|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
tis zonde dat de drummer die eerste helemaal naar de klote helpt In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: mja , die drummer op de eerste is ... jawel Shagrath , toen zong silenoz nog , eigenlijk vind ik shagrath's zang toch iets beter Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: waar heb je die vandaan? die moet ik hebben. can't spel CRAP without RAP!!! |
|
Nou ja, Soulseek. Ik mocht willen dat ik 'm zelf had, haha. Jullie zijn allemaal negers! |
|
das dus kut.... a- ik heb een KUT computer b- ik heb NOG STEEDS geen internet. nu zit ik bij de bieb of anders bij m'n meiske. can't spel CRAP without RAP!!! |
|
quote: Shagrath zong toen ook al, samen met Silenoz. |
|
Ja, lekker verwarrend was dat. Beiden hadden destijds gelukkig wel een góede zang, en die komt wederom op die bovenstaande rehearsaltape het beste tot zijn recht. Je zou Over Bleknede Blaner Til Dommedag moeten horen, wat overigens een tussen de rest in passend BM-nummer is geworden in plaats van de Isengard homage op FAT. Deze versie is echt briljant. Het origineel is ook lang niet slecht, maar dit heeft een sfeer man, fuck. quote: Ai, dat is minder. Je had 'm anders wel bij mij vandaan mogen trekken. Voor andere geïnteresseerden, m'n username is Trollhorn, ga gerust je gang als ik online ben. Dit ding mag best wat meer bekendheid krijgen. Jullie zijn allemaal negers! |
|
ik zal t anders s bij m'n vriendin dr opzetten, ik heb daar toch al een i tunes lijst vol bm meuk... can't spel CRAP without RAP!!! |
|
quote: Thanks voor de tip Hij is ook op metal-torrents.com te vinden, verstopt in een discografie. Met de meeste clients kun je wel kiezen welke bestanden je downloadt en welke niet, de rest hoef ik iig niet (For All Tid en Stormblåst heb ik toch al). Ben iig aan het downen! |
|
offtopic: ---> MSN! |
|
staat aan! Heb je toegevoegd! [Dit bericht is gewijzigd door elessar op 30-07-2005 15:51] |
|
|
|
quote: Ik heb hetzelfde probleem. Kreeg net je bericht, maar wil wat terugsturen en dan krijg ik de melding dat je offline ben? |
|
Ik zie jou als away. Maar mail me dan maar als je wilt! |
|
quote: Gedaan. Ik gebruik Azureus trouwens (staat niet in de mail ) Maargoed, we verneuken het topic geloof ik |
|
Ah, wat aardig weer. Metal-archives heeft die tape ook ineens in hun lijst staan, dat was de vorige keer dat ik die pagina bezocht nog niet zo. http://www.metal-archives.com/release.php?id=65191 Jullie zijn allemaal negers! |
|
Nou, de heropname van Stormblast is uitgelekt, en ze hebben het lekker verneukt, geen piano, shagrath met z'n vocal effecten, steriel geluidje... sfeer weg. Maar goed, was te verwachten... jammer Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: link ofzo? Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Soulseek, bittorrent ofzo? |
|
Ik heb het tot nu toe alleen in de ftp wereld zien staan. 't Is de promo die beschikbaar is... Afgekapte nummers... Aner dere hvor vondt det gjør? |
|
quote: Toch helaarsch. Maar dit was bij voorbaat al kansloos en overbodig. Jullie zijn allemaal negers! |
|
't Is gewoon een geintje om de rechten bij Cacophonous Records vandaan te halen. Ook is het een mooi zoethoudertje voor de kidz die nog een kleine 2 jaar op een nieuw schijfje moeten wachten. Ik vind het geluid ten opzichte van het origineel verbeterd, hoewel de oude sfeer er totaal uit is. Maar wat nog veel leuker is, is dat het plastic- en orkestgeluid van de laatste twee albums totaal weg is. Qua geluid evolutie zou deze Stormblåst na SBD komen en voor PEM. Als je 't als opzich staand album bekijkt, is het een vooruitgang op PEM en DCA. Als je 't vergelijkt met het origineel is het blasfemie. Wel leuk is dat Sorgens Kammer een compleet nieuw nummer is. Aner dere hvor vondt det gjør? |
|
Ik vind het wel geinig, maar niet meer dan dat. 'Sorgens Kammer' (het níeuwe nummer) is trouwens erg cool! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Hier ook maar ff. NP: Dimmu Borgir - Stormblast 2005. Klinkt zo gek nog niet. Ik mis wel de piano trouwens. Die waren toch mede-sfeerbepalend op het origineel imo. Oh en die fade-outs zijn erg fout natuurlijk. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |