|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Ja, die dingen kun je ook echt niet los van elkaar zien he! Dat kan echt niet! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Prachtig hoe je toch telkens weer met zo'n 12-jarige-black-metal-kneus argument komt. Weet je zeker dat die geboortedatum in je profiel klopt??? Zenial |
|
quote: Buiten het feit dat schelden aangeeft dat je zelf zonder argumenten meer zit en grijpt naar het laatste in de hoop indruk te maken,is het een feit dat het meerendeel van de black metal bands paint dragen. |
|
quote: Live ja, als ze hun nummers schrijven waarschijnlijk niet hoor..... spelfout weggehaald... |
|
quote: goh....zou je denken?? Ik zeg net zelf dat ze tijdens een singeer sessie bijna niet te herkennen waren zonder die paint...maar ook on stage zou ik er de moeite niet voor nemen om mn porem onder die troep te smeren. |
|
Niet? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Jij bent ook echt een beetje de rebel van de scene natuurlijk. Daar past dat bij. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: scene?? Ikke niet begrijp eh... |
|
quote: Geeft niet, er is wel meer dat je niet begrijpt Zenial |
|
quote: |
|
In hun geval zou het geen overbodige luxe zijn om te schmincken. En wat doet Hitler daar links in het miden op de foto? |
|
Hè hè hè!! Master's Hammer blijft spot vrij he? [Dit bericht is gewijzigd door R. op 13-12-2006 11:52] |
|
De muziek vind ik te gek, de looks van die band daarentegen, hehehe |
|
"In Sorte Diaboli" track listing: 01. The Serpenitine Offering 02. The Chosen Legacy 03. The Conspiracy Unfolds 04. The Ancestral Fever (bonus track) 05. The Sacrilegious Scorn 06. The Fallen Arise 07. The Sinister Awakening 08. The Fundamental Alienation 09. The Invaluable Darkness 10. The Foreshadowing Furnace THE THE THE zou nog mooi geweest zijn als titel Faustian Spirit of the Earth |
|
Hehe, we gaan nog een stapje verder; we maken nu ook alle songtitels van 3 woorden! Maar ik zie geen Noorse titels... geen Noorstalige nummers? |
|
Ach ja, Vredesbyrd en Allehelgens Dod I Helveds Rike waren ook uitzonderingen eigenlijk En The Heretic Hammer staat er ook niet tussen Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Dat is zo, maar dat waren wel zo'n beetje de gaafste nummers op de hele plaat. Noors geeft toch wat sfeer bij deze muziek, vind ik. Ook al is het de grim/kvlt/necro/evil sfeer van truie black metalers. |
|
quote: Daar zat ik ook al naar te kijken ja ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Heel de plaat is geniaal vind ik, met mss uitzonderingen als For The World To Dictate Our Death en Heavenly Perverse Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Jammer alleen dat je er geen zak van verstaat en ze het dus net zo goed in een Micronesische taal hadden kunnen zingen. |
|
noors zou afwijken van het concept, logische keuze lijkt me. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Maar het klinkt altijd wel gaaf Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Dat ligt eraan of je Noors kunt |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |