|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik luister af en toe nog naar Dimmu Borgir (wel een stuk minder dan vroeger omdat er nu veel bands zijn die ik interresanter vind), en vind dat ze best leuke nummers gemaakt hebben. Of een band commercieel, true, of black is maakt niks uit, het gaat erom of je graag naar de muziek luistert of niet. |
|
quote:Nooit! Zolang ik kan kankeren, kanker ik door . quote:Wat een onzin, een forum is juist bedoeld voor botsende meningen. Ik lever daar mijn niet mis te verstane bijdrage aan. Als we volgens jouw manier de boel zouden regelen, zou dit forum binnen de kortste keren dood zijn, omdat 'over muziek niet te twisten valt'. Er valt juist WEL over te twisten! Hetgeen het bestaan rechtvaardigt van dit forum; anders was ik allang verdwenen. |
|
quote: Ze zijn zeker van gisteren want dan moeten ze vroeger opstaan: het is 'uit de verf komen'. Verder ben ik het helemaal eens met Dwaallicht's bovenstaande post mbt smaak. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: hehehehe foutje! Maar ik ben het helemaal niet eens met dwaallicht. Heel veel mensen luisteren naar DB met black metaloren, en concluderen dan dat het geen BM is (wat ik ook vind) en zeggen dan dat ze kut zijn en luisteren er verder niet naar. Ik luister er gewoon naar als een metalplaat en prop het niet in een hokje. En zeker de laatste is erg mooi en vet! |
|
quote:Je moet het ook niet met me eens zijn wat DB betreft want dan krijg je tenminste discussie in plaats van gemiep van 'ja ik vind ze cool, maar dat vind ik dus respecteer mij' of zo, dat idioom kennen we nou wel . Ik luister er overigens ook niet naar met 'black metal oren' maar gewoon met metal oren. Dat het geen BM is, is niet wat ik erop tegen heb (hell, er staat veel meer in m'n CD-rekken dan BM). |
|
quote: oke, maar ik lees hier erg veel van meningen zoals "ze zijn geen BM, Het is niet hard genoeg, ze zijn commercieel etc." Op de muziek inhoudelijk wordt zo weinig ingegaan. Waarom ik die laatste tof vind? Vette Riffs, de klassieke stukken die erdoorheen gemixt zijn vind ik mooi, goede productie, de clean vocals van Vortex vind ik een gave sfeer eraan geven. Maar goed blijft een eeuwige discussie over bands als deze... |
|
quote: erzijn genoeg bm bands die andere muziek maken dan de bands die jij opnoemt en dimmu valt daar ook onder |
|
Ik sluit me bij deze ook volledig bij Dwaallicht aan! Het zou allemaal niet zo'n probleem zijn als ze zelf nog niet blijven zeiken over dat ze wel blackmetal spelen, doen alsof ze blackmetal zijn en nog steeds 'evil' met facepaint rondhuppelen en bloed spelen! |
|
quote:, is t nou zo moeilijk te accepteren dat b;lack metal niet alleen die pure vorm heeft maar ook een commerciele kant |
|
Blackmetal KAN niet commercieel zijn, want dan is het geen blackmetal meer. Zo simpel is het nou eenmaal. Blackmetal gaat over de totale vernietiging en is anti-human... En Dimmu Borgir past daar niet tussen! |
|
quote:, wat een onzin bands als cof en dimmu hebben duzz duidelijk bewezen dat commeciele bm bestaat ook al was dit in het begin van de bm onmogelijk, het zelfde zie je ook bij punk. en bm staat voor totale vernieteging en anti-human nou niet duzzz dan zouden alle bm fans suicidaal en depressief moeten zijn. |
|
Dimmu Borgir is kut |
|
quote:, als je geen normale post kan maken post dan niet |
|
ik mag toch wel me mening geven.... |
|
quote:als je het op een normala manier kan ja, maar niet zo puberaal ff je favoriete woordje neerkijlen |
|
quote: Je doet alsof er maar 1 soort black metal is... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
das niet mijn favo woordje, en ik had geen zin om een heel groot lang sdaai stuk te gaan schrijven waarom ik het kut vind, is niet nodig. |
|
quote:laa maa |
|
Ik vind dat Demo ergens wel gelijk heeft, dat ze geen a4 vol hoeft te schrijven om haar mening te geven. Zelf vind ik Dimmu Borgir wel goeie muziek hebben. Wiegen Meister ! |
|
Alles van dimmu wat ik gehoord heb vind ik goed..stormblast, enthrone darkness triumphant, spiritual black dimensions en puritanical euphoric misanthropia zijn geweldig! [Dit bericht is gewijzigd door Kramy op 23-07-2003 19:03] Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
rockmuziek Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: wel goeie dan Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
niet eens Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: pfff...jij hebt geen smaak Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |