|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik kom dr nog wel Ben nu bijna 3 jaar bezig waarvan 1.5 jaar serieus. Dus geef me nog even wat tijd! |
|
Ik heb besloten me wat meer te gaan concentreren op mn rug en mn buik/borst. Maar wat is de meest effectieve manier om de buik te trainen? |
|
quote: Veel => Krijg je een hele grote buik van spelfout weggehaald... |
|
das het probleem nou juist |
|
quote: *zucht* "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
ik kan me er nooit toe zetten om met stukken metaal te gaan sjouwen.. maar ieder zijn ding..en wat spier is goed maar als het zo overdreven gespierd is vind ik het nogal zo holbewonerig. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: nee joh, die spieren heeft ie van de ijsthee en de appelmoes... "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: Het is tenminste wel een echte vent!! Beter dan al die kutwatjes in Nederland!!! (waar ik me trouwens behoorlijk aan erger) "Sehnsucht" |
|
Dus je bent een 'echte vent' als je van die overdreven spierbundels hebt? |
|
quote: Ja. Anders ben je een kutwatje. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
ONTOPIC quote: |
|
Het ijzer drukken komt weer op gang (broertje heeft wa gewichten bijgekocht), het fietsen ook, let maar op I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: O_o Is hij hamer nou aan het versieren? Zenial |
|
hij valt wel op spieren maar toch alleen van vrouwen? Je moeder. |
|
Met genoeg spieren zie je dat verschil zo duidelijk niet meer... Zenial |
|
hehe klopt Je moeder. |
|
quote: Schouders zuigen ja. Ik heb ook anderhalf jaar met een kapotte rechter rondgelopen. Half zwarte poot enzo ook een paar maandjes :S Ik heb altijd wel wat Wat betreft je buik... Sja. Dat wordt nooit wat zolang je bier drinkt. Het is niet anders Ik ben al blij als alles op mijn torso stevig genoeg is om de rest bij zich te houden. Abs zijn dingen die ik liever NIET train LOL Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Ik vind zo'n oefening wel fijn voor mn buikspieren: Zenial |
|
quote: Nee je bent een echte vent als je jezelf weet te motiveren om aan lichaamsbeweging te doen, Die motivatie ontbreekt bij veel mensen.... "Sehnsucht" |
|
ik doe ook heel veel krachttraining. ik deed vroeger heel lang karate en daarna jujitsu( doe ik nog steeds) en deed toen ook even tai-boxen en nu doe ik er nog kung-fu bij. Zelf train ik het meest me lenigheid. ik vind dat een lekker gevoel !@!!!! |
|
quote: nee joh hamer is geen echte vent, stiekum is t maar een mietje "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: dat moet ie es proberen! Hamer is MIJN mietje!!! @ hamer "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: Lichaamsbeweging ja, dus ook wel sport genaamd. Dat betekend dus niet dat je er als Schwarzenegger bij hoeft te lopen "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Met een hartaanval gaat hij ook gewoon dood ... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |