|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Gebeurt wel meer in BM (niet beginnen zeuren of het Dimmu Borgir dat nog maakt,laten we het cross-over black-gothic metal noemen), zo "gastzangers", hoewel je dat op veel schijven niet of nauwelijks merkt (Ik neem een Setherial als voorbeeld) [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 24-04-2003 7:42] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Abbath heeft wel een typische schuurstem ja, ik wou gewoon ff zeggen dat zo'n acties niet uitzonderlijk zijn, en dat ik hoop dat het ook een meerwaarde gaat geven aan de nummers. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Hoezo, daar wordt toch stevig in gediscussieerd |
|
Fukk hell, wat las mijn ogen daar, als ik uberhaupt kan lezen. Abbath? op Dimmu Borgir? Dat wordt vunzige sex. Wie ligt onder Abbath of Borgir, nemen we dit serieus, nee natuurlijk niet. Maar de mainstream liefhebbers kunnen weer van de pot worden gerukt. Of lieden die van toegankelijke Metal houden natuurlijk, zijn die er, ja-zeker, waar dan wel, nou hier op ZM? Verstuur je reactie. |
|
quote: ja ik! kiekeboeh! the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
hmm ik vind Dimmu Borgir eigenlijk wel heel erg goed +death is the greatest kick of all....thats why they save it for the last...+ |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 06-05-2003 18:16] |
|
quote: Toegankelijk? Lachen krieg! an evil incarnation of DEATH! |
|
Dimmu Borgir heerscht |
|
quote: Zekers!!!!!!!!!!!!!!!!!! an evil incarnation of DEATH! |
|
quote:Absoluut top!! Some men see things as they are and ask why. I dream things that never were and ask why not. |
|
DIMMU BORGIR is in de Fredman studios in het Zweedse Gothenburg aan een nieuw album aan het werken. Op het elf nummers tellende album komen naast het titelnummer 'Death Cult Armageddon' in ieder geval: „Allegiance” „Blood Hunger Doctrine”, „For The World To Dictate Our Death”, „Vredesbyrd”, „Cataclysm Children”, „Progenies Of The Great Apocalypse” en „His Inexorable Excellency”. Als mogelijke bonustrack wordt de BATHORY-cover „Satan My Master” opgenomen. |
|
Ik vind Dimmu Borgir een van de betere bands.... +death is the greatest kick of all....thats why they save it for the last...+ |
|
Aha |
|
quote: Zou ik jou eens uitleggen waarom ze in het Burzum topic zo op jou reageerde? Je posts.. die zijn, tja hoe zou ik het zeggen.. beetje kinderachtig |
|
Ik vind dimmu borgir toch zeker wel een vette band. Ik zou ze dan ook graag nog eens live zien. Ik trade ook cdrs waarop ik muziek van dimmu borgir brand. Op zoek naar een goeie platendeal? Kijk dan in mijn profiel. |
|
De grap is er al af hoor. "Outside-Lie" Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Welke grap? "Claw" Op zoek naar een goeie platendeal? Kijk dan in mijn profiel. |
|
WHAHAHAHAHAH! AHHAHHAHAHAHAH HOEI KOEL! Dit slaat nergens op. |
|
quote: Dat bedoel ik "Outside-Lie". Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Ik denk dat je bij de eerste keer al meer dan duidelijk was hoor , maarja, op die manier kom je wel op je 50 posts zodat je nogmeer schijt kan sproeien in het onzin gedeelte |
|
Wat zijn we weer allemaal lekker true met elkaar... Dimmu is gewoon technisch erg goed en live knallen ze ook geweldig. En dat al die satan 666 zwart en blabla die dr omheen hangt dan image is... boeien... Ik vind alleen die blastbeats een beetje TE op het laatste album, ben ook heel benieuwd naar de nieuwe plaat It's Too Bad Stupidity Isn't Painfull |
|
quote: Aaaaaaaaaahhhh weer drie woorden!!! Eikels! Zo kan een normaal mens toch nooit die titels uit elkaar houden??? Zenial |
|
quote: Die drie zijn tenminste makkelijker dan die laatste |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |