|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
ah ok tof! Dan ga ik vrolijk door! Thenx! |
|
KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
|
|
LOOOL!!!! |
|
Weet iemand een goeie site waar wat ideeën staan voor schema's etc.? Ik ben namelijk op zoek naar een schema voor massa én kracht maar waarbij je wel echt tot het uiterste moet gaan. En dan eens kijken of er een andere mogelijkheid is dan gewoon regulier trainen. |
|
Wat is je huidige schema dan? |
|
quote:2-4-2 What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
ouwe jij hoort hier niet! Shooooo! Weg weg! Brutale vlegel! |
|
quote: Ik had eerst een explosief schema maar dat beviel me niet dus nu doe ik gewoon waar ik zin in heb, meestal op de eerste dag borst en rug, de tweede dag schouders en soms cardio, de derde dag buik en biceps en de laatste dag triceps. Ik train geen benen omdat i kteveel last heb van m'n knieën. |
|
tja ik ken heb zelf ook een stukke knie dus ben benen ben ik erg beperkt. Maarja kwa schema ik denk dat je het beste zelf iets kan verzinnen en dan nieuwe oefeningen uitproberen. Daarnaast kan je natuurlijk ook altijd nog je series + handelingen aanpassen. Bijv het piramide systeem, dan begin je de eerste serie erg zwaar en dan steeds lichter maar naarmate je lichter gaat meer handelingen verrichten. Ik heb het zelf nog niet edaan maar ga er over 2 week aan beginnen waarschijnlijk. Even de spieren laten 'schrikken' zeg maar. |
|
Voor alle fitnesserds: http://www.xs4all.nl/~cemetery/Boek_krachttraining.pdf Een pfd die ik wel es gebruik voor trainen staan leuke oefeningen in en daarbij duidelijk geïllustreerd welke spieren je dan precies traint. Succes dr mee, hoop dat jullie dr ook wat aan hebben |
|
Erg fijne link! Ik ben gister trouwens eens voor het eerst gaan spinnen. 35 graden in die zaal, airco helemaal aan de andere kant, dat is leuk om je eerste keer mee te beginnen. Maar ik ging echt dood daar, ik had het echt zwaar. Maarja, ik ga het zeker vaker doen, want m'n conditie moet echt beter. Het rare is alleen dat ik onder het spinnen geen last heb van m'n knie, maar zodra ik daarna op m'n normale fietsje stap om naar huis te gaan voel ik het op die fiets wel Maarja, ik ga dus langzaam aan weer wat doen met m'n benen want dit is echt frustrerend. [Dit bericht is gewijzigd door valfar op 24-06-2005 10:38] |
|
Hmm, vreemd. De reden dat ik niet aan spinning doe is omdat ik dus bang ben dat mn knie (nog verder) naar de tering gaat. Maar dat spinning word wel populair zeg. |
|
quote: Klopt idd. Ik weet ook niet precies waarom maar ook ik merk dat. Op de 1 of andere manier kan ik op een stationaire fiets mijn inspanningen veel "gerichter" inzetten en zodoende voelt het een stuk minder stressvol aan. |
|
quote: Dat komt omdat jullie op de normale fiets dronken zijn, en dan niet meer normaal op die fiets kunnen zitten On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
hmmm. miscshien moet ik het dan toch een keer proberen... Op de woensdag dan. Ik train verder maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag. Ik had de woensdag vrijgenomen omdat ik anders het inet volhield met het huidige schema wat ik hanteer. Maar goed mischien swoensdag spinning dan Maar vanavond eerst gewoon een beetje trainen |
|
quote: Maar...MAAR...ik train ook wel eens dronken hoor! |
|
hahaha das niet best |
|
On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
De laatste tijd zijn mn armpjes een klein beetje gegroeid! Sinds ik het "pompen" heb ondekt! Nu moet ik alleen nog een beetje gaan droog trainen eigenlijk... Maar dat komt over een paar weken wel. [Dit bericht is gewijzigd door Hamer op 10-08-2005 21:47] |
|
quote: "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: Heb je ook een plaatje van hoe het er eerst uitzag? Ik zit nou echt al een hele poos op hetzelfde niveau. Ik word er niet goed van! |
|
quote: Die doe ik al een tijdje. Gaat goed. Alleen niet TE doen want dit is wel redelijk blessure gevoelig. Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Dat geloof ik direct idd. Moet zowiezo rustiger trainen helaas. Had een paar maanden geleden een schouder bleusseure opgelopen en daar kreeg ik dus laatst weer last van Erg ongaaf als je je schouders niet kan trainen. Tis ook moelijker concentreren bij andere oefeningen aangezien je die pijn aldoor voelt. I R R I T A N T ! ! ! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |