|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
ok naar de fisio geweest vandaag... mijn 'schouder kapsel' is gescheurd! Jeeej!!! Maarja afwachten dus.. ik mog wel door trainen maar ik moest wel HEEEL wat stapjes terug doen. |
|
quote: Wat valt er verder nog te vetellen? Ik vertel wel als het eenmaal is gelukt. |
|
Tja wat bedoel je dr mee dude? Wat is Cutten? |
|
Afvallen toch? Zenial |
|
hm niet doen dus, wil graag boven de 50 kilo blijven hehe Je moeder. |
|
Wat Zenial zei. |
|
quote: Alleen dan wel alleen je vet afvallen Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Als je wil afvallen, moet je veel vreten. Gezien het postuur van veel metalkids, eerst maar eens wat minder zuipen en niet met de handjes over elkaar naar een bandje staan kijken. Nee , hup bewegen, de pit in met je luie vette bierreet. |
|
Hahaha ja pitten is ook fitness Maareuh, over die fitnessclubs, KOLERE!!! Ik was vanmiddag bij fitnessfirst ofzo, stond op de site dat ze abonnementen hebben van 29,- per maand. Maar toen ik langskwam bleek dus dat als je 's avonds wil trainen je al 68,- per maand moet betalen!!! En inschrijfgeld van 135,- en administratie van 29,- hahaha... Maar dan hadden ze wel kinderopvang, zonnebanken en een videotheek (!) hahahaha Gelukkig een andere fitnesszaal gevonden voor 36,- per maand, waar je gewoon alleen kan fitnessen... hehehe... Lijkt me een beter plan Zenial |
|
quote: Wat doe je om vet én gewicht kwijt te raken (ik ben nu weer een tijdje flink aan het trainen -- kom alleen maar aan)? Veel rennen en geen bier drinken? Weinig koolhydraten, dat soort dingen? [Dit bericht is gewijzigd door M. op 21-09-2005 20:07] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Vandaar dat die gespierde lui altijd zo agressief zijn. |
|
quote: (Let op dat bij afvallen spierverlies onvermijdelijk is. Indien men dit zoveel mogelijk wil tegenhouden moet je ook blijven trainen met degelijke gewichten.) In feite gewoon de calorie-opbouw van mijn voedsel aangepast en nog meer HIIT-cardio. 1 dag gewichten + 20min. HIIT (cardio: 1 oefening) 1 dag 45min. HIIT (cardio: 2~3 verschillende oefeningen) ...herhaal 5 dagen per week. Mijn eten bevat nu nauwelijks nog koolhydraten. (Nee, drank 's weekends gaat NIET weg!) Ik eet voornameijk goede, lekkere salades (je weet wel; die met veel groen spul.) en een stuk vlees erbij. Verder weinig brood, hooguit 4~5 sneetjes per dag. 30+ oude kaas (het enige 30+ dat ECHT de moeite waard is. Ik ga voortaan niks anders kopen qua standaard kaas). Kortom; (snelle) koolhydraten zoals suiker zijn nergens meer te bekennen. Die krijg je sowieso wel binnen zonder dat je 't beseft Belangrijk is om nooit honger te voelen want dan ben je te laat met eten. Vele kleine beetjes door de dag heen. Voorbeeld van een salade: 1 voordeelpak gemengde sla van X-supermarkt. Een fatsoenlijke sla erbij (lollo rosso, eikenblad, "little gem", enz. enz.) Roze ui. Radijsjes. Paprika (willekeurige kleur) Vleestomaat. Zgn. "snack-komkommer" wat veel meer smaak heeft dan de standaardkomkommer. Gebroken walnoten of pecannoten naar smaak. Witte rozijnen naar smaak. Aangelengde* sladressing naar smaak. (* proef je je salade veel meer) Hoeveelheden naar smaak snijden en goed mengen. Vlees: Tonijnsteak Zalmsteak Biefstuk Kipfilet enz. enz. ...naar eigen smaak maken. Desnoods een klein beetje rijst eens in de paar dagen en om de 2~3** weken een grote vieze vette "cheat meal" om je lichaam niet te laten wennen aan al je caloriedeficientie. Kies maar een dag en op die dag eet je 2~4x*** zoveel calorieen als normaal. **+*** afhankelijk van je eigen metabolisme. Genoeg salade gehad voorlopig? Breek de monotonie met bijv. broccoli of witlof of bloemkool of willekeurig andere groente. [Dit bericht is gewijzigd door Mikeee op 21-09-2005 21:32] |
|
Konijnenvoer dus Zenial |
|
quote: Ahhh ja, ik zie het, danke schön. Voor 5 keer trainen per week heb ik, ivm werk en studie, helaas geen tijd, ik kom niet verder dan 3. Dat dieet wijkt niet eens zo heel veel af van m'n normale eetpatroon (ik heb wat meer koolhydraten). Maar, je bent nu gewicht aan het verliezen, dat wil je waarschijnlijk zo houden, right? Wat ga je doen als je klaar bent met dit programma? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Lijkt veel op het South Beach dieet. Succes ermee. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: ik ga ook eens herbeginnen. Mijn neusbreukaccident verwerkt en ready to do some serious action. Weg met de buik, kom hier met de armspier! de shake staat klaar, de kratjes RedbBull ook, de pilletjes genomen en hupsakee signature |
|
quote: Ik heb 16 weken uitgetrokken voor het cutten. Ik zie 't wel, zit nu in week 5. Hierna is het weer bulken* geblazen tot eind maart 2006. *Ongeveer hetzelfde eetpatroon alleen dan veel meer vlees en iets meer koolhydraten (handjevol bruine rijst / grote gepofte aardappel o.i.d.). Geen cardio op gewichtsdagen. |
|
ik zit met een vetpercentage van 9%, maar massas is zo moeilijk te kweken bij mij... signature |
|
en nu ga ik een lekkere magnum eten!!! JA!!!! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Daar zitten net zoveel calorien in als in een pakje roomboter. Disko Disko Partizani |
|
quote: Jij bent een rare, waarom zou je nu een pak roomboter eten als je een Magnum kunt krijgen signature |
|
quote: krijg ik extra veel spier als ik hierna ga opdrukken en buikspieroefenen "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Nu neerladend voor extra added inspiratie: Jay Cutler's Ripped to Shreds |
|
quote: Wat voor pilletjes? Toch niet van die mietjes pilletjes waarmee je spieren krijgt door op de bank te liggen he? Maarja, ik ga ook eens beginnen met shaken. Wat is beter? Iedere dag rond een vast tijdstip en shake drinken of alleen op de dagen dat je gaat sporten na of voor het sporten? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |