|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
maar er staat op die andere versie nergens dat het een herdruk is, is tevens uit het zelfde jaar |
|
Tis goed aan te horen (hoewel nieuwere platen behoorlijk tegenvallen) maar ik moet kotsen van de instelling van de band: Ik loop rond op WOA en wat zie ik op de grond ligge? zakjes snoep met het Dimmu Borgir logo en reclame shit over de nieuwe cd... Maja miss ligt dat meer aan nuclear blast als aan de band |
|
mellow black, wat een gruwelijke benaming. * rilt * Oud Vuil. |
|
De wat rustigere Black Metal waarbij de keyboards wel goed gebruikt worden dan... Edit: typo [Dit bericht is gewijzigd door Aart op 03-09-2003 22:51] Ich aber nicht, ich verliebe mich immer im Herbst. Diese zeit ist so unglaublich, hoffnungslos. Und ich sehe sie nie wieder. Aber selbst wenn der Feind jeden Menschen auf der Erde tötet, den Herbst wird es immer geben... |
|
dank u. Oud Vuil. |
|
quote: Check this out: *Throes of Dawn - Binding the Spirit onto Earth (black metal van het traagste soort, maar oh zo goed! ) *Embraced - Within *Grievance - The Phantom Novels *Arcturus - Aspera Hiems Symfonia *Troll - Drep de Kristne Deze horen nmm ook wel in dat rijtje thuis. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Dimmu Borgir vinden we MOOI!!! |
|
Dimmu Borgir vinden we Slava! Slava! Heil! Heil! Heil! |
|
wow uuh dat nummer dat nummer cataclysm childeren is wel erg de thrash kant op alleen verneuken de keyboards het weer. als alle nummers van hun nou eens zo klonken op die nieuwe cd. Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Oh oh oh wat is het weer genieten van onze Nick Barker... Check dat intro eens van nr 5: "For the World to Dictate Our Death". Ongelooflijk wat een strakheid en snelheid heeft die kerel toch! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
wat een hoofdpijn cd die nieuwe zeg, veel te vol gepropt met snelle, harde en drukke melodien en rifjes. |
|
quote: Inderdaad, het lijkt godver wel black metal! Zenial |
|
quote:ach je hoord mij niet gillen dat het geen black metal is. Ik vind t gewoon een te drukke cd. Nou hou ik wel van bm die wat moeilijker luisterbaar is (abigor, absu, lunar aurora) maar dit is me iets te chaoties volgepropt. |
|
Het is wat ik ervan verwacht had: een voortzetting op "puritanical..." met een scherper kantje zeg maar, dit kan idd druk overkomen, maar dit soort metal mag wel eens door de speakers knallen voor mij, zit gewoon mooi in elkaar: genoeg "lagen" om te ontdekken, misschien een té strakke producie, maar dat past wel bij deze muziek. Black metal? Eh, dat ligt toch nog steeds aan de grond ervan, maar ook wel thrash invloeden, en alles in een soort van industrieel jasje gestopt: dus pure black: neh, maar dat wisten we al langer dan vandaag niet? Klinkt daarvoor bij tijden veel te "vrolijk". Maakt niet uit. Ik geef die gasten live zeker nog eens een kans, hopelijk maken ze volgende maand de teleurstellende show van verleden jaar goed. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Ik vind het echt wel een schitterende plaat, dit Death Cult Armageddon. Het is sowieso het best geproduceerde Dimmu album tot nu toe. Ik hoor ook steeds meer Old Man's Child dan voorheen, maar dit komt natuurlijk door de inbreng van gitarist Galder. Bij het 2e nummer moet ik af en toe zelfs aan Hollenthon denken. Afwisseling genoeg iig, ook al boeit de cd niet volledig van begin tot eind. Qua "drukte" vind ik 'm ontzettend meevallen, alleen door het toegevoegde orkestrale element, ontstaat er wel een "vol" geluid die meerdere lagen bevat. Kortom: dit is gewoon op en top kwaliteitsmetal! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
als ik (te) drukke ''black metal'' wil horen ga ik toch voor anorexia nervosa - new obscurantis order. Ik vind deze plaat een veel betere/ziekere sfeer hebben dan die dimmu borgir/nicolas barker troep (hoewel nicolas wel een geweldige drummer is eigenlijk ) |
|
Ze hebben nu wel een mooie nieuwe site. Maar ik vind wel dat ze qua foto's erg Cradle achterna gaan, in combi met Satyricon. En ook qua naaktheid gedoe Maar naakte mannen ho maar, niet dus he.... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Hmmm, ik moet mijn mening toch bijstellen, geloof ik. In eerste instantie vond ik Death Cult Armageddon niet zo veel aan, maar hoe vaker ik 'em luister, des te beter ik 'em ga vinden. Progenies Of The Great Apocalypse bijvoorbeeld is echt een gaaf nummer!!! [Dit bericht is gewijzigd door altx op 13-09-2003 20:51] Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Ik heb hem nu iets van 3x geluisterd. En vind het tot nu toe toch wat tegenvallend. Erg druk geluid, soms volg ik het niet helemaal meer. Maar dat kan nog veranderen, na nog wat luisterbeurten. Ik ben erg benieuwd wat ze live laten zien in paradiso. Ik zie er al naar uit om die drummer live aan het werk te zien blasten, double-bass, en dat zo snel mogelijk!!!! |
|
quote: 2 jaar geleden was ik backstage bij de tour die ze deden met Susperia, In Flames, Nevermore etc ... en stond tijdens Dimmu 2 meter van Nick af. Godverredomme! Dat zo'n massieve kerel zo strak kan spelen! Zelfs live! (Ok, alles is getriggerd as hell, maar toch! Ongelovelijke prestatie!) |
|
Ik vind de nieuwe van D.B vbest goed. Maar de band gooit wel zijn eigen ruiten in door een Bathory cover op te nemen. Wat een super talent neer kan zetten met enkele doeltreffende riffs,dat kunnen al die bombastische bands met 1000 riffs niet aan tippen. |
|
quote: ah ok, nog bekend volk in hof ter lo dan!!! nieuwe cd klinkt super!!! heel afwisselend dus das nice!!! ben benieuwd hoe ze't er live vanaf gaan brengen! |
|
quote: Hopelijk staan ze er niet zo half in slaap bij zoals vorig jaar, djees, en ik hoorde toen zowat keyboard en drum op de voorgrond, barslecht was dat... nee echt, die gasten hebben net als Hypocrisy baat bij een goed geluid op podium, want als bijvoorbeeld alles keihard staat wordt het met die complexe muziek (inzake "gelaagdheid" dan)een geluidssoep. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
k hen van t week-end de nieuwste CD (gedeeltelijk) gehoord. d'er is wel een verschil te merken met de vorige, maar toch, de elementen die mij niet aanstonden aan dimmu (die elecro-vocals en keyboards) zitten er nog in. => [Dit bericht is gewijzigd door campske666 op 15-09-2003 14:36] |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |