|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik neem aan dat je met bovenrug de vleugels EN de ruit (dual pull) bedoeld? [Dit bericht is gewijzigd door Tyrant Lizard King op 18-10-2005 23:50] piepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrak........ |
|
quote: Het is ook voor iedereen anders. Als ik sets van 12 of meer doe dan bouw ik niets op. Ik zit dan alleen op conditie te trainen. Ook leuk, maar niet als je zou willen bulken. En ik ben lui, 6 is zat :D Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: Alleen de vleugels, dat deed ik tenminste altijd. |
|
Ik zal iig het schema van Valfar eens een paar weken proberen. Ik ga maffen want de kleine staat straks weer veel te vroeg naast mijn bed. Greetz..! @Valfar: Ok [Dit bericht is gewijzigd door Tyrant Lizard King op 18-10-2005 23:58] piepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrak........ |
|
Toch ff een vraagje. Als ik de voorkant en de achterkant van de schouders doe, zijn side raises dan ook nog nodig? piepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrak........ |
|
quote: Je hebt op zich 3 draaipunten. Das de derde. <edit> Niet dat ik ze ooit doe, want schouders zijn dom en overrated Dat en de mijne zijn gewoon mietjes/stuk [Dit bericht is gewijzigd door Argus op 20-10-2005 11:57] Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: HIer moet je maar eens in kijken als je ideeën voor nieuwe oefeningen wilt opdoen. Erg fijne link! Maar over die side raises, je kunt ze er appart bijdoen maar er is dus geen overstaande spier die je erbij kunt nemen. |
|
piepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrak........ |
|
quote: Jij "ziet" het "nodig zijn" van oefeningen verkeerd lijkt me. Je lichaam heeft variatie nodig omdat het op 'n gegeven moment went aan een bepaalde oefening en er minder/niet op gaat reageren. (Het zgn. "Help, ik groei maar niet meer!"-syndroom) In dit geval is het zo dat je schouder uit 3 stukken bestaat; voor/zij/achterkop (anterior/medial/posterior deltoid). Bij alle schouderoefeningen worden ze gebruikt maar de verhoudingen zouden bij Front Delt Raises wel eens bijv. 70%/25%/5% kunnen zijn. Bij Rear Delt Raise is het dan weer 5%/20%/65% en 10% Trapezius (om maar iets te noemen, puur ter illustratie) De moeilijkste om te oefenen is de achterste. Mijn advies: op je schouderdag doe je minstens 1 oefening per kop (=minimaal 3 oefeningen) en in TOTAAL 8~10 "working sets" (=zware sets, celgroei-prikkelende sets, i.t.t. warm-up sets) [Dit bericht is gewijzigd door Mikeee op 20-10-2005 12:19] |
|
Dan kom ik dus op 9 working sets uit. Erg interessante link trouwens, in combinatie met wat Mikeee heeft uitgelegd kan ik hier wel wat mee.Dank! piepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrak........ |
|
Zo aangezien ik niet normaal kan trainen ben ik dus bezig met conditie en gewchts afname... Damn das best wel makkelijk! 1,5 a 2 week 3,5 kg kwijt! ff doorgaan zo |
|
quote: ooh ja die staat dr ook nog op! Zal em er wel even op laten staan enzo Als men meer van die dingen heeft, add me ff op msn en dan zal ik ze ook ff op mn webspace zetten. (voor msn, zie profiel) |
|
2e dag Biceps + Triceps volgens Valfar: WOW!!! Alles wordt veel meer opgepompt en ik voel de spieren veel meer...geweldig schema! [Dit bericht is gewijzigd door Tyrant Lizard King op 21-10-2005 11:44] piepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrak........ |
|
quote: Laat er aub opstaan! Ik gebruik die link altijd als ik een nieuw schema maak. |
|
ging woensdag me schouders doen, dumbells recht omhoog stoten, verloor ik de balans in me rechter arm, meteen schouder uit de kom gvd, komende 6 weken mitella om Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
quote: Fuuuuck! "Sterkte" d'r mee. |
|
quote: Hahahaha een bodybuilders grapje! Moet ik onthouden! Zenial |
|
hehe hij is wel lache ja Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Godverdomme, wat is het toch heerlijk om thuis te trainen! Gordijnen dicht, m'n oude, versleten lievelingsjoggingpak aan, Fear Factory op de stereo en bewegen met dat kadaver! Een lekker all-round schema, zodat ik na afloop helemaal gloei van de inspanning. En daarna bijkomen onder mijn eigen douche, zonder dat er plotseling een cohort giechelende aerobicsmutsen binnenkomt om mijn lucht te verpesten met hun mierzoete tienerdoucheschuim. Wow! Thuis trainen heerscht buitengewoon hard! Zo, dat moest ik even kwijt. “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
+1 alleen afgelopen weken misschien 2x tijd voor genomen Je moeder. |
|
Thuis trainen is qua motivatie wat lastiger, en op een sportschool hebben ze wat meer machines en gewichten die het trainen wat handiger maken Zenial |
|
Mwoah... Wat mij betreft komt motivatie vooral uit jezelf, niet uit je trainer, je mooie sportschool of de gezelligheid van samen trainen. Bah, gezelligheid! Daarnaast heb ik een keer gelezen dat losse gewichten een meer natuurlijke beweging geven en daardoor beter zijn voor je balans en je core-strength. En dat vond ik logisch klinken. Dus stop die apparaten maar in je strak getrainde billen, ik red me voorlopig wel met mijn van 1 tot 5 kilo verstelbare handgewichtjes. Oh ja, en ik heb op dit moment geen geld voor de sportschool, dat speelt ook mee. Heh heh heh... “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
Het nadeel is dan wel dat je niet veel afwisseling hebt, waardoor de vooruitgang een stuk moeilijker gaat. Normaal moet je om de 8 weken ongeveer van schema wisselen en andere oefeningen verzinnen. Dat is een stuk moeilijker als je thuis alleen maar wat gewichtjes hebt. |
|
quote: Huh? Hoe weet jij dat mijn billen strak getraind zijn? En trainen met 5 kilo gewichtjes? wat lief hehehe Zenial |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |