|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Hoe de FUCK heeft dit kunne gebeuren... dat ie shit slikt is duidelijk, maar hoe kan dat zulke whacko gevolgen hebben? |
|
hmmm, silicone muscles? tenminste... daar komt 't op neer.. [Dit bericht is gewijzigd door Wishmaster op 25-01-2005 19:10] |
|
quote: Dus die gast heeft er ook weinig kracht in? "Sehnsucht" |
|
Zoals Mike al zegt het is gewoon een soort olie. Niet direct posing oil, maar Synthol, wat gewoon injecties zijn op een plek waar je dikkere spieren wilt. Zeg maar net zoiets als borstimplantaten ofzo. Het ziet er niet uit, en is niet functioneel. Als je verder wilt walgen bij een echte syntholman, zoek dan eens op Klaus Doring. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Het is inderdaad superlelijk en die klaus doring BLEEEHHH "Sehnsucht" |
|
Stalone heeft toch ook zulk soort meuk in zijn borst? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Wat ontzettend lelijk zeg, gatver! |
|
quote: Niet dat ik weet, hoe kom je daarbij dan? En bedoel je tegenwoordig, of ten tijde van Rocky/First blood? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: 400!!! |
|
quote: ----------------------------------------- wat vinden jullie hiervan dan? ik vind het niet eens zo erg.. et heeft wel wat |
|
have you tried Cock Push-ups? Leg wel een kussentje onder je gezicht want het kan ook fout gaan. Wake up and sniff my dead hamster's carcass |
|
quote: Krijgt die gast nu niet om de 5 minuten spierkramp? mvg wk10 |
|
Nee, om de 5 minuten ontspant de hele boel zo'n 20 seconden, hij kan dan weer ademen. |
|
Erika Mes ja, Rasputin had mij haar ooit laten zien in een blad. Best een mooie vrouw alleen vind ik haar armen en benen iets TE groot en haar gezicht een tikje te mannelijk. |
|
quote:Jare geleden een keer gehoord. Daarom vraag ik het ook. En ten tijde van wanneer? Geen idee. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: explain wat isset? |
|
Ik ga ff bankdrukken,Toestel staat 1 meter achter me Tjah je moet wat op een dooie zaterdag "Sehnsucht" |
|
een leven hebben? |
|
quote: Hij loopt gewoon te patsen met zijn tumors. |
|
quote: Of bijkomen van de training van vrijdag And my marlboro light |
|
quote: K weet alleen dat ie ooit een keer een van zijn pecs heeft gescheurd, maar volgens mij zit er geen synthol in m/ Hij heeft wel vrij onverantwoordelijk gekuurd, als je de verhalen moet geloven. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Ik wil binnenkort ook beginnen, alleen geen idee waar te beginnen... Ik heb 12 jaar aan zwemmen gedaan maar dat ben ik nu spuugzat eigenlijk. Mijn conditie is hevig teruggelopen omdat ik al ongeveer 4 maanden niets bijzonders fysiek uitvoer... Heeft iemand tips ofzo? |
|
quote: Wat wil je ermee bereiken, uithoudingsvermogen, keigrote mussels, of een combinatie? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Conditie + wat meer spiermassa (breder, vet van mijn reet) |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |