![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Prima dan post ik er niet meer over ![]() |
|
quote: Fair enough als je het hebt over -alle- dierlijke producten. Maar voor zuivel en eieren? Als je niet wil dat er dieren gedood worden voor jouw eten, dan zit je verkeerd met die producten. Uiteraard zijn er uitzonderingen in bijv. kleinschalige veehouderijen, maar die producten zijn lang niet voor iedereen bereikbaar. quote: Zeg maar: niet. quote: Goed en herkenbaar punt. Destijds was de stap van driemaal per dag vlees naar vegetarisme vrij eenvoudig. Van vegetariër naar goeddeels veganist vind ik nog steeds moeilijk en dat gaat dan ook met wisselend succes. One chord is fine. Two chords is pushing it. Three chords and you're into jazz. ![]() |
|
quote: NRC schreef daar laatst over: https://www.nrc.nl/nieuws/2020/03/06/flexitariers-blijven-vleesverknocht-a3992929 One chord is fine. Two chords is pushing it. Three chords and you're into jazz. ![]() |
|
quote: Wat maakt dat deze gewoonte er steeds weer in sluipt? Heeft dat te maken met partner/vinden dat kinderen het 'nodig' hebben? Ik kan me namelijk niet voorstellen dat je er nooit bij stilstaat, je prijst namelijk bij iedere mogelijkheid de anderen die wel de stap maken/volhouden. ![]() |
|
Fusion is koning der hypocrisie, vergeet dat niet. quote: Paywall. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Slegthyd op 29-04-2020 16:30] Op 25 januari 2021 19:42 schreef Negatieveling het volgende: Grapperhaus zegt het letterlijk: voor slechtheid is er het strafrecht. ![]() |
|
quote: Hmm ja, de term flexitarier mag van mij ook wel de prullenbak in.. Ik zag laatst een 'flexitarisch' hoofdgerecht (met oa. ham).. ![]() Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... ![]() |
|
Die heeft het dus net niet begrepen ![]() God wants clean up rock campaigns ![]() |
|
quote:Ja op alles wat je zegt. ![]() |
|
quote: Als ik je uitspraak goed lees: hier idem zo. Al een paar jaar overtuigd bijna-vegan hier. Soms nog iets van kaas (al is dat puur uit zwakte/hypocrisie) en heel af en toe eieren. Een bevriend koppel heeft wel drie kippen thuis, ik heb er dan geen problemen mee om daar wel de eieren van te eten. Van die kippen dan. Het is moeilijk om volledig over te stappen naar veganisme, maar dat heeft alleen irrationele redenen. Soms is het wel lastig in combinatie met glutenallergie en een gebrek aan zin om te koken. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew ![]() |
![]() |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
![]() |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |