|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Mwahahaha kan op 1 arm opdrukken And my marlboro light |
|
patsor! hehe dat zou me niet lukken.. dan begeven de pezen in mn ellebogen het... kwa kracht kan ik et wel maar verder nee. |
|
quote: Tjah ik doe het nooit eigenlijk maar kan het wel tenminste ik zet mn voeten gewoon redelijk uit elkaar optrekken aan 1 arm lukt me nog niet,ik krijg wel 125 kilo naar beneden getrokken 10 keer "Sehnsucht" |
|
quote: Ik zou het zelf niet beter kunnen omschrijven. Dit schema train ik nu ook al een tijd mee. Beetje variatie inbrengen in de oefeningen zelf kan trouwens geen kwaad. |
|
quote: mja mijn schema door die knakkers opgezet is fullbody, ben zeker anderhalf uur bezig met al mn oefeningen. Is dit dan per definitie slecht en zou ik het moeten splitten? |
|
Slecht is het niet, maar je zal er waarschijnlijk geen optimaal rendement (dus max. spiergroei/krachttoename) mee behalen. Ik zou als je de oefeningen een beetje gewend bent gaan splitten. en je een beetje houden aan de vuistregels houden waar rasputin het over had. And my marlboro light |
|
oke, bedankt voor de tips binnenkort ff wat fotos neerplanten van mn progress |
|
quote: Ja, je moet proberen iedere 8 weken ongeveer van oefeningen te veranderen, anders treedt er een soort van gewenning op. Ik train zelf anders. Ik train supersets: dinsdag: Borst/Rug Woensdag: Benen/Buik Donderdag: Triceps/Biceps Vrijdag: Schouders voor en achter Door deze spieren om en om te trainen krijg je betere bloedsomloop in je spieren omat het tegenliggende spieren zijn (behalve dan benen en buik). Helaas heb ik mijn schouderspier verrekt Dinsdag dus even een weekje rust voor mij Heel raar, want ik was bezig met een borst oefening (Dumble Fly) |
|
Net weer gespint HEERLIJK ZWETEN!! "Sehnsucht" |
|
quote: aan het cutten Rammsteiner? |
|
quote: Das dus eigenlijk helemaal niet raar. Je borstspieren zit sowieso aangehecht aan je schouders, en als je je borst traint, maakt niet uit op welke manier, belast je altijd ook (zij het secundair) je schouders. En dan kan er weleens wat fout schieten. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Ah, trouwens vandaag voor t eerst in 4 weken weer tijd en zin gehad om te trainen. Krachtverlies is nagenoeg verwaarloosbaar gelukkig, en ook massa heb ik eigenlijk gewoon compleet behouden. Het lijkt er wel op dat mijn vasculariteit iets is toegenomen, wat er dus op zou duiden dat mijn vetpercentage iets is gedaald. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Mooi zo! Af en toe een maandje niet trainen is eigenlijk vrij noodzakelijk. Dat gunt je lichaam genoeg tijd om zich 100% weer te herstellen. Hierna is het in optimale staat om door te groeien. Ik hou het bij 1x per jaar als ik toch op vakantie ben. Als ik thuis blijf voel ik me zooo slecht. |
|
ik train nog niet zo lang ( 5 maanden geloof ik ) , en ik heb ongeveer 3 weken geleden 1 weekje rust gehouden wegens ziekte. Het verschil was wel merkbaar toen ik weer begon. Compleet geen `strak` gevoel meer bij de pezen e.d |
|
Godver, gisteren moeten trainen met de dvd van de beegees met als gastoptreden die Canadese coctailstokje van een Celine Dion, en nu heb ik keelontsteking. Maar het trainen gaat wel lekker. Een kleine snol zit zo vol. |
|
Goed weer een goede training gehad, Vandaag 1e keer staande military press met barbell gedaan. Wat een intense oefening. Door het staan (ipv gewoonlijk zitten) moet je veel meer op het behouden van het evenwicht letten. Ik kon er iig veel minder door tillen. Maar wel VET. And my marlboro light |
|
quote: Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
haha lees het nu pas, ik ken het probleem in mijn vorige gym draaiden ze voortdurend ranzig rmb en mark knopfler, sailing to calafornia. veel fouter lukt niet echt denk ik. ...alhoewel C Dion en de Bgees wel een aardige stap in de richting zijn. And my marlboro light |
|
ach het glazuur spat mij ook regelmatig van ergernis uit mijn bek als schnappie weer eens voorbij komt. Dan krijg ik de neiging om met dumbells te gaan gooien. Een kleine snol zit zo vol. |
|
Haha dan weet ik weer waarom ik toch voornamelijk thuis train. Mijn Universiteitsgym is te doen, geen Schnappi, maar de meer degelijke pop enzo. Maar wel Canal Plus And my marlboro light |
|
bij ons draaien ze voornamelijk top40, rap enzo. Te erg, geef mij maar iets agressiefs, lekker opgefokt raken |
|
Hehe bij mij hebben ze 3 techno cds die ze altijd draaien. Best te luisteren eigenlijk TV kijken tijdens het trainen kan natuurlijk niet voor 50 euro per jaar Zenial |
|
quote: pfff fucker, dat betaal ik per maand heb je goed geregeld dan |
|
Damn, bij mij draaien ze altijd Tina Turner en soms Modern Talking, dat laatste brengt de stemming er vreemd genoeg toch altijd wel weer in... This is Zodiac speaking... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |