IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Dimmu Borgir ? Vorige pagina | Volgende pagina
impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 04-02-2003 15:14 by impaled succubus Profiel van impaled succubus

dimmu leeft niet van de muziek, nicolas misschien maar die heeft ook wel wat meer bands/projectjes. de enige band in ''het genre'' ervan leeft is cof.

Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 04-02-2003 15:18 by Frietbal Profiel van Frietbal

quote:
Op 4 februari 2003 15:14 schreef impaled succubus het volgende:
dimmu leeft niet van de muziek, nicolas misschien maar die heeft ook wel wat meer bands/projectjes. de enige band in ''het genre'' ervan leeft is cof.

Dimmu leeft wel degelijk van de muziek.

En figuren die het belachelijk vinden alleen omdat ze volgens metalbegrippen `commercieel` zijn.
Dat zijn dus zelf de grootste meelopers.

Al staan ze in de top40. Dat kan me nog niets schelen.
Ik vind hun goed om de muziek die ze maken.
Niet omdat ze populair zouden zijn.

impaled succubus
Posted 04-02-2003 15:21 by impaled succubus Profiel van impaled succubus

quote:
Op 4 februari 2003 15:18 schreef Frietbal het volgende:
Dimmu leeft wel degelijk van de muziek.

En figuren die het belachelijk vinden alleen omdat ze volgens metalbegrippen `commercieel` zijn.
Dat zijn dus zelf de grootste meelopers.

Al staan ze in de top40. Dat kan me nog niets schelen.
Ik vind hun goed om de muziek die ze maken.
Niet omdat ze populair zouden zijn.
ik volg dimmu niet op de voet maar sinds wanneer kunnen zei er van rondkomen dan? sinds sbd ofzo

Katablaster
Toxobasher
Usericon van Katablaster
Posted 04-02-2003 15:29 by Katablaster Profiel van Katablasterhttp://www.toxocara.com

quote:
Op 4 februari 2003 14:57 schreef impaled succubus het volgende:
nee dimmu is slecht omdat ze op de vorige cd hun eigen sounds verpeste met cof drumwerk en nu de metal scene belachelijk maken met hun lust voor geld.

cof drumwerk?
jij hebt geen verstand van drummers als ik je zo hoor kotsen.
Dus jij vind dat de nieuwe old mans child ook cof's drumwerk jat?
En als je geld wil verdienen met muziek moet je geen metal maken

impaled succubus
Posted 04-02-2003 15:30 by impaled succubus Profiel van impaled succubus

quote:
Op 4 februari 2003 15:29 schreef Katablaster het volgende:
cof drumwerk?
jij hebt geen verstand van drummers als ik je zo hoor kotsen.
Dus jij vind dat de nieuwe old mans child ook cof's drumwerk jat?
En als je geld wil verdienen met muziek moet je geen metal maken
de nieuwe old man's child heb ik nog niet gehoord maar komt vast wel.
enja ik vind dat op de laatste dimmu duidelijk cof drumwerk te horen is, nicolas drumt veel te snel/bruut voor dimmu.

Katablaster
Toxobasher
Usericon van Katablaster
Posted 04-02-2003 15:34 by Katablaster Profiel van Katablasterhttp://www.toxocara.com

quote:
Op 4 februari 2003 15:30 schreef impaled succubus het volgende:
de nieuwe old man's child heb ik nog niet gehoord maar komt vast wel.
enja ik vind dat op de laatste dimmu duidelijk cof drumwerk te horen is, nicolas drumt veel te snel/bruut voor dimmu.

ok sorry...ik begreep je ff verkeerd.
dat jij het drumwerk te snel vind is jou mening.ik dacht dat je dat zei omdat nicholas uit cof komt
ik vind zelf dimmu gewoon bruter is dan cof maar da's mijn mening.
ik heb ergens in een interview gelezen dat nick gewoon snel wil drummen.vandaar waarschijnlijk

Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 04-02-2003 18:24 by Vlkodlak Profiel van Vlkodlak

quote:
Op 4 februari 2003 14:41 schreef Marco_Filth het volgende:

Maar goeie metalbands afkraken, gewoon omdat ze niet meer underground zijn, dat vind ik toch wel redelijk belachelijk.

Daarom vond ik tot voor kort dat dat afkraken van deze band vaak niet redelijk was. De meeste cd's vind ik niet veel aan maar dat is puur muzikaal (en geen reden om deze band zo af te kraken), maar als je je inlaat met rappers en dergelijke zooi (en daardoor laat blijken dat het je dus grotendeels om de centjes te doen is)dan vind ik dat je dergelijke reacties verdient.

AgonY
Usericon van AgonY
Posted 04-02-2003 18:46 by AgonY Profiel van AgonY

over dat met die rapper:
quote:

"Diaz does not want to tell what the song is about, but he reveals to TP.com that this is among the hardest stuff ever to come out of this genre - both musically and verbally."

The reason why Galder and Shagrath decided to do it, is because the rapper Diaz is going to be talking about his life in this album. In one song Galder and Shagrath will play because Diaz will be talking about their childhood together, so that's why he is getting them to participate on 1 song ONLY, because the song is about their childhood together.

Dimmu is not having a rapper in their band, and "Dimmu Borgir" is not doing a rap song, it's only a 1 time project between Galder and Shagrath, not Dimmu Borgir. They're just old friends, so I guess that's why they decided to do it.

impaled succubus
Posted 04-02-2003 22:35 by impaled succubus Profiel van impaled succubus

quote:
Op 4 februari 2003 15:34 schreef Katablaster het volgende:
ok sorry...ik begreep je ff verkeerd.
dat jij het drumwerk te snel vind is jou mening.ik dacht dat je dat zei omdat nicholas uit cof komt
ik vind zelf dimmu gewoon bruter is dan cof maar da's mijn mening.
ik heb ergens in een interview gelezen dat nick gewoon snel wil drummen.vandaar waarschijnlijk
ik vind het drumwerk wel goed maar het past niet in dimmu vergelijk t maar met de eerdere albums. die drums waren veel rustiger en die horen bij de dimmu sound.
en tja wat bruter is cof of dimmu? momenteel dimmu (en dat komt door de drums) vroeger cof (en dat ligt niet aan hun nieuwe drummer, de stijl is gewoon meer richting gothic gegaan).

Katablaster
Toxobasher
Usericon van Katablaster
Posted 05-02-2003 20:04 by Katablaster Profiel van Katablasterhttp://www.toxocara.com

quote:
Op 4 februari 2003 22:35 schreef impaled succubus het volgende:
ik vind het drumwerk wel goed maar het past niet in dimmu vergelijk t maar met de eerdere albums. die drums waren veel rustiger en die horen bij de dimmu sound.
en tja wat bruter is cof of dimmu? momenteel dimmu (en dat komt door de drums) vroeger cof (en dat ligt niet aan hun nieuwe drummer, de stijl is gewoon meer richting gothic gegaan).

mee eeensssss

Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 05-02-2003 20:11 by Rasputin Profiel van Rasputinhttp://www.cu2.nl/barsebert

Shagrath is zooooooo'n lekker ding.

Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen

Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 05-02-2003 20:18 by Sar'Goth the Warlock Profiel van Sar'Goth the Warlock

wel aan te horen, leuk? neen!

webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 23-04-2003 20:00 by webblaster wim Profiel van webblaster wimhttp://www.judgementday.nl

ff een plaatje, om te zien hoe het ook alweer was.

Oud Vuil.

mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 23-04-2003 20:04 by mislyd Profiel van mislydhttp://mislyd.deviantart.com/

*noteert adres*

Not all who wander are lost. - JRR Tolkien

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 23-04-2003 20:07 by Hub de Gallier Profiel van Hub de Gallier

Is anders een adres waar hij al lang niet meer woont

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 23-04-2003 20:08 by webblaster wim Profiel van webblaster wimhttp://www.judgementday.nl

no trend

hahahahahahaha, nee, dat niet.

Oud Vuil.

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 23-04-2003 20:09 by Snagger Profiel van Snagger

Dimmu Borgir is en blijft gewoon rommel (die leeft toch al niet meer) eersteklas ...

Kutkeyboards, saai gitaarwerk, slechte zang en een belachelijk image. Waarom vind iedereen deze band geweldig terwijl er zoveel betere bands rondlopen.

Tjah, ik heb wel zo'n vermoeden ... als je net metal bent dan staat het eenmaal 'eviler' om Dimmu Borgir etc. te luisteren dan in mijn mening veel betere, duistere en toffere metal als King Diamond, Venon etc.

Gelukkig zijn er ook mensen die Dimmu echt goed vinden en er ook eerlijk voor uit komen ..

Ik, Wil Schuurman

mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 23-04-2003 20:09 by mislyd Profiel van mislydhttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 23 april 2003 20:07 schreef Hub de Gallier het volgende:
Is anders een adres waar hij al lang niet meer woont

Verdorie!

Hmm, misschien best.. 'Kloosterhuisweg' is geen true straatnaam.

Not all who wander are lost. - JRR Tolkien

Hub de Gallier
Posted 23-04-2003 20:11 by Hub de Gallier Profiel van Hub de Gallier

Mijn straatnaam is wel true,namelijk:Godsweerderstraat en inderdaad, God word hier geweert

Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 23-04-2003 20:11 by Gangrad Profiel van Gangrad

quote:
Op 23 april 2003 20:09 schreef Snagger het volgende:
Dimmu Borgir is en blijft gewoon rommel (die leeft toch al niet meer) eersteklas ...

Kutkeyboards, saai gitaarwerk, slechte zang en een belachelijk image. Waarom vind iedereen deze band geweldig terwijl er zoveel betere bands rondlopen.

Stormblast en For all Tid vind ik anders nog steeds erg geweldig!

Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor

Hub de Gallier
Posted 23-04-2003 20:13 by Hub de Gallier Profiel van Hub de Gallier

De nieuwe cd's zijn ook nog steeds erg goed
Maar helaas in bepaalde kringen is de muziek niet meer true en dus slecht

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 23-04-2003 20:14 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 23 april 2003 20:09 schreef Snagger het volgende:
*blabla*

Bedankt voor je mening Snagger

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 23-04-2003 20:16 by Snagger Profiel van Snagger

Ik, Wil Schuurman

Kramy
Usericon van Kramy
Posted 23-04-2003 20:20 by Kramy Profiel van Kramyhttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

Stormblast vind ik het een van de beste metalalbums die ik ooit gehoord heb, en ik zal hem ook nog zeer vaak en lang blijven draaien.

For all tid heb ik op een of andere rare reden nog nooit goed geluisterd... heb hem ook niet in mijn bezit dusja.... Toch maar eens ff wat van downen op internet binnenkort.

De nieuwere albums die ik nogal wat op elkaar vind lijken: enthrone darkness triumphant, spiritual black dimensions en puritanical euphoric misanthropia (Wat een godverdommese kutnamen om te typen ) vind ik wel aardig... maar niet om van de daken te schreeuwen. Ik vind dat ze iets teveel op elkaar lijken, en ze hebben ook ongeveer dezelfde muziek als cradle of filth en nieuwe old man's child... wordt saai als je er te vaak naar luistert. Voor keyboard muziek luister ik wel naar eternal tears of sorrow, daar vind ik de keyboards heel wat beter verwerkt in de riffjes als bij dimmu borgir. Maar soms in een vage bui verlang ik weer even terug naar deze albums, vooral puritanicalblabla dan.

Ik zit er niet zo mee dat ze zo commercieel enzo zijn, ik vind het op zich ook nog wel meevallen, kan erger

Ik vind de muziek gewoon geweldig (op stormblast).

Arghoslent
Usericon van Arghoslent
Posted 23-04-2003 20:31 by Arghoslent Profiel van Arghoslent

Commercieel????? Kom op, Britney Spears dat is pas commercieel

Maar wat mij stoort is dat geblaat van true en niet true what the fuck is dan true volgens jullie???? en dan hoef je niet aan tekomen met bandnamen, gewoon een omschrijving van true

ik vind mezelf true

Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com