|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Is nu een docu over bodybuilding op net5 Zenial |
|
Ik vind kale bodybuilders ZO er niet uit zien. In 1 klap ziet men er uit als een crimineel. En dan die dikke rimpels in de nek (die je sowieso hebt ja ja) |
|
probeer je me iets te vertellen ofzo? |
|
quote: Als zijn spieren er niet hard uitzien is dit waarschijnlijk te wijten aan een vrij hoog bodyfat, al dan niet in combinatie met het vasthouden van vocht. Vasthouden van vocht gebeurt om veel redenen, consumptie van veel zuivelproducten is bijvoorbeeld 1 van die redenen, veel zout eten is er bijvoorbeeld ook een. Mensen die on-cycle zijn hebben vaak ook de neiging veel water vast te gaan houden maar dit verschilt helemaal per middel wat je gebruikt. Dus op zich kan het een indicatie zijn van Anabolica gebruik, maar geeft het in geen geval uitsluitsel. En tja, de balans tussen traingsgewicht/hoeveelheid massa is helemaal per persoon verschillend. En als je een beetje degelijke genen hebt om spieren te bouwen, iets wat negers sowieso meer hebben dan blanke mannen, is een correcte uitvoering al gauw minder belangrijk. Dan hebben de spieren zeg maar, aan die prikkel al genoeg om tot groei aangezet te worden. [Dit bericht is gewijzigd door Rasputin op 12-05-2005 23:41] Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Ik heb me een Kettler Classic home edition gekocht. Goed spul. En eindelijk met de vertrouwde Sfeer en degelijk geluid met nog degelijker muziek. Quintessence op de achtergrond, wat is dit zweten zalig. |
|
quote: Beetje late reactie, Ik train 5x per week en dan 2 spiergroepen per keer. b.v. Borst - rug. Biceps - triceps. Schouders - benen. Kortom er zit altijd ongeveer 72 uur tussen. En dan eindig ik een training met een half uurtje hardlopen op de band en buikspieren. Ik ga simpelweg door totdat ik moe ben. En aangezien ik nu al bijna 14 jaar train met een paar stops ertussendoor ivm verhuizingen en privezaken heb ik eigenlijk zelden spierpijn of blesures.. Het is ook trouwens maar net wat het lichaam gewend is. B.v. Borsttraining is voor mij; Bankdrukken(stang), 12x50kg, 10x60kg, 8x70kg, 6x80kg 3x90kg. Onderkant borst(machinaal), 10x60kg, 10x80kg, 6x100kg, 4x120kg, 6x100kg. bovenkant borst(stang), 12x50kg, 10x60kg, 8x70kg, 8x70kg, 10x60kg. Flyers(gewicht per arm), 20x8kg, 12x10kg, 10x12kg, 10x14kg, 8x16kg. Pest is alleen dat ik meestal alleen train en daardoor nooit echt tot het uiterste kan gaan. En dan wissel ik regelmatig met dumbells/stang of machines. Ik eet eiwitrijk en koolhydraat arm. Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: Wat??? Ik ga weer aan de Creatine oja ik ben alweer aan de creatine... And my marlboro light |
|
Jeej gisteravond 200 kg met de legpress. Wel gaaf om al die gewichten op dat apparaat te hangen, lijkt ik net heel sterk Zenial |
|
quote: Liggend, zittend of half liggend? |
|
Ik vind mezelf te gespierd... wat moet ik doen om minder gespierd te worden maar niet dik? Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Niet meer rukken.... "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Helemaal stoppen met eten en intensief gaan hardlopen. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: hehe gewoon horizontaal, zittend Zenial |
|
quote: Ik heb begrepen dat neger gewoon een hele ander bouw hebben door het klimaat in afika. Dunnere huid en vetlagen om de hitte beter af te voeren. Daarom komen hun spieren beter naar voren. Ik weet alleen niet of dit nu bullshit is of niet... I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Dan zouden scandinaviers allemaal wandelende speklappen moeten zijn. ...of is het in Amerika zo koud? [Dit bericht is gewijzigd door Mikeee op 20-05-2005 0:34] |
|
quote: Wanneer is het verstandig om creatine te gaan gebruiken? Ik train 3x inde week Maandag, Woensdag, Vrijdag. en dan 2 uur per keer. En dan 2 spiergroepen per keer. Ik denk zelf dat creatine voor mij niet nuttig is enzo. (en ik kan et niet betalen (student zijnde enzo (maarja shakejes in de sportschool zou nog kunnen))) Maarja jullie mening graag. |
|
Waarom is creatine volgens zoveel lui "te duur"? Ik vind 20 pleuro voor 500gr. echt niet duur. Je kan ze zelfs goedkoper krijgen. Ik heb die bus van 500gr. dan ook nooit opgemaakt.** Verder is er dus 0,0 verschil tussen de ene creatine van 20 euro en de andere van 40 euro. Het is allemaal precies hetzelfde creatine monohydraat. Hooguit dat het fijner of grover spul is. ** Afhankelijk van hoe je je cycle indeelt. Meest gebruikte is de 1ste week (zgn. loading phase) met 20gr. per dag (verspreid over de dag) en de daaropvolgende weken 5gr. p.d. (maintenance). De duur van de maintenance bepaal je zelf. Sommige mensen gebruiken het hele jaar door. Ander cycle: Week1 0,35g creatine per kg lichaamsgewicht Week2~4 0,15g creatine per kg lichaamsgewicht Week5 geen Week6 0,35g creatine per kg lichaamsgewicht Week7 0,15g creatine per kg lichaamsgewicht Week8~10 geen ...herhaal. Dit is zo'n cycle voor mensen die bang zijn voor "gewenning" van het lichaam en dus verminderde effect van de creatine. Volgens de literatuur moet je NIET mixen met zuurhoudende dranken zoals sinaasappelsap. De creatine zal dan reageren en worden omgezet in het inerte creatinine. Liefst WEL met een koolhydraat houdende zoals druivensap. Die van Euroshopper bijv. kost geen drol. (Ik zeg expres "volgens de literatuur" want m.i. gebeurt hetzelfde toch met maagzuur als je eenmaal hebt ingenomen.) [Dit bericht is gewijzigd door Mikeee op 20-05-2005 1:48] |
|
I see. Maar is het met mijn "trainingsschema" nou wel of niet verstandig om het te gaan gebruiken? Aangezien ik geen tijd heb om 24-7 in de sportschool te zitten. Edit: Ik moet ook zeggen dat ik geen vetpercentage van 0% heb (ik vind dat namelijk erg lelijk) [Dit bericht is gewijzigd door Odal op 20-05-2005 15:28] |
|
Dat kun jij en JIJ ALLEEN bepalen. Creatine is geen stofje die men een half uurtje voor of na trainen even in kan nemen. Het moet regelmatig ingenomen worden opdat een bepaalde hoeveelheid altijd aanwezig blijft in je lichaam. Iemands "trainingsschema" doet er dus ook niet aan toe. Dat spul moet gewoon aanwezig zijn. Klaar. Je moet het blijven innemen al train je niet. Zo niet dan moet je weer gaan "loaden". Zoals ik al eerder zei bestaat er ook een minderheid van zgn. "creatine non-respondents" die niet op creatine reageren. 20 euro voor ruim 11 weken lijkt me erg redelijk om het te proberen en als het niets is dan heb je geen drol uitgegeven. [Dit bericht is gewijzigd door Mikeee op 20-05-2005 16:29] |
|
et lijkt me wel eens lollig om te proberen :D Waar haal ik die bagger? |
|
quote: Zeg LEES jij wel wat er wordt geschreven? |
|
oeeeeeoeoeoeoeh klikbaar! Edit: Dank je! [Dit bericht is gewijzigd door Odal op 20-05-2005 16:34] |
|
Leuke site btw! Ik zou dit ding wel willen hebben! elke dag thuis borst spieren doen! |
|
quote: Good luck dan Bovendien is de add-on voor leg-extensions en leg-curls waar-de-loos. Losse gewichten voelen in het begin licht, horizontaal (90 graden) zijn ze dan op hun zwaarst en juist wanneer je op de top van je ROM moet squeezen is het weer lichter geworden. (voorbij de 90 graden) Kabels = constante spanning = oneindig veel beter. [Dit bericht is gewijzigd door Mikeee op 20-05-2005 17:00] |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |