|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Inderdaad,dat ben ik. |
|
quote: Kpeizde et ol, welkom up ZM é Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
|
|
k moet zeggen dat de nieuwe Stormbläst me helemaal niet tegenvalt Faustian Spirit of the Earth |
|
Kap kap, zeik zeik... O...k..het gaat misschien wat sneller dan op het origineel, maar ook strakker. De pianostukken zitten er niet meer in...want die hadden als een tang op een varken gepast,...knap gitaarwerk is wat me het meest opvalt aan deze versie. Het is het origineel niet, nee, dat had inderdaad zijn eigen sfeer, maar deze "remake" heeft zeker zijn bestaansrecht...artiesten moeten vrij kunnen beschikken over hun eigen muziek en ze hebben het er niet slecht vanaf gebracht. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Ik vind dat die nieuwe niks meer heeft van de sfeer van de eerste versie. Niet getreurd echter, want dit is m.i. gewoon een dijk van een plaat. Los van het feit of de sfeer nog authentiek 1995 is. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: |
|
Kben het eens met het oppervlakkige van dimmu borgir en dat het saai word na verloop en dat het wel prima dient als opstapje maar bijvoorbeeld op GMM2004 stond het publiek tot ver buiten de tent nog te kijken of luisteren. Dan kan iedereen het nog zo oppervlakkig vinden maar het trekt nog wel mensen. En de cd's ben je snel op uitgekeken omdat je er geen nieuwe dingen meer in ontdekt maar dat is voor de life act alleen maar lekker om ff te rammen op juist die herkenbare stukken. En dat ze er erg black uitzien is dan weer leuk voor de show die ze erbij geven. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
Ik vind Dimmu anders nog wel een van de diepere black metalbands, moet ik zeggen. |
|
O, is er een nieuwe versie van Stormblast? Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
Ja, een re-release. |
|
quote: wat is daar anders aan dan? Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
Compleet opnieuw opgenomen.. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: Lees dat interviewtje van Dimmu op ZM zelfs, dan weetje het meteen [Dit bericht is gewijzigd door metal_scum op 02-12-2005 15:39] |
|
quote: Welkom terug op aarde xD Gewoon luisteren zou ik zeggen Maar ik vind de nieuwe Stormblast ook goed, anders, maar goed... zo kunnen de fans die bij PEM begonnen ook eens meekomen (EDT is tha best!) Remember proud brothers, everything is possible when you let the mystic power of the dragonflame burn in your heart... |
|
Dimmu Borgir brengt een nieuwe cd uit: "DIMMU BORGIR guitarist Silenoz just checked in to enlighten all the fans of Norwegian Black Metal with some news regarding the upcoming album and a brand new endorsement deal. "We're playing a few festivals this summer, so no vacation for us! We?re quite busy writing for the new album. Scheduled to start recording in October with Fredrik Nordstr?m in Fredman Studios in Gothenburg, for a release early next year. I can also inform you that DIMMU BORGIR are proudly endorsed by ESP Guitars!" Drumming on the yet untitled work in progress will be Hellhammer of MAYHEM fame. We expect nothing less than a pitch black masterpiece as the successor of the brilliant and epic "Death Cult Armageddon"... |
|
Ze motten verdommme opschieten |
|
quote:En jij mot ervoor zorgen dat ik niet je leeftijd kan raden aan de hand van een post. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Laat hem man En ik vind ook dat ze op moeten schieten ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Je kan ook gewoon op mn profiel kijken uiteraard... Ik wil gewoon snel weer eens nieuw Dimmumateriaal hebben, is dat verboden ofzo? |
|
quote:Eigenlijk wel. Mensen die zulk soort onzin uitkramen zouden eigenlijk direct naar de oorarts doorverwezen moeten worden. En als dat niet helpt opgenomen moeten worden in heropvoedingskampen. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Volgens mij hou jij niet zo van Dimmu... Jammer dan, ik wel |
|
quote:For all Tid draait hier regelmatig rondjes. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:Frisbee?n? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |