IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Dimmu Borgir ? Vorige pagina | Volgende pagina
varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 04-07-2004 17:03 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

quote:
Op 4 juli 2004 13:12 schreef Misanthrope het volgende:
Dan is het nog onzin. Waarom zou ik onvoorwaardelijk gezellig tegen iemand zijn omdat hij 'metal' is?

Mijn idee.Af en toe kom ik gasten tegen die ik liever op de muil zou slaan dan gezellig goeiedag zeggen...

Ik hoef toch ook niet aardig te wezen tegen iedereen die net als mij in een ouwe golf rijdt toch??Of tegen iedereen die ook een sony stereo heeft??

Nee...vreemd idee hoor....

spelfout weggehaald...

cormac
Usericon van cormac
Posted 04-07-2004 17:33 by cormac Profiel van cormac

Ik heb ook niet gezegd dat je iedereen aardig moet vinden maar op festivals heb zelden of nooit hommeles meegemaakt, dat bedoel ik. En ik kom nogal veel bekenden tegen.

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 04-07-2004 17:36 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

quote:
Op 4 juli 2004 17:33 schreef cormac het volgende:
Ik heb ook niet gezegd dat je iedereen aardig moet vinden maar op festivals heb zelden of nooit hommeles meegemaakt, dat bedoel ik. En ik kom nogal veel bekenden tegen.

Nee das waar.Op festivals is niet veel gedonder al heb ik toch enkele uitzonderingen meegemaakt die vreselijk uit de klauw liepen.

spelfout weggehaald...

cormac
Usericon van cormac
Posted 04-07-2004 20:35 by cormac Profiel van cormac

Uitzonderingen bevestigen altijd de regel. Maar op festivals is het bij lange na niet zo frequent als bij de discotheken waar 't bijna elk weekend uit de klauwen loopt.

[Dit bericht is gewijzigd door cormac op 04-07-2004 20:37]

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 04-07-2004 20:36 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

quote:
Op 4 juli 2004 20:35 schreef cormac het volgende:
Uitzonderingen bevestigen altijd de regel. Maar bij lange na niet zo frequent als bij discotheken waar 't bijna elk weekend uit de klauwen loopt.

Nope.Daar heb je 100% gelijk in.

spelfout weggehaald...

ouwe
Usericon van ouwe
Posted 04-07-2004 20:38 by ouwe Profiel van ouwe

Mourning Palace is een geniaal nummer. Daarnaast kan ik de cd 'Stormblast' nog wel pruimen maar verder houd ik me totaal niet bezig met deze band. Op GMM waren ze ook maar wat flauw...

cormac
Usericon van cormac
Posted 04-07-2004 21:30 by cormac Profiel van cormac

Maar wat ik mij nu dus afvraag waarom mag een Black Metal band niet melodieus zijn?
Want kennelijk wordt je als band niet meer als "true" gezien als je melodie in je muziek stopt en op de buhne een showtje weggeeft. Hoe je het ook went of keert elke band in welk genre dan ook, wil graag bekend worden en een grote schare fans achter zich krijgen. En dan hebben we het nog niet gehad over de inkomsten.

ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 04-07-2004 21:40 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

voor velen is het dan geen BLACK metal meer

ik vind het af en toe wel leuke muziek maar dat keyboard is wel iets te..

♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><

Meltdown
Holengraver
Usericon van Meltdown
Posted 05-07-2004 1:33 by Meltdown Profiel van Meltdown

quote:
Hoe je het ook went of keert elke band in welk genre dan ook, wil graag bekend worden en een grote schare fans achter zich krijgen.

Ik zie alleen al (en vooral) in de blackmetal scene zat bands waarvoor dat niet geldt.

Jullie zijn allemaal negers!

Je Moeder
Usericon van Je Moeder
Posted 05-07-2004 1:56 by Je Moeder Profiel van Je Moederhttp://www.rtl.nl/huistuinkeuken/eigenhuisentuin/

quote:
Op 4 juli 2004 21:30 schreef cormac het volgende:
Maar wat ik mij nu dus afvraag waarom mag een Black Metal band niet melodieus zijn?
Want kennelijk wordt je als band niet meer als "true" gezien als je melodie in je muziek stopt en op de buhne een showtje weggeeft. Hoe je het ook went of keert elke band in welk genre dan ook, wil graag bekend worden en een grote schare fans achter zich krijgen. En dan hebben we het nog niet gehad over de inkomsten.

dat is het punt niet. het punt is of de mening uitgedragen wordt en gemeend is. vaak ontbreekt dit bij deze bands waardoor ze buiten de boot vallen. heeft niks met productie te maken maar komt gewoon vaker voor in deze gevallen

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 05-07-2004 2:04 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 4 juli 2004 21:40 schreef ElitE het volgende:
voor velen is het dan geen BLACK metal meer

ik vind het af en toe wel leuke muziek maar dat keyboard is wel iets te..
Dan loop je minstens 2 albums achter. Het keyboard is vervangen door een compleet orkest. Ik moet wel zeggen dat het mooi vind maar dat op zo'n manier toch de live capaciteiten van een meesterlijke toetsenist als Mystys toch wat naar de achtergrond is verdwijnen.

cormac
Usericon van cormac
Posted 05-07-2004 19:59 by cormac Profiel van cormac

quote:
Op 5 juli 2004 1:56 schreef Je Moeder het volgende:
dat is het punt niet. het punt is of de mening uitgedragen wordt en gemeend is. vaak ontbreekt dit bij deze bands waardoor ze buiten de boot vallen. heeft niks met productie te maken maar komt gewoon vaker voor in deze gevallen

Niet om het een of ander maar er wordt ook heel wat afgerotzooid onder de noemer blackmetal. En het is nou eenmaal zo dat wannneer een platenmaatschappij potentie in een band ziet er handig op in speelt, dat zul je altijd blijven houden.

cormac
Usericon van cormac
Posted 05-07-2004 20:02 by cormac Profiel van cormac

quote:
Op 5 juli 2004 1:33 schreef Meltdown het volgende:
Ik zie alleen al (en vooral) in de blackmetal scene zat bands waarvoor dat niet geldt.

Maar als je geen fans achter je hebt staan raak je naar mijn bescheiden mening snel in de vergetelheid en worden je CD's niet verkocht.

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 05-07-2004 20:03 by altx Profiel van altx

quote:
Op 5 juli 2004 1:56 schreef Je Moeder het volgende:

Hmz, laten er nu ook nog mensen (waaronder ikzelf) op deze aardbol rondlopen die naar muziek luisteren voor de muziek zelf en niet voor de boodschap die erdoor uitgedragen wordt...

edit: En mensen zoals ik noemen het dan black metal omdat het *klinkt* als black metal... Als je teksten als maatstaf gebruikt, dan is Mercyful Fate ook black metal...

[Dit bericht is gewijzigd door altx op 05-07-2004 20:05]

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

Je Moeder
Usericon van Je Moeder
Posted 05-07-2004 20:08 by Je Moeder Profiel van Je Moederhttp://www.rtl.nl/huistuinkeuken/eigenhuisentuin/

niet bepaald

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 05-07-2004 20:09 by M. Profiel van M.

BOEIEND! BOEIEND! BOEIEND! BOEIEND! BOEIEND! BOEIEND! BOEIEND! BOEIEND! BOEIEND! BOEIEND! BOEIEND! BOEIEND! BOEIEND! BOEIEND! BOEIEND! BOEIEND! BOEIEND! BOEIEND! BOEIEND! BOEIEND! BOEIEND! BOEIEND! BOEIEND! BOEIEND! BOEIEND! BOEIEND! BOEIEND! BOEIEND! BOEIEND! BOEIEND! BOEIEND! BOEIEND! BOEIEND! BOEIEND! BOEIEND! BOEIEND! BOEIEND! BOEIEND! BOEIEND! BOEIEND! BOEIEND! BOEIEND! BOEIEND! BOEIEND! BOEIEND! BOEIEND! BOEIEND! BOEIEND! BOEIEND! BOEIEND! BOEIEND! BOEIEND! BOEIEND! BOEIEND! BOEIEND! BOEIEND! BOEIEND! BOEIEND! BOEIEND! BOEIEND! BOEIEND! BOEIEND! BOEIEND! BOEIEND! BOEIEND! BOEIEND! BOEIEND! BOEIEND! BOEIEND! BOEIEND! BOEIEND! BOEIEND! BOEIEND! BOEIEND! BOEIEND! BOEIEND! BOEIEND! BOEIEND! BOEIEND! BOEIEND! BOEIEND!

Fickt nicht mit dem Raketemensch!!

webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 05-07-2004 20:18 by webblaster wim Profiel van webblaster wimhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 5 juli 2004 20:03 schreef altx het volgende:
Als je teksten als maatstaf gebruikt, dan is Mercyful Fate ook black metal...

Is het ook!

Oud Vuil.

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 05-07-2004 20:19 by Chelman Profiel van Chelman

WELLES NIETES WELLES NIETES WELLES NIETES WELLES NIETES WELLES NIETES WELLES NIETES WELLES NIETES WELLES NIETES WELLES NIETES WELLES NIETES WELLES NIETES WELLES NIETES WELLES NIETES WELLES NIETES WELLES NIETES WELLES NIETES WELLES NIETES WELLES NIETES WELLES NIETES WELLES NIETES WELLES NIETES

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 05-07-2004 20:23 by Tormented soul Profiel van Tormented soul

hoi

cormac
Usericon van cormac
Posted 05-07-2004 20:23 by cormac Profiel van cormac

[quote]Op 5 juli 2004 20:03 schreef altx het volgende:
Hmz, laten er nu ook nog mensen (waaronder ikzelf) op deze aardbol rondlopen die naar muziek luisteren voor de muziek zelf en niet voor de boodschap die erdoor uitgedragen wordt...

Yep

cormac
Usericon van cormac
Posted 05-07-2004 20:24 by cormac Profiel van cormac

quote:
Op 5 juli 2004 20:19 schreef Chelman het volgende:
WELLES NIETES WELLES NIETES WELLES NIETES WELLES NIETES WELLES NIETES WELLES NIETES WELLES NIETES WELLES NIETES WELLES NIETES WELLES NIETES WELLES NIETES WELLES NIETES WELLES NIETES WELLES NIETES WELLES NIETES WELLES NIETES WELLES NIETES WELLES NIETES WELLES NIETES WELLES NIETES WELLES NIETES

Ja je hebt hier een punt

webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 05-07-2004 20:31 by webblaster wim Profiel van webblaster wimhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 5 juli 2004 20:24 schreef cormac het volgende:
Ja je hebt hier een punt

Jij mist al gauw een komma én een punt.

Oud Vuil.

cormac
Usericon van cormac
Posted 05-07-2004 20:43 by cormac Profiel van cormac

quote:
Op 5 juli 2004 20:31 schreef webblaster wim het volgende:
Jij mist al gauw een komma én een punt.

Touché

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 06-07-2004 0:29 by altx Profiel van altx

quote:
Op 5 juli 2004 20:18 schreef webblaster wim het volgende:
Is het ook!

En ik gebruik mijn labeltjes om aan te geven hoe iets klinkt... En ik vind dus dat Mercyful Fate gewoon heavy metal is.

Maar wat maakt het eigenlijk ook uit wat voor labeltje je ergens aan hangt? Met andere woorden, waarom zit het iedereen zo dwars dat Dimmu Borgir black metal genoemd wordt? Is dat slecht voor je imago of zo?

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

cormac
Usericon van cormac
Posted 06-07-2004 20:36 by cormac Profiel van cormac

hèhèhè

Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com