|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
ja rug is erg maar echt kerel... doe de 'hammer' wat vaker! en schouders ook nog ff wat meer! maar nice |
|
Ha net een vrij intense Borst/schouders/triceps workout gehad, nu lekker bijkomen met een shakejuh! And my marlboro light |
|
ja die shakejus... wat voor zin hebben die dingen? En wat gooi jij dr dan door? [Dit bericht is gewijzigd door Odal op 24-01-2005 15:43] |
|
quote: Eiwitten en proteinen toch? "Sehnsucht" |
|
quote: Eiwitten en proteinen zijn zegmaar, hetzelfde. En ja, in een post-workout shake zitten doorgaans flink wat proteinen, om spierherstel te bevorderen. Verder kun je er nog koolhydraten die snel opgenomen worden indoen, om de glycogeenvoorraad in je spieren bij te vullen. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Wil iemand een lijste met trainingen geven maar je niets voor nodg hebt, zoals Opdrukken en Sit-ups? |
|
quote: Rukken "Sehnsucht" |
|
Hmmm daarom ben ik rechts zo sterk Maar ik wil zeg maar ben torso wat gespierder hebben ik ken achter alleen sit-ups en dat doet alleen wat aan de onderkant. |
|
quote: Vergeet niet een gewicht aan je leuter te hangen om dat spiertje achter je zak te trainen. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Kom maar een keer langs, dan zal ik er wel 20 kg bij je aanhangen I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Hoe maak je die dan? 1) Blender 2) ... 3) ... |
|
Die kun je volgens mij kant en klaar kopen, tenminste als instant poeder. Melk toevoegen, even roeren, en klaar. the only pleasure is pain |
|
Iemand hier bekend met het "armen" boek van Manfred Hoeberl?? Ik zoek het al een tijdje maar er is moeilijk aan te komen. |
|
quote: Hoezo? Wil je alleen je armen trainen ofzo? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Nee ,niet alleen armen bovendien zijn ze groot zat na 18 jaar trainen, maar hij is "beroemd" om zijn armen en heeft een boek geschreven wat wel specifiek over het trainen van armen gaat. Ben gewoon nieuwsgierig en lees graag veel verschillende boeken over trainings methodes. |
|
quote: PIPO: guess the magic word? And my marlboro light |
|
Alsjeblieft? |
|
quote: Tip: Spring als een kikker in 't rond (serieus!) The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Alsjeblierf Of: Google - ga Chin ups doen of optrekken, aan de trap of een deurpost (als deze het houdt) of een boom. Dus je zover mogelijk omhoog trekken en dan weer rustig laten zakken( met je armen wijd is dit primair voor je rug, maar als je ze op schouderbreedte hebt is het meer voor de biceps) - opdrukken met armen wijd (voor je borst) - opdrukken met armen op schouderbreedte (primair voor de triceps, dat is een deel van je armen) - ga met je voeten op een bankje staan, terwijl je met je handen op de grond zo dicht bij het bankje bent (je rug is dus gebogen. Je handen iets breder dan je schouderbreedte, en nu opdrukken! dit is voor je schouders en vrij zwaar. - Kniebuigingen of squatten: terwijl je je rug gestrekt houdt, buikspieren aangespannen, benen op schouderbreedte of er iets voorbij, zak je door je knieën alsof je op de wc gaat zitten, maar dan zo diep mogelijk terwijl je je voeten plat op de grond houdt. Als je zo diep bent als je kunt ga je weer omhoog. en deze is ook mooi: http://www.betterbodz.com/quariceps/side_lunges.html Hier moet je toch nog ff vooruit mee kunnen Probeer van alles 3 setjes te doen zoveel als je kunt, met telkens een minuut rust ertussen (het optrekken zal je waarschijnlijk het zwaarst vallen; dit is dan ook een erg zware oefening ). Niet vergeten eerst je dokter of fysio te raadplegen And my marlboro light |
|
quote: Dat kan ja,ongeveer 35 euro per pot,Ik gebruik het ook. De smaken die ik ken zijn Banaan,Aardbei en kokos,Een mix van Banaan en aardbei is ook heerlijk En ik voeg er gewoon water aan toe,Melk kan ook maar zo neem ik het al in de sportschool En het is goed te mixen in een groot glas met een schroevedraaier "Sehnsucht" |
|
quote: hebben ze ook chocosmaak? mixen we die met kokos, en dan hebben we een bounty-drink.... "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: waarrrrrrrr dan? |
|
Voeger bestelde ik die poeders bij nutriplaza.nl of bij bodyenfitshop.nl Goedkoper dan in een winkel ofzo. Huismerken en europese merken zijn natuurlijk voordeliger dan de grote merken die in bladen adverteren. (en in essentie is het hetzelfde. Merk of geen merk) Sinds october samen met Micha en Rasputin bij trueprotein in bulk gekocht voor ruim $400. (en da's dus NOG VEEL goedkoper dan waar dan ook). [Dit bericht is gewijzigd door Mikeee op 25-01-2005 18:00] |
|
@kleine Micha Banaan: bedankt |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |