|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Bedankt voor de tip. Ik zal 's verder neuzen |
|
quote: spelfout weggehaald... |
|
Hoe komt het dat Dimmu Borgir altijd wordt vergeleken met Cradle of Filth, en er zelfs als "concurrent" van wordt gezien ? Ik vind ze totaal niks op elkaar lijken. Cradle (ook al vinden ze dat hier commercieel) vind ik nog "iets" hebben, er zit nog wat sfeer in, maar aan dimmu borgir kan ik niks vast knopen, er zit geen sfeer in, het is gewoon een hoop effectjes op een hoop gegooid zonder gevoel. Of ligt dat alleen aan mij ? |
|
Misschien omdat beide bands eerst wat door de elite goedgekeurde albums gemaakt hebben en daarna op de commerciele tour gegaan zijn. Verder vind ik de bands muzikaal ook niet vergelijkbaar. Dimmu vind ik een ontiegelijk kutband terwijl ik vrijwel al het werk van Cradle of Filth uitstekend kan waarderen, en dan niet eens het oude in het bijzonder, Damnation And A Day vind ik ook geweldig. Verder mag de gemiddelde fan van een van deze bands een nekschot toegedient krijgen met het boordkanon van een slagschip. |
|
quote: idd quote: Ook weer waar, ik vraag me altijd af hoe het komt dat cradle zo een hoop ambetante goth-kids aantrekt. (dat geld trouwens blijkbaar ook voor nightwish en Children of bodom). Is wel kut als er zo een bende idioten bij je staan tijdens een concert... |
|
quote: Dimmu heeft met Stormblast een ongelofelijke heersch-plaat afgeleverd! Daarom! When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Tis bij mij net andersom.Ik kan van beide bands het oude werk wel waarderen,maar van Cradle het nieuwe niet meer,terwijl ik de laatste van Dimmu schitterend vind.Maar ik vind ze zeker niet te vergelijken met elkaar. spelfout weggehaald... |
|
quote: Ik vind het iets raars, al die industrial invloeden samen met die melodische keyboards, en dan nog die teksten die (in mijn ogen) hoek nog kant raken. |
|
quote: Ach,die teksten lees ik toch amper. spelfout weggehaald... |
|
quote: Doe ik ook zelden, maar ik wil toch wel weten welk "idee" er achter de muziek schuilt. Kwestie van een algemene gedachte te hebben. Maar bij Dimmu borgir kan ik de gedachte achter de muziek niet vatten. En dat stoort me... |
|
Ach,smaken verschillen.Laten we het daar maar op houden spelfout weggehaald... |
|
quote: Tja...we hebben geen keuze... |
|
Nou eh, ik weet niet wat jullie vinden, maar ik vind 'Death Cult Armageddon' toch mooi ff een prima plaat!! Wie had dat ooit gedacht . Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
ik vind Dimmu best lekkere platen uitbrengen. Ik vind het oude werk wel het beste. Stormblast blijft gewoon lekker om van tijd tot tijd op te zetten . Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle. |
|
ik ben benieuwd hoe tony laureano bij die band klinkt |
|
quote: Jah, zeer interessant . Ben ik ook zeer benieuwd na, hopelijk gaan ze iets meer terug naar hun roots . Maar goed, ik weet niet of dat er wel in zit..... Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle. |
|
Dimmu Borgir gaat Stormblåst opnieuw opnemen!! http://www.zwaremetalen.com/nieuws/3727.html WAT VINDEN WIJ DAARVAN, WAARDE ZET-EMMERS????? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
|
|
Was reeds bekend Maarreh, ben toevallig nu "For all tid" sinds jaren weer eens aan het beluisteren en is heel erg gaaf om weer te horen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik ben erg eigenlijk wel benieuwd naar. Ik heb vd week nog For All Tid aangezet en dat vind ik een heersch schijf. De oude opnamens van Stormblast vond ik altijd een stuk minder 'For All...' maar ik ga dit zeker beluisteren. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
ja die is ook gaaf idd, alles daarna is gewoon keihard minder. |
|
Jah ben ik het helemaal mee eens, For All Tid en Stormblåst zijn gewoon heersch . Daarna zijn ze er alleen maar op achteruit gegaan. Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle. |
|
quote: Een kutband die nog slechter geworden is. Hoe krijgen ze het voor elkaar. |
|
quote: Gelukkig wel... Mijn favoriete Dimmu Borgir-albums blijven Spiritual Black Dimensions en Puritanical Euphoric Misantropia. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |