|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
We hebben hier thuis een hometrainer staan waarvan ik vanmiddag gebruik ga maken. Dus dat vetverbranden komt wel goed denk ik. Maar ik wil dus inderdaad naar de sportschool gaan... |
|
Ok, doorgaans gaan ze je daar vertellen hoe je t beste kan trainen. Maar daar moet je je eigenlijk niet zoveel van aantrekken. Ik zou persoonlijk als ik jou was 3 dagen per week gaan trainen. dag 1: Borst/Triceps dag 2: Rug/Biceps dag 3: Benen/Schouders Vervolgens per spiergroep niet meer dan 3 oefeningen doen. Bij elke oefening 3 sets van tussen de 8 en 12 herhalingen. Een goeie training duurt niet langer dan 1 uur. Verder moet je gewoon goed eten, niet veel verzadigde vetten, niet teveel koolhydraten, en veel eiwitten. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
OK, ik zal eens kijken of me dat gaat lukken... Bedankt tot nu toe. |
|
quote: Train jij je buik en onderarmen niet? |
|
quote: Joh bij mij gaan mn buik en onderarmen vanzelf wel mee,Hoef ik echt niet speciaal te trainen hoor "Sehnsucht" |
|
quote: Onderarmen train ik mee met rug/biceps sowieso. En mijn buik vind ik onnodig. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Donderdagavond heb ik spinning gedaan met andere woorden RPM Dat is lekker zwaar En ik ging er behoorlijk van zweten,Goed voor mn conditie en verbranding "Sehnsucht" |
|
Ga nu samen met Rasp de beentjes trainen, ben trouwens al 2.5 kilo afgevallen, nog 2.5 te gaan And my marlboro light |
|
Mensen die bulk- en cutcycles doen; is het de bedoeling om 2x per jaar te bulken en 2x per jaar te cutten? (dus steeds 3 maanden) |
|
Geen flauw idee, dit is de eerste keer sinds mijn 15e levensjaar dat ik een noodzaak zie om te dieeten en hierna ga ik gewoon clean bulken en proberen mijn vp niet hoger dan 12 % te krijgen. nog bedankt voor dat artikel over post workout voeding! Trouwens bcaa's zijn toch de essentiele aminozuren? And my marlboro light |
|
Precies, Branched Chain Amino Acids |
|
quote: Kan schijnbaar ook fout gaan! Spier ontploft. [Dit bericht is gewijzigd door elessar op 12-02-2005 18:38] |
|
Vet handig, daar kun je je boterhammen in opbergen als je naar je werk gaat en zo! |
|
quote: en je blikje cola |
|
quote: hmmm hoe kom je daaraan? And my marlboro light |
|
Warghhh Net geprobeert tussen de hagelbuien door te rennen,Is me niet gelukt En geen schuilplaats op een dijk van 4 kilometer Nu voel ik me echt een vent "Sehnsucht" |
|
Het wereldrecord bankdrukken, 456 kilo http://66.98.138.31/~lerchmo/videos//bench.htm nog maar 386 kilo te gaan |
|
de tering "Sehnsucht" |
|
Waar kun je van die proteine shakes kopen? En hebben ze daadwerkelijk nut? Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
quote: Aan de bar bij het fitnescantrum (hier tenminste). Of in poedervorm bij een speciaalzaak ofzo, ik weet verder geen namen. En het heeft wel degelijk nut. |
|
Allerhande supplementen kun je online kopen bijvoorbeeld bij: www.nutriplaza.nl of www.bodyenfitshop.nl Er zijn veel meer maar met deze twee heb ik alleen maar goede ervaringen. Ik zou iedereen aanraden om eerst over voeding te leren alvorens als een kip zonder kop lukraak te gaan supplementeren. Zonde van je geld. [Dit bericht is gewijzigd door Mikeee op 19-02-2005 17:44] |
|
quote:Een stoot heh? hhmmmzz nog 356 kilo te gaan. Godver dat is echt veel. Was het trouwens vastgelegd op dat filmpje? Dat ziet er toch wel wat minder uit. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Ben deze week weer een kilo afgevallen, vandaag weer cardio, gisteren monsterlijke workout gehad. Het leven is goed And my marlboro light |
|
quote: Dank je, staat een hoop op die site en het is echt duur, wat raad je aan? Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |