|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Dat is je 's nachts ingefluisterd? |
|
Door zijn black metal vrienden uit Noorwegen. |
|
quote: Houd je mond, jij bent gewoon een vervelend betweterig joch met je opmerking: quote: Ik bespeur een enigzins misplaatste nostalgische ondertoon in je commentaar met betrekking tot een situatie in het tijdperk dat jij nog zandtaartjes maakte op het schoolplein. |
|
PWND |
|
quote:En wat dan nog Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Laat ik het anders zeggen: ik weet waar ik het over heb in dit geval...in tegenstelling tot velen die alleen maar vooroordelen klaar hebben aangaande Dimmu Borgir. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Sowieso, wtf interesseert het mij wat de achterliggende gedachten van Dimmu zijn, zolang ik de muziek maar goed vind. Zoniet, dan koop ik het niet. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Zo hoort het ook....kopen wat je goed vind, laten liggen wat je kut vind. Maar ja, klagen en zeiken ligt nou eenmaal in de menselijke aard. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Heb onlangs gelezen dat de leden van DB pas sinds kort kunnen leven van de muziek, dus zo gek veel geld zal het niet opleveren.. DB heerscht imho nog steeds, Stormblast 2005 had voor mij ook niet gehoeven, maar ben ZEER benieuwd naar de nieuwe plaat! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
tja ze zijn toch met meerderen, frans bauer kan met 6 keer minder leven. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Idd, er zijn zo veel bands die re-releases uitbrengen, dus waarom extra zeuren als Dimmu Stormblast opnieuw opneemt? Trouwens, dat is zoooo 2005 Ondertussen komt het nieuwe album er bijna aan [Dit bericht is gewijzigd door cataclysm child op 12-12-2006 1:38] Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Waarom niet? Voor mijn part maken ze zes heropnames van al hun cd's. Kan toch geen kwaad, en misschien staat er zelfs een leuk nummertje tussen Zenial |
|
De 2007-schijf staat op 7 mei gepland (duurt nog veel te lang...) |
|
ha gaaf, een nieuwe dimmu borgir. Aangezien zowat al hun laatste cd's zwaar heersen zal het ook wel weer goed komen. verder kan ik me ook weer uren gaan vermaken met de anti-/pro-dimmu "discussies" die hooggeleerde blekkies en nep-blekkies onderling gaan voeren. |
|
quote: Wel met foto's, panda make-up en verafgoding van de uber-blekkies dan he! [Dit bericht is gewijzigd door Argus op 12-12-2006 13:55] Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: Moeten ze ook helemaal zelf weten, en kwaad kan het ook zeker niet, maar Stormblast was 1 van mijn favoriete platen ooit, en deze uitvoering viel mij nogal tegen.. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
dimmu sux, and I love it signature |
|
quote: Stormblast is ook 1 van mijn favoriete platen ooit Nieuwe stormblast vind ik een grappig cdtje omdat ie lekker klinkt en ik de liedjes herken, doet mij eigenlijk hetzelfde als een live cd Zenial |
|
Ik vind persoonlijk de band wel goed...het zijn zelf ook wel relaxte jongens..ik heb ze een keer ontmoet tijdens een singeer sessie hier in amsterdam,ik was gevraagd om te komen beveiligen. Ik vind zelf die intro op Puritanical ook wel erg vet. |
|
quote: En je droeg corpsepaint, geef maar toe Zenial |
|
quote: haha nou nee..maar ze zien er zelf ook raar uit zonder die paint..vooral Shagrath en Mustis...die herken je zowat niet zonder die verf. Goed nickolas en vortex wel duidelijk... |
|
quote: Dat is ook 1 van de redenen voor mij om nooit zelf black metal te gaan maken..buiten het feit dat ik meer van death hou..zie ik iedere keer zo´n schmink partij niet echt zitten. |
|
quote: massaal obeees doet me denken aan Batman signature |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |