|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: |
|
Hmmm ik vind Dummy Burger best leuk klinken, Enthrone Darkness Triumphant draai ik nog wel es. Klinkt best lekker... maar het is niet één van mijn favoriete bands ofzo hoor Please give blood. Vampires are an endangered species! |
|
ik heb 2 albums van dimmu spiritual black dimensions en stromblast moet zegge luister er niet vaak naar maar af en toe wel lekker om te horen. |
|
Ja vorige week na het concert van After Forever draaide ze mourning palace ... weer lekker kunnen meebrullen . Het probleem met DB is dat ze best goede muziek maken maar het is na verloop van tijd totaal niet boeiend meer. [Dit bericht is gewijzigd door Paul op 23-01-2002 22:09] |
|
Ik weet niet, het lijkt soms wel alsof in de metal-scene een heel erg paranoide beeld leeft van de "grote massa". Dimmu en CoF beluisterd en geliefd door de "grote massa"? Als je nou zou zeggen: ze draaien het wekelijks op radio 3, afijn, maar kom nou toch zeg! Bij de weg, ik vind Dimmu erg tof. CoF trouwens ook, al kan ik daar niet al te lang naar luisteren zonder verveeld te raken. Maar ja, ik ben dan ook een erg grote massa. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Qua bekendheid van COF en Dimmu valt het idd reuze mee. Dan is Within Temptation al veel verder "afgegleden", die heb ik al 2x op radio 3 gehoord (en ik luister alleen 's zaterdags op mijn werk radio 3). "De grote massa" zal ook wel nooit echt "aan de metal komen". En dat gun ik de massa ook helemaal niet, ik wil niks waardevols delen met mensen waar ik zo minderwaardig over denk, dus ik zou het zeker minder vinden als de complete massa via bands als COF en NU-metal, standaard metal gaat luisteren. |
|
quote: minderwaardig denken over mensen die je niet kent is fout, laat maarik ka nmezelf nu wel schietu |
|
de Puritanical cd was tamelijk bruut, maar ik ben nog steeds ECHT fan van hun oudere cd's Vor Al Tid en Stormblast enzo... dat is gewoon pure kunst! zijn ze nu nog steeds hoewel ze hun eigen stijl langzaam 'n beetje kwijtraken... zonde zonde zonde Fuck with the best, die like the rest. |
|
PEM is een mooie cd, ze waren al eerder wat doorgebroken, maar door deze cd zijn ze echt doorgebroken, dus ik ben bang dat ze vanaf de volgende cd meer commercieel gericht zijn dan op de muziek zelf. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
vanaf het volgende album pas? |
|
ik vind enthrone.. wel goed die nieuwste vind ik super komt ook mede door het geluid en hoe het in elkaar steekt en spiritual vind ik saai... oudere werk ken ik op een paar nummers niet... [Dit bericht is gewijzigd door Infaustus op 28-05-2002 21:55] No meat is sweater |
|
Enthrone is meesterlijk werk. Puritanical is wel erg goed t/m nr 2 De rest is gewoon te hard voor mij Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
ik vind het zo zielig dat mensen gaan zeiken over true of niet true of commercieel of niet. Als slayer commercieel zou worden en ze zouden een cd uitbrengen, zou hij dan door de fans anders ontvangen worden dan dat ze dezelfde cd uit zouden brengen als ze niet commercieel waren. Als dit het geval is, dan is de gemiddelde metalfan gewoon teveel aan het zeiken. DAG I was me but now he's gone |
|
quote: was slayer nog niet commercieel dan? |
|
hmm ik wil niet heel erg vervelend zijn, maar die laatste plaat is HEEL erg anders ontvangen dan de vorige. |
|
Als het op Dimmu Borgir komt, wordt ik altijd een beetje misselijk. Ik vind een CD als 'Stormblast' echt geweldig, en ook de eerste EP 'Inn Evighetens Morke', het debuut album is ook wel te pruimen. En als ik in een goede bui ben dan is opzich 'Enthrone Darkness Triumphant' ook wel te doen de eerste 4 nummers. Maar alles wat daarna komt is gewoon allemaal poser-shit! Ik heb ze eens gezien in 2001 nou ik ergerde me dood en die show behoort tot de aller slechtste gigs die ik ooit heb gezien!! De laatste plaat is gewoon pop-metal... Zielig om te zien dat bands zo afglijden! Zelfde geldt natuurlijk voor Cradle Of Filth. |
|
Echt niet mijn favo band! Maar ik walg ook niet van ze. De laatste CD vind ik best goed, zitten erg mooie en harde stukken tussen. Ik plaats bands zo weinig mogelijk in hokjes. Ik vind het gewoon een aardige metalband die live ook goed uit de veren komen! |
|
Persoonlijk ook niet bepaald m'n favoriete band, maar 'k vind ze zeker beter en beter worden. Zelfde geldt voor Cradle.. Ze hebben ondertussen best 'n eigen stijl ontwikkeld vind ik en technisch ook heel dik in orde. |
|
Ik vond hun eerste CD's beter, en ja, ze zijn sneller geworden enzo...maar dat trashy gedoe erin...neeehh dat vind ik niks. |
|
ik heb zelf een dimmu borgir cd, spiritual black dimensions (ik had ook nog p.e.m maar die is uit mn discman gejat, ik snap niet waarom iemand zoiets doet, op de drang van een gratis frisbee na dan want zo geweldig was hij niet) ik vind het wel een goede cd, en ik vind het niet zo verschillend klinken van "echte" black metal, dan vind ik cof verder van het pad afwijken, nit dat dat erg is, maar goed. ik vind dat dimmu borgir niet zoveel afwijkt van andere black metal. en Burn in hell was wel leuk, en ook dat ene vierde nummer van die niewste cd. dag I was me but now he's gone |
|
Mensen die zeiken dat dimmu commercieel is geworden lullen dus maar wat uit hun nek. Luister maar eens naar hun laatste cd .....die is een stuk harder dan de vorige van hun. Verder zijn ze gewoon muzikaal ieder album gegroeid. Nou hou ik persoonlijk niet zoveel van het laatste album als van de vorige. Maar muzikaal gezien zit het wel beter in elkaar. |
|
Zondag naar Dimmu Borgir in Antwerpen, door omstandigheden steeds gemist; Eindelijk!!! en iedereen kan we wat met gezeik over commercieel enzo....Hello info, dart spreekt geen super 50 mensjes aan hoor. Kritiek op hun muziek tot daar toe, smaken verschillen. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Commercieel? Gewoon rocksongs met een black metal sausje! Ze wijken wat mij betreft BEHOORLIJK af van black metal, in composities en songstructuren. Pure vorm en geen inhoud. . |
|
quote:Je blijft ook wel kankeren he? We kennen je mening hierover nou wel, laat het een keer rusten. Muziek is muziek en wordt door een ieder verschillend opgevat, er zijn geen standaard regels voor muziek. De een noemt het comercieel, de ander black metal, en de volgende weer rockmuziek met een black metal sausje.. voor de een is het het einde, voor de ander kut. over meningen is niet te twisten. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |