|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik ben benieuwd wat deze plaat wordt. Dimmu heeft altijd toch wel wat verschillende stijlen erop nagehouden. |
|
quote: 'Heretic Hammer' zal wel een werktitel zijn geweest, het nummer zal nu wel anders heten, valt nog mee dat het nu niet ' the heretic hammer' heet. |
|
quote: The unholy heretic hammer of Satanic Heretic Spammer? signature |
|
quote: Net zo snugger als zeggen dat je er toch geen klap van verstaat? |
|
Dankjulliewel voor de reacties, ik zal kijken of ik er iets mee kan. |
|
quote: Was het je nog niet opgevallen dat ze ook allemaal met The beginnen? |
|
quote: Wat he'j noe weer te mie'ng kuuk'n? Lekker ontopic.... ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Verrek zeg! |
|
Artwork: spuuglelijk vind ik het, maar als de muziek maar goed is ! Faustian Spirit of the Earth |
|
cheesy photoshop effectjes nog steeds... bandlogo is ook lekker zichtbaar zo... en die baphomet hebben we inmiddels ook wel gezien [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 15-02-2007 1:20] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Ik vind het een veel te uitdrukkelijke cover, de vorige covers hadden tenminste nog iets vaag rond zich Faustian Spirit of the Earth |
|
Ongeinspireerde titel, cover en songtitels. Nu kijken wat men van de muziek heeft gemaakt. Ben benieuwd. Fools who long for the Day of the Lord, what will the Day of the Lord mean to you? It'll be Darkness, not Light. It'll be as when a man runs from a lion and a bear meets him. The Day of the Lord is indeed Darkness, not Light. A Day of Gloom with no Dawn! |
|
quote: Een quote ter benadrukking. |
|
ach, nog lang niet zo lelijk als de binnenkant van het boekje van Spiritual Black Dimensions Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Op de binnenkant van mijn Spiritual Black Dimensions boekje stond volgens mij alleen een Philips logo. |
|
Zo lelijk vind ik de hoes niet trouwens, weinig orgineel dat wel. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Kon lelijker. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
ik vind de kleuren wel ok signature |
|
Ja zelfde kleuren maar een ander plaatje zou een verbetering zijn Zenial |
|
Ik kreeg er gelijk een Cathedral gevoel bij door die tekenstijl... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
. dubbelpost [Dit bericht is gewijzigd door Staalman op 15-02-2007 18:05] "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Ik vind die (oude) cathedral hoezen toch wel een stuk mooier gedaan Zenial |
|
Oeh! Slotje! Zenial |
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |