|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik koop in de sportschool gewoon na elke training een proteinemix, Kvind het nog lekker ook "Sehnsucht" |
|
Pfff....kijk maar hier ofzo: http://www.bodybuilding.com/fun/exercises.htm |
|
quote: Veel te duur voor wat je krijgt. Zelf maken en in een flesje meenemen is veel voordeliger plus je kan zelf de aantal gram eiwitten aanpassen aan je lichaamsgewicht. Veel beter is trouwens een verhouding 2:1 complexe koolhydraten:eiwitten om je catabolische conditie pal na het trainen een halt toe te roepen. Waarom precies lees je hier: (2-delig artikel) http://www.bodybuilding.com/fun/berardi59.htm http://www.bodybuilding.com/fun/berardi78.htm Zelf gebruik ik wei, maltodextrine, banaan en kwark in de mix. Op cardio dagen laat ik de banaan en kwark eruit. |
|
quote: Leuk dat jij er zo mee bezig bent maar dat gaat me iets te ver allemaal Ik hou het gewoon bij als hobby Wel bedankt voor het advies "Sehnsucht" |
|
quote: [edit] [Dit bericht is gewijzigd door Mikeee op 23-02-2005 12:48] |
|
quote: cool, tx signature |
|
quote: Gast! hoe duur is maltodextrine ongeveer, en hoe lang doe je er ongeveer mee (dus hoeveel gram per keer)? And my marlboro light |
|
Sorry voor de late reactie, je kunt me ook mailen man De malto heb ik bij Nutriplaza gehaald. VitaLife Carbo Blast, 1 kg voor 14,50 aangezien het 100% is en je per shake ong. 70~80g. nodig hebt (afhankelijk van je lichaamsgewicht) kun uitrekenen hoelang het meegaat. |
|
HAHA hoe is het met de bodybuilding perikelen van mijn ZM vrienden. Ik ben nog steeds aan het cutten, nog 2 weken, en ben al zo'n 3 tot 4 kilo kwijt geloof ik, gaat dus de goede kant op! foto's komen nog op het eind And my marlboro light |
|
quote: Vet man Kben benieuwd "Sehnsucht" |
|
Hmm, als het zomer is en ik ben een beetje bijgekleurd zal ik hier ook wel eens even komen patsen met mijn foto's Edit: Ik ben nou sinds 2 weken bezig om met een schema te trainen. In super sets. Dus steeds spieren die als het ware samen werken trainen, en dan om en om de hele tijd. Zo ren ik op dinsdag de hele tijd op en neer tussen de bank en de halter om m'n bovenrug mee te trainen, en dan weer terug naar de bank en daarna nog andere oefeningen. Op woensdag train ik de hele tijd de biceps en triceps om en om. En zo de hel week door met alle spierengroepen (Behalve bij de shouders, maar daar train ik de voor- en achter van de schouders om en om). En dan krijg ik om de 8 weken een nieuw schema om nieuwe prikkels voor m'n spieren te creeƫren. Zijn er mensen die hier positieve of negatieve ervaringen mee hebben? Want het zou juist extra goed moeten helpen aangezien er zich meer bloedvaten gaan vormen doordat je steeds de tegenliggende (?) spieren traint. [Dit bericht is gewijzigd door valfar op 14-03-2005 17:18] |
|
quote: haha juist niet vet And my marlboro light |
|
hey dit topique heb ik nog niet voorbij zien komen. Anyway; ben druk aan het bulken, aantal kilo's erbij nooit verkeerd. Elke kilo is vechten omdat ik behoorlijk ekto ben, naja leuke uitdaging zullen we maar zeggen |
|
quote: Bulken? Ekto? |
|
quote: mwoah , 197cm bij ~70 kilo , redelijk Ektomorf ja zit nu op 83 kilo, niet slecht maar kan beter |
|
quote: Zeg maar gerust Bonezzz! |
|
quote: haha yeap, eat - lift - sleep , dan gaat het allemaal wel goedkomen |
|
Ah vet man! sterkte! And my marlboro light |
|
quote: Juist niet vet "Sehnsucht" |
|
LOL nu trap ik er ook in And my marlboro light |
|
Banaan 60+ maar op dit moment onze gespierde banaan: [Dit bericht is gewijzigd door Odal op 19-03-2005 23:14] |
|
Tering, het michelin mannetje bestaat dus toch spelfout weggehaald... |
|
die is nep makker |
|
quote: Is da ech waar??? "Sehnsucht" |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |