|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik heb ook niet gezegd dat je iedereen aardig moet vinden maar op festivals heb zelden of nooit hommeles meegemaakt, dat bedoel ik. En ik kom nogal veel bekenden tegen. |
|
quote: Nee das waar.Op festivals is niet veel gedonder al heb ik toch enkele uitzonderingen meegemaakt die vreselijk uit de klauw liepen. spelfout weggehaald... |
|
Uitzonderingen bevestigen altijd de regel. Maar op festivals is het bij lange na niet zo frequent als bij de discotheken waar 't bijna elk weekend uit de klauwen loopt. [Dit bericht is gewijzigd door cormac op 04-07-2004 20:37] |
|
quote: Nope.Daar heb je 100% gelijk in. spelfout weggehaald... |
|
Mourning Palace is een geniaal nummer. Daarnaast kan ik de cd 'Stormblast' nog wel pruimen maar verder houd ik me totaal niet bezig met deze band. Op GMM waren ze ook maar wat flauw... |
|
Maar wat ik mij nu dus afvraag waarom mag een Black Metal band niet melodieus zijn? Want kennelijk wordt je als band niet meer als "true" gezien als je melodie in je muziek stopt en op de buhne een showtje weggeeft. Hoe je het ook went of keert elke band in welk genre dan ook, wil graag bekend worden en een grote schare fans achter zich krijgen. En dan hebben we het nog niet gehad over de inkomsten. |
|
voor velen is het dan geen BLACK metal meer ik vind het af en toe wel leuke muziek maar dat keyboard is wel iets te.. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Ik zie alleen al (en vooral) in de blackmetal scene zat bands waarvoor dat niet geldt. Jullie zijn allemaal negers! |
|
quote: dat is het punt niet. het punt is of de mening uitgedragen wordt en gemeend is. vaak ontbreekt dit bij deze bands waardoor ze buiten de boot vallen. heeft niks met productie te maken maar komt gewoon vaker voor in deze gevallen MAKE MY DAY http://www.cyberlyle.org/cl_suicide.html |
|
quote:Dan loop je minstens 2 albums achter. Het keyboard is vervangen door een compleet orkest. Ik moet wel zeggen dat het mooi vind maar dat op zo'n manier toch de live capaciteiten van een meesterlijke toetsenist als Mystys toch wat naar de achtergrond is verdwijnen. |
|
quote: Niet om het een of ander maar er wordt ook heel wat afgerotzooid onder de noemer blackmetal. En het is nou eenmaal zo dat wannneer een platenmaatschappij potentie in een band ziet er handig op in speelt, dat zul je altijd blijven houden. |
|
quote: Maar als je geen fans achter je hebt staan raak je naar mijn bescheiden mening snel in de vergetelheid en worden je CD's niet verkocht. |
|
quote: Hmz, laten er nu ook nog mensen (waaronder ikzelf) op deze aardbol rondlopen die naar muziek luisteren voor de muziek zelf en niet voor de boodschap die erdoor uitgedragen wordt... edit: En mensen zoals ik noemen het dan black metal omdat het *klinkt* als black metal... Als je teksten als maatstaf gebruikt, dan is Mercyful Fate ook black metal... [Dit bericht is gewijzigd door altx op 05-07-2004 20:05] Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
niet bepaald MAKE MY DAY http://www.cyberlyle.org/cl_suicide.html |
|
BOEIEND! BOEIEND! BOEIEND! BOEIEND! BOEIEND! BOEIEND! BOEIEND! BOEIEND! BOEIEND! BOEIEND! BOEIEND! BOEIEND! BOEIEND! BOEIEND! BOEIEND! BOEIEND! BOEIEND! BOEIEND! BOEIEND! BOEIEND! BOEIEND! BOEIEND! BOEIEND! BOEIEND! BOEIEND! BOEIEND! BOEIEND! BOEIEND! BOEIEND! BOEIEND! BOEIEND! BOEIEND! BOEIEND! BOEIEND! BOEIEND! BOEIEND! BOEIEND! BOEIEND! BOEIEND! BOEIEND! BOEIEND! BOEIEND! BOEIEND! BOEIEND! BOEIEND! BOEIEND! BOEIEND! BOEIEND! BOEIEND! BOEIEND! BOEIEND! BOEIEND! BOEIEND! BOEIEND! BOEIEND! BOEIEND! BOEIEND! BOEIEND! BOEIEND! BOEIEND! BOEIEND! BOEIEND! BOEIEND! BOEIEND! BOEIEND! BOEIEND! BOEIEND! BOEIEND! BOEIEND! BOEIEND! BOEIEND! BOEIEND! BOEIEND! BOEIEND! BOEIEND! BOEIEND! BOEIEND! BOEIEND! BOEIEND! BOEIEND! BOEIEND! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Is het ook! Oud Vuil. |
|
WELLES NIETES WELLES NIETES WELLES NIETES WELLES NIETES WELLES NIETES WELLES NIETES WELLES NIETES WELLES NIETES WELLES NIETES WELLES NIETES WELLES NIETES WELLES NIETES WELLES NIETES WELLES NIETES WELLES NIETES WELLES NIETES WELLES NIETES WELLES NIETES WELLES NIETES WELLES NIETES WELLES NIETES KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
hoi |
|
[quote]Op 5 juli 2004 20:03 schreef altx het volgende: Hmz, laten er nu ook nog mensen (waaronder ikzelf) op deze aardbol rondlopen die naar muziek luisteren voor de muziek zelf en niet voor de boodschap die erdoor uitgedragen wordt... Yep |
|
quote: Ja je hebt hier een punt |
|
quote: Jij mist al gauw een komma én een punt. Oud Vuil. |
|
quote: Touché |
|
quote: En ik gebruik mijn labeltjes om aan te geven hoe iets klinkt... En ik vind dus dat Mercyful Fate gewoon heavy metal is. Maar wat maakt het eigenlijk ook uit wat voor labeltje je ergens aan hangt? Met andere woorden, waarom zit het iedereen zo dwars dat Dimmu Borgir black metal genoemd wordt? Is dat slecht voor je imago of zo? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
hèhèhè |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |