|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik wil eerst rond de 90kg komen zitten, en dan beginnen met cutten. Laaste meting had ik 16% Bf en dan wil ik graag omlaag naar 13%. Ik denk dus gewoon hetzelfde blijven eten (zit al redelijk laag in het vet namelijk), maar met meer cardio. Het zal je moeder maar wezen... |
|
Woei, betaalde sportschool en alles naast de deur werkt goed. Ik zit weer ongeveer aan mijn top. Beetje cutten en dan eens zien wat er verder allemaal nog wil werken Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Wat is de bedoeling van cutten? [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 28-05-2007 13:55] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Dat doen wij elke week in de Stairway. Gewoon lekker lopen cutten. |
|
Inmiddels in een 4 maanden tijd ongeveer 7/8 kilo aangekomen aan massa, en ook bruut omhoog gegaan/verdubbelt qua kracht o.a met dank een chill dieetje wat ik van T (cypher) aangeraden kreeg "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Natuurlijke kracht ftw... Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Natuurlijk zat dit knaap "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
ZO! De afgelopen flink wat BMI eraf gerost. Kracht is gebleven en de weegschaal stopt nu bij 113.5kg! Toch al 14 kilo kwijt in 6 weken. BODYPUMP heerscht! 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
Zo, gister ook voor het eerst in bijna 2 maanden weer eens wat gedaan. Brandend zand.. ehhh spieren ftw Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Same here! (sinds 3 weken weer eens 4 keer in de week geweest, daarvoor maar twee keer..) Best veel aan het deadliften nu.. mooi werk [Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 23-09-2007 13:37] "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Als ik dat ga doen passen mijn pootjes helemaal niet meer in broeken. Geen goed plan 2 keer is meer dan zat voor groei in mijn geval. Lucky me Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Misschien een domme vraag, maar wie heeft hier verstand van spierversterkers of iets in de trand? Ik heb vooral bij het trainen last van mijn knieen en enkels, weet iemand hier iets op? Against God and Government |
|
quote: ? Knieën en enkels zijn gewrichten. Of wil je de spieren daar versterken om je gewrichten te ontlasten? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ik heb een tijdje geleden flink ijzer gepompt. Nu doe ik ff niks, krimpen mijn armen dan na verloop van tijd? |
|
Ja. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Hmz, dat is gay. Dan maar weer pompen. |
|
quote: Ja zijn inderdaad de gewrichten, omdat ik steeds meer kracht kan zetten met mijn spieren, krijg ik steeds meer last van deze gewrichten, en dan vooral de knieen. Against God and Government |
|
quote: Zo'n stevige band om je kniën werkt goed (bij m'n vriendin), niet zomaar een doekje eromheen maar echt zo'n steungeval. Kost iets van 30,- voor een kniesteun. Hier koop je die dingen bij de apotheek, ik weet niet hoe dat in NL zit. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
quote: quote: Ja, die krijg je hier ook voor soortgelijke bedragen, ook voor enkels. (Asahi sports in Enschede heeft ook veel van dat soort dingen, Rotzak.) Je moet ze alleen niet permanent gaan gebruiken, of in ieder geval, je zou ze niet permanent nodig moeten hebben. Het kan zijn dat je nu je gewrichten overbelast hebt en dat ze even rust nodig hebben en daar kunnen die steunen mee helpen. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
hahahah gvd, nice!! Ach.. 140.. kan er mee door.. al beat ze me wel ben ik band "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
net 130 kilo deadliften 8 herhalingen, voor de 3de keer ooit niet slecht dacht ik Het gaat sinds ik squat weer een mooie partij omhoog allemaal "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Hoe voel je je nu? |
|
Knaiterlaip. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |