|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=2663 Voor discussie over het wel of niet black metal zijn van bepaalde bands. |
|
op www.3voor12.nl/lowlands kan je het LL concert van Dimmu Borgir luisteren |
|
Bestaat dit topic nog steeds?? De meningen veranderen toch niet, de mensen die zich true voelen vinden dimmu borgir kut en de mensen die true zijn onzin vinden daar verschillen de meningen van.... Ik luister vaak dimmu borgir en ik vind ze gaaf. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Ik moet zeggen dat er op die nieuwe cd toch een aantal aangename nummers staan, waaronder het openingsnummer. De ganse cd uitluisteren heb ik echter nog niet gedaan. "I think he looks like a bird who swallowed a plate, Mylord" |
|
hehe heb ze gisteren gezien en ze waren best gaaf |
|
kheb gister het lowlands concert gehoord veel en veel beter dan anderhalf jaar terug bij metal oddysee en gister ook voor't eerst de clip van mournig palace gezien, heeeeersch |
|
gisteren ook gezien... mijn hand en arm helemaal vol rode verf van de bassist.. geluid was in 't begin pokke slecht.. licht trok op niks... de nummers.. tja.. wel goed, maar 'k had toch niet echt een aha-erlebnis Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Ik heb net 3 nieuwe cd's van dimmu en ik kan er goed naar luisteren Sticking feathers up your butt doesn't make you a chicken |
|
Om even te antwoorden op de vraag die in de titel van dit topic gesteld wordt: "Nee dank je." |
|
Op de vraag: Dimmu Borgir? Ja, tot en met het album "Stormbläst". Daarna vind ik het totaal niet interessant meer... |
|
Dankzij Dimmu Borgir heeft dit forum teminste ff weer een hevige discussie opgang gebracht! Ach, uit die klote soundblasters die bij mijn computer zitten klinkt alles zoals "Under a Funeral Moon" hehehehe |
|
ik heb de cd's beluisterd tot "spiritual black dimensions" toen vond ik de muziek niet boeiend meer (incl. dat album) de albums daarna heb ik overigs nog nooit geluisterd "Puritanical Euphoric Misanthropia" en "Alive in Torment" heb ik eigenlijk nog niet eens gehoord, gewoon de moeite niet voor genomen. tijdens live wel t een en ander meegepikt dat wel [Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 26-08-2002 17:05] Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
haha de mensen naast mij zaten onder het nepbloed, ikke lekker niet wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Dat gevoel van 'Was het dat dan?' had ik ook na t concert ( nope, ik had ze nog nooit live gezien ) Door de live beelden die ik al zag verwachtte ik te veel vrees ik. T was zo'n beetje te klinisch, goed gebracht maar er zat geen ziel in en Shagrath haalde steeds dezelfde truuk boven om t publiek op gang te trekken. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Shagrat en Galder van Dimmu Borgir gaan een nummer opnemen met rapper Diaz bron: http://www.teeproductions.com/news_dimmu.html Zenial |
|
quote:neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee waar is m'n alles brander, m'n huis uit die neger wannabe shit. |
|
Wat een bikkels die mannen van Dimmu. Is dat serieus trouwens, want ik kan geen noors, dus voor hetzelfde geld is het een grap. al kan dit dimmu kennende best waar zijn. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Hmmmgmmmpfff Die foto alleen al( besterft het zowat) Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
quote: arghhh Tot voor kort vond ik dat men nog wel eens ver doordraafde in het afkraken van Dimmu Borgir, maar als je dan weer zoiets ziet dan lijkt me elke vorm van afbranding gerechtvaardigd. |
|
Stormblast was een wereldalbum! When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: No way! Luister eens goed naar Spiritual Black Dimensions, en probeer het dan nog eens te zeggen? 11.45: restate my assumptions |
|
quote: De eerste twee albums vond ik ook wel aardig goed en [ de untrueheid] een aantal nummers van de nieuwste cd kan ik ook best naar luisteren [/ de untrueheid] |
|
What the fuck?! Laat iedereen toch lekker mooi vinden wat ze willen(zolang het geen r&b ofzoiets is).eerst is iedereen dimmu fan.dan worden ze te bekend,er word een etiket "Black" opgeplakt en ineens zijn ze fake. waarom?nu zie ik veel van mensen die de bekendere "black"metalbands kut vinden maar een band (wat vaak maar 1 persoon is) met een ultrakutgeluid,slechte productie en kotsmuziekanten dat is true! ikzelf vind 90% van de laatste drie platen van dimmu tof.daar krijg ik ook soms wel achterlijke reacties op.nou en!laat iedereen toch.Het is in elk geval metal! |
|
ik vind er gewoon geen FUKK aan. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |