|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
of is het compensatie? |
|
Is jouw domme gezanik soms ook compensatie? And my marlboro light |
|
It's the pelvic thrust that really drives you insane And my marlboro light |
|
quote: hard neuken is ook niet alles toch? the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
quote: Neen, Hard trainen is alles. And my marlboro light |
|
quote: hij traint speciaal zijn neukbeweging in de sportscool? |
|
Niveau... "Sehnsucht" |
|
quote: en damn hij kan er wat van |
|
Ik gaat Trainen Mwoeha!! "Sehnsucht" |
|
quote: jahaha... nu maak je me erg nieuwsgierig hoor, hoe zit dat? [Dit bericht is gewijzigd door ryn op 17-01-2005 19:25] the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
@kleine Micha Banaan/Rasputin: erg goed getrained! 1 vraagje, waarom trainen jullie je trapezius spier niet? |
|
Ik ben ook weer lekker bezig geweest,Die schouderoefeningen is Goed wennen Micha! Morgen weer "Sehnsucht" |
|
quote:Spieren hebben over het algemeen zo'n 48 uur nodih om te herstellen. Een spiergroep twee dagen na elkaar trainen is dus niet handig want dat remt het herstel. De buik heeft hier btw geen last van. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
IK weet er alles van,Maar omdat het wennen is heb ik lichte gewichten gepakt Ik heb niks teveel getraint Doe ik van de week wel "Sehnsucht" |
|
ah die "Behind The neck press" (met stang) erg leuke oefening, mn favoriet! 1 vraag: Hoe laag moet je met de stang gaan? Echt in de nek leggen of de arm net iets over de 90 graden gebogen? (dus de stang tot op oorhoogte brengen) Ik kan met deze oefening (4x 10 serie): tot in de nek, max. 60 kg tot oorhoogdte max. 80 kg |
|
Oor: Anders haal je de spanning van je spieren af en kost t idd weer meer moeite om 'm omhoog te krijgen. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Dat ziet er goed uit hoor Ik train 6x per week, maar doe niet meer aan krachttraining. Toch wil ik mijn buik gespierd houden, hoe kan ik dat het beste doen. Sit-ups helpt volgens mij niet echt. Na 500 keer heb ik er wel een keer genoeg van. Op zich kan ik er nog wel meer, maar het resultaat laat op zich wachten. Iemand tips voor een gespierde buik? the only pleasure is pain |
|
Voor definitie moet men een laag BF% hebben. There is no other way. |
|
quote:volgens onze drummer is de oefening waarmee je op je rug light en afwisselend je linker elleboog naar je rechter knie brengt en je rechter elleboog naar je linker knie ... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: en wel zo breed mogelijk pakken? |
|
quote: Die oefening is voor de schuine buikspieren, en doe ik ook al regelmatig. Het probleem is dat je met normale sit-ups de bovenkant van de buikspieren traint en ik wil juist de onderkant gespierder hebben. the only pleasure is pain |
|
quote: zie, dat krijg je er nu van! schuine buikspieren... die van mij zijn gewoon recht! the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
quote: Danku. We trainen hem wel degelijk, maar niet apart. Trapezius pakken we als de deadliften (dus als we benen trainen, en als we rug trainen) en ook met side raises (voor de schouders dus) wordt de trapezius aangepakt. Ik vind het niet nodig om hem verder nog te trainen, want IMO is ie nu in verhouding met de rest. Het is zelfs (zonder specifiek te trainen) een tijd lang een spiergroep geweest die in verhouding te groot was. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Nee wel breed, maar niet zo breed mogelijk denk ik, dan gaan je schoudergewrichten gewicht overpakken van je spieren, niet goed (dit is mijn persoonlijke ervaring) gewoon een stukje verder dan schouderbreedte, dat werkt het best. And my marlboro light |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |