|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ach ja...liever drie vrij gemakkelijke woorden dan één woord als Animositisomina |
|
De nieuwe zag ik op een zeker server staan. Nu aan het luisteren. Lijkt erg veel op de vorige. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Yup, ik vind het wat te saai worden. Ze gaan te lang op dezelfde manier door naar mijn mening. Voor mij blijven Stormblast en For All Tid de enige echte heersende albums van ze! Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Ja ik vind deze Dimmu Borgir ook wat saai. Maar die oudere albums vind ik ook wat saai. Ik heb alleen een tijd lang wel van 'Spritual Black Dimensions' genoten. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Stormblast is zekers DB fan en idd Spiritual is een van de meest sfeervolle albums die ik ken. This day of reckoning will be unavenged Glory of wrathful inignation I deny god and all religion Turn up the whites of their eyes... Dechristianize . http://www.last.fm/user/Meneer-Koffie/ |
|
quote: Dat stukkie text was naar mijn idee van In Death,s Embrace van het zelfde album This day of reckoning will be unavenged Glory of wrathful inignation I deny god and all religion Turn up the whites of their eyes... Dechristianize . http://www.last.fm/user/Meneer-Koffie/ |
|
quote: text is uit In Death,s Embrace This day of reckoning will be unavenged Glory of wrathful inignation I deny god and all religion Turn up the whites of their eyes... Dechristianize . http://www.last.fm/user/Meneer-Koffie/ |
|
Dimmu Borgir...Technisch wel interessant,eerste EP+2CD's zijn wel depressieve,koude,Noorse Black Metal van de hoogste plank,maarja,die rest is dan weer wat totaal anders...Wel dubbelzinnige teksten..Ik geniet nog hoog van die "Spiritual Black Dimensions"...Concepten zijn heus wel goed gekozen maar die look enzo... |
|
Ze zijn te erg doorgeslagen in de "image" gedeelte. Kort na uitkomen van SBD zag ik ineens gasten rondlopen met zo'n lak/lederen jurk in de kroeg. Heb eentje ongecontroleerd hard uit staan lachen tussen al z'n vriendjes en vriendinnetjes Homeaux. |
|
De nieuwe cd is ruig!!! "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote: Death Cult Armageddon?! Heb jij die nu al? Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Tsss, het rippen slaat weer keihard toe , (niet dat ik compleet vrijuit ga, maar je moet toch iets doen voor de muziek waar je van houdt) I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Ik heb niks tegen rippen (wat goed is koop ik daarna wel), maar het neemt wel de spanning weg. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Idd, rippen neemt volledig de spanning weg, en ook het respect voor de muziek waarvan je houdt. Ik download graag 1 of 2 nummers als ik twijfel bij de aankoop van een nieuw album (bv de nieuwe Rakoth, en die zuigt), maar ik hoor heel graag dimmu, dus koop ik die toch blindelings... occultuxsathanas.cjb.net - extreme metal interviews & much more |
|
quote: idd, met DB heb ik ook wel zoiets van , "wat gaat dat zijn?" en dan wil je de spanning erin houden. Als ik weet dat een band weer net een plaat gaat leveren die sterk op het voorgaande werk lijkt, wil ik 'em ook wel eens op voorhand "horen". Dus die nwe DB en die van Moonspell wil ik absoluut niet op voorhand horen. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: goed zo! grote jongen! |
|
quote: Ik ben er mee gestopt om favoriete bands al van te voren op mp3 te willen hebben. Die koop ik toch zelf of maak een eerstegraads kopie van een kameraad. Maar ge-ripte cd's (en mp3's) verzamel ik vooral van bands die ik nog niet ken of van twijfelgevallen. |
|
quote: Beetje mijn instelling (ok, ik moet die laatste carpathian forest nog eens dringend echt kopen maar verder) Ontopic: ik ben eigenlijk wel eens benieuwd of DB hun zwaar tegenvallende live-prestatie van vorig jaar in Antwerpen gaat goedmaken, dus misschien ga ik dit jaar wel weer kijken. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Goed, maar anderen d/l dan wel alles, en geven er commentaar op, zodat het voor 'nieuwsgierige wachters' heel wat minder leuk wordt. Ik mag dit soort topics niet meer lezen. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Ik hou niet van Dimmu Borgir. Ik heb al 2 originele platen en een shirt van ze gekocht. Van mij hebben ze genoeg geld. Ik wilde alleen de nieuwe even beluisteren. En als ze er nou een goeie plaat van hadden gemaakt had ik hem uiteindelijk wel gekocht. Eigen schuld, dikke bult zeg ik maar. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Wat een bullshit. Iemand zegt "hij heerscht!" en voor jouw is alle spanning eraf? Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
bij dimmu borgir zegt iedereen dattie heerst ook al hebben ze hem nog niet gehoord Je moeder. |
|
quote: Dat lijkt me ook wat vergegrepen, in bladen enzo staan er ook vaak verslagen van eerste luistersessies, en dat lees ik toch wel af en toe. Woorden zeggen nooit genoeg over de muziek. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Of dat het lijkt op de vorige. Ja, dat is al meer info dan nodig. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |