zo maak je iemand wel veganist.. Vegetable rights and peas! ter bescherming van onsche brooze flora. Een kleine snol zit zo vol. |
|
Hmmm zit wat in...oke pest hem maar!!! Het zal je moeder maar wezen... |
|
Speciaal voor onze texeler schapeneuker vegtrash, Ik moest een schaap een tongzoen geven Motto: 'Als een schaap bèè zegt, dan bedoelt ze ook bèè!' Ik moest een schaap een tongzoen geven 't Bleek een hele ouwe ooi Ze keek me aan met haar gele ogen In haar schaapskop lang niet mooi Wie was daartoe mijn opdrachtgever Een tongzoen dus, het was voor straf 'k Perste mijn tong tussen har lippen En toen stond ik zelf paf Want langs de gele schapetanden In het speekselrijke hol Stuitte mijn tong toen op de hare En proefde scherp de smaak van wol 't Was zuiver scheerwol die ik proefde Dat herkende ik meteen 'n Kwaliteitsprodukt, geen namaak: Ik raakte door het dolle heen Een wolmerk had het niet van node: De ooi die bracht me in een roes Ik leerde rammen te benijden De herder en de schapedoes Dus we sloegen aan het paren De vonken stoven in het rond 'k Dankte God dat ik na jaren De ware liefde eind'lijk vond Wat eens begon als plicht, als opdracht Werd een hartstocht in één keer Wie eenmaal neemt een schaap te grazen Die wil nooit iets anders meer tekst- Hans Dorrestein [Dit bericht is gewijzigd door SkinPeeleR op 19-12-2004 22:40] Een kleine snol zit zo vol. |
|
Die meid doet me denken aan een vriendin van mij in haar toendertijd 'net veganistische periode'. Die was ook zo bezig met de wereld te verbeteren. Mooie opmerking van een klasgenoot.. Drink je water? Spoel jij de plee door? Douche jij? Dat mag niet, dat is uit het leefgebied van de vissen! Toen ze nog vegetarier was, liep ze wel rond op leren schoenen en had een leren tas. Daarnaast at zij kaas, ei en snoepjes met gelatine. Als men zo graag de wereld wil verbeteren, laten zij het dan ook meteen goed en grondig doen. |
|
quote: Wel iets beter je research doen,Hitler (Wolf voor intimi)was alleen vegetarier als het hem zo uitkwam,wat hij wel overeen had met echte vegetariers was dat hij de hele dag heel vies liep te ruften. |
|
Ik hou het dan maar bij hitler. Oud Vuil. |
|
quote: en wat voor een! |
|
Alleen die batterijtjes zijn best lastig te verteren |
|
Je moet die ook niet opeten... |
|
een vraag aan vegetariers/vegans terwille van het ecologisch principe: eten jullie cashewnoten? |
|
quote: Alleen scharrelnoten. Een kleine snol zit zo vol. |
|
"noten van de vrije uitloop" hebben toch een enigszins vreemde bijsmaak... "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Zijn ze vegetarisch geplukt? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
en op humane wijze aan hun eind gekomen.. "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Mag ik wel vleesch eten als ik zelf een wild zwijn met blote handen wurg op de Hoge Veluwe? Of mag ik van de veganisten alleen uit de kadaverbak eten? [Dit bericht is gewijzigd door SkinPeeleR op 30-12-2004 23:58] Een kleine snol zit zo vol. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |