|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Oh, die triggers welteverstaan! Vre-se-lijk! Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Blijkbaar vindt de band en/of de doelgroep dat niet. Ze hadden makkelijk genoeg een paar andere sampletjes kunnen gebruiken. Ik heb die schijf nog niet geluisterd, maar ik vermoed dat de bass-drums *klick* doen i.p.v. *boem*? Touché, pussycat! |
|
even men haak erin slaan en zeggen dat de vorige dimmu (PEM) 70% getriggerd was en 30% gemiked...nu zal dat wrsh wel terug het zelfde zijn |
|
quote: voor een drum leek: wat is triggeren ? |
|
Geen moeilijke technische vragen stellen! Ik hoor iig weinig 'boem'. Die vlakke rotdrums verzieken het echt. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Dus je vindt het vrselijk, maar je weet niet wat het is ? |
|
quote: Ja, een beetje zoals wanneer je iemand afstotelijk vindt, maar je kan niet precies je vinger leggen op de oorzaak. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Waarom zeg je dan" die triggers wel te verstaan" ? |
|
quote: Omdat ik GVD wéét wat triggers zijn. AAAAAAAAARRGH!!!!!!!!!!!!!!!!!! Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Kun je nu dan eindelijk zonder verdere omwegen ook eens aan mij uitleggen wat triggers zijn ? |
|
quote: Dat is al eens mooi uitgelegd in het drummen-topic. quote: Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Haha, je wist het dus niet. Geeft niet hoor, ik wist het ook niet. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Wel fijn, zo iets afkraken waar je eigenlijk niet eens van weet wat het is. |
|
*zucht* Jullie kunnen zaaaaaaaaaagen! Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Ik wil maar even wijzen op de belachelijke aanstellerij die hier dikwijls de kop op steekt. |
|
Er is ook een topic of "triggeren." Lang leve de search. quote:Ze kan (kon) het niet haarfijn uitleggen, maar weet wel globaal waar het om gaat. [Dit bericht is gewijzigd door Sporty Voleg op 24-07-2003 15:57] Touché, pussycat! |
|
Ik vind, globaal gesproken dan, dat er hier weer een hoop hersendood gemutst, gemierd, gezwamd, gezwetst, gedramd, geschmierd, geklept, gekletst, geklooit, geklierd, gelald, gebrald, gedrensd, getierd, gezeurd geziekt, gezeikt en gezevert, gemelkt en gemeiert, gelult en geleutert, genurkt en geneuzelt, gedreint en gedreutelt, gekut en gekeutelt wordt. And the earth was without form and void - And darkness was upon the face of the deep |
|
O Bruce Banner |
|
Die zanger van Dimmu Borgir draagt een rok, conclusie, het is een travestiet Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
quote: nog nooit eerder mannen ik rokken gezien? Bruce Banner |
|
quote: Wat een opluchting, een redelijk mens! Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Jaja, ze bestaan nog. Maar IRL ben ik misschien wel een *vul-hier-iets-lelijks-in*. Touché, pussycat! |
|
quote: damn, wat was bravehart een nichte film dan grrr |
|
quote: Doen de hoeren van grimm dat ook nooit? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |