|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Zo indrukwekkend is het niet hoor, dat lijkt alleen maar zo omdat hij zo weinig vet heeft. |
|
quote: Naja, spiermassa kweken is een ding natuurlijk, maar voordat je op zo'n vetpercentage zit, en er nog vol uit weet te zien ben je al een aardig stuk verder. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Ik ga binnenkort eindelijk beginnen met trainen. Ben van plan 3-4 keer per week te gaan, elke dag 1-1,5 uur ofzo. Zal dit topic maar goed doorspitten om te kijken hoe ik het het beste aan kan pakken, hehe Ik zit nu op streefgewicht (ben van 112kg naar 84kg gegaan..) en ik wil nu spiermassa gaan kweken. |
|
check dit: http://www.wabba-benelux.com/modules.php?op=modload&name=BodyChart&file=user_overview&uid=121 Die gast traint bij mij op de sportschool. Mister Fitnes geweest 2 jaar geleden. Hij is mijn sparmaatje tijdens de kickfun. Hehe. |
|
quote: Mister fitness Dat?! Woont in Belgie zeker? "Sehnsucht" |
|
quote: Het is geen Belg maar ik zou niet weten waar hij woont. Mister Fitnes van de Benelux trouwens he. |
|
quote: Maar.........dat...........is.....een ..n ....ne......ger! |
|
quote: hehehe, Ik vind zijn lichaam echt niet perfect ofzo.. "Sehnsucht" |
|
quote: Sja ach. Daar kijken ze bij fitness ook niet zo naar neem ik aan. Meer of je fit bent zeg maar Ik vind het ook meer mister waaiboom [Dit bericht is gewijzigd door Argus op 22-01-2006 14:25] Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: K weet nie hoe jij situps doet, maar toen me bro een opleiding tot marinier volgde (net niet gehaald) kon ik hem net nie bijhouden met sit-ups...(dat was 2 jaar terug) maar ik haal wel 230 in 10 minuten Ik sport al 6 jaar niet en ben een 17 jarig meisje Maar k moe wel weer gaan sporten.. begin n buikje te krijgen I rest my case |
|
quote: De meeste mensen in dit topic zijn wel wat zwaarder en lomper dan een 17 jarig meisje hoor. Meer kracht dan conditie in hun spieren sowieso. |
|
Weet ik... maar ik hou gewoon van discussies uitlokken (helaas ben k nog niet zo goed in de discussies zelf) Maar ik begrijp zoiezo niet waarom jullie t doen (jah voor jezelf, of om je frustraties te uiten *meer seks nodig dus*) Ach laat ook maar zitten, k heb helemaal geen zin in deze discussie (nu ik al aand8 krijg in t topic vrouwen en hun uiterlijk) I rest my case |
|
iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Je hebt gelijk "Sehnsucht" |
|
quote: Volgens mij heb jij nodig een hobby nodig, of een vriend, in ieder geval iets waar je je tijd beter in kunt stoppen dan zielig aandacht vragen op een forum. |
|
Ik probeer op de 50 posts te komen.. Ik vroeg niet om commentaar.. Dat ik er zo vreselijk goed uitzie dat mensen dat (zowel positief als negatief) niet kunnen laten is niet mij schuld Nou weer gewoon on topic.. (k krijg liever persoonlijk aand8 ipv via t net ) I rest my case |
|
quote: *proest* "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: Waarom heb je btw met alle geweld die 50 post nodig? Zo fucking speciaal is het onzin gedeelte nu ook weer niet... |
|
Maar mensen gaan zich er wel aan ergeren dat ik steeds off-topic post Teminste, dat denk ik.. I rest my case |
|
nu niet dan? Je moeder. |
|
quote: WAAROM DOE JE HET DAN Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Nee deze link: http://www.xs4all.nl/~cemetery/Boek_krachttraining.pdf doet het niet meer. Is er iemand die hem misschien heeft opgeslagen en hem opnieuw online kan zetten of op kan sturen? Ik gebruikte dit altijd als ik een nieuw schema ging maken en nou doetie het niet meer |
|
quote: Op dutchbodybuilding.nl staan ook ebooks, misschien zit er iets tussen, weet niet of je er geregistreerd bent. |
|
Drinken sommige van jullie ook shakes?? (zal vast wel ergens besproken worden maar who cares...) Ik fitness gemiddeld 4 keer per week, en ik ga wel omhoog kwa gewicht heffen etc.. Het lijkt alleen of ik tegen een dak aan zit, nooit spierpijn nooit meer goeien.. nu gaat dit natuurlijk nooit snel.. maar dit is abnormaal.. Shakes de oplossing? want meer trainen ga ik toch echt niet doen! Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |