|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Dimmu leeft wel degelijk van de muziek. En figuren die het belachelijk vinden alleen omdat ze volgens metalbegrippen `commercieel` zijn. Dat zijn dus zelf de grootste meelopers. Al staan ze in de top40. Dat kan me nog niets schelen. Ik vind hun goed om de muziek die ze maken. Niet omdat ze populair zouden zijn. |
|
quote:ik volg dimmu niet op de voet maar sinds wanneer kunnen zei er van rondkomen dan? sinds sbd ofzo |
|
quote: cof drumwerk? jij hebt geen verstand van drummers als ik je zo hoor kotsen. Dus jij vind dat de nieuwe old mans child ook cof's drumwerk jat? En als je geld wil verdienen met muziek moet je geen metal maken |
|
quote:de nieuwe old man's child heb ik nog niet gehoord maar komt vast wel. enja ik vind dat op de laatste dimmu duidelijk cof drumwerk te horen is, nicolas drumt veel te snel/bruut voor dimmu. |
|
quote: ok sorry...ik begreep je ff verkeerd. dat jij het drumwerk te snel vind is jou mening.ik dacht dat je dat zei omdat nicholas uit cof komt ik vind zelf dimmu gewoon bruter is dan cof maar da's mijn mening. ik heb ergens in een interview gelezen dat nick gewoon snel wil drummen.vandaar waarschijnlijk |
|
quote: Daarom vond ik tot voor kort dat dat afkraken van deze band vaak niet redelijk was. De meeste cd's vind ik niet veel aan maar dat is puur muzikaal (en geen reden om deze band zo af te kraken), maar als je je inlaat met rappers en dergelijke zooi (en daardoor laat blijken dat het je dus grotendeels om de centjes te doen is)dan vind ik dat je dergelijke reacties verdient. |
|
over dat met die rapper: quote: |
|
quote:ik vind het drumwerk wel goed maar het past niet in dimmu vergelijk t maar met de eerdere albums. die drums waren veel rustiger en die horen bij de dimmu sound. en tja wat bruter is cof of dimmu? momenteel dimmu (en dat komt door de drums) vroeger cof (en dat ligt niet aan hun nieuwe drummer, de stijl is gewoon meer richting gothic gegaan). |
|
quote: mee eeensssss |
|
Shagrath is zooooooo'n lekker ding. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
wel aan te horen, leuk? neen! http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
ff een plaatje, om te zien hoe het ook alweer was. Oud Vuil. |
|
*noteert adres* Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Is anders een adres waar hij al lang niet meer woont Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
no trend hahahahahahaha, nee, dat niet. Oud Vuil. |
|
Dimmu Borgir is en blijft gewoon rommel (die leeft toch al niet meer) eersteklas ... Kutkeyboards, saai gitaarwerk, slechte zang en een belachelijk image. Waarom vind iedereen deze band geweldig terwijl er zoveel betere bands rondlopen. Tjah, ik heb wel zo'n vermoeden ... als je net metal bent dan staat het eenmaal 'eviler' om Dimmu Borgir etc. te luisteren dan in mijn mening veel betere, duistere en toffere metal als King Diamond, Venon etc. Gelukkig zijn er ook mensen die Dimmu echt goed vinden en er ook eerlijk voor uit komen .. Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Verdorie! Hmm, misschien best.. 'Kloosterhuisweg' is geen true straatnaam. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Mijn straatnaam is wel true,namelijk:Godsweerderstraat en inderdaad, God word hier geweert Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Stormblast en For all Tid vind ik anders nog steeds erg geweldig! Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
De nieuwe cd's zijn ook nog steeds erg goed Maar helaas in bepaalde kringen is de muziek niet meer true en dus slecht Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Bedankt voor je mening Snagger |
|
Ik, Wil Schuurman |
|
Stormblast vind ik het een van de beste metalalbums die ik ooit gehoord heb, en ik zal hem ook nog zeer vaak en lang blijven draaien. For all tid heb ik op een of andere rare reden nog nooit goed geluisterd... heb hem ook niet in mijn bezit dusja.... Toch maar eens ff wat van downen op internet binnenkort. De nieuwere albums die ik nogal wat op elkaar vind lijken: enthrone darkness triumphant, spiritual black dimensions en puritanical euphoric misanthropia (Wat een godverdommese kutnamen om te typen ) vind ik wel aardig... maar niet om van de daken te schreeuwen. Ik vind dat ze iets teveel op elkaar lijken, en ze hebben ook ongeveer dezelfde muziek als cradle of filth en nieuwe old man's child... wordt saai als je er te vaak naar luistert. Voor keyboard muziek luister ik wel naar eternal tears of sorrow, daar vind ik de keyboards heel wat beter verwerkt in de riffjes als bij dimmu borgir. Maar soms in een vage bui verlang ik weer even terug naar deze albums, vooral puritanicalblabla dan. Ik zit er niet zo mee dat ze zo commercieel enzo zijn, ik vind het op zich ook nog wel meevallen, kan erger Ik vind de muziek gewoon geweldig (op stormblast). Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Commercieel????? Kom op, Britney Spears dat is pas commercieel Maar wat mij stoort is dat geblaat van true en niet true what the fuck is dan true volgens jullie???? en dan hoef je niet aan tekomen met bandnamen, gewoon een omschrijving van true ik vind mezelf true |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |