|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
ik vond DCA net weer de goede richting uitgaan maar Stormblast MMV mochten ze toch wel achterwege laten Faustian Spirit of the Earth |
|
"After what we can call a pretty mellow and relaxed mixing session (at least from a dimmucratic point of view), 'In Sorte Diaboli' is now mixed and ready for mastering! Ooops…happened to mention the album title there. Inter faeces et urinam nascimur |
|
weer 3 woorden maar toch al beter dan de vorige titels Faustian Spirit of the Earth |
|
Hehe Dimmucratic. En ik hoop nu potdimme écht dat het ook maar zelfs een béétje op Enthrone Darkness Triumphant gaat lijken. Maarja, dat hoop ik al vanaf Puritanical dinges. Niet dat die slecht is, maar hij is voor mij niet altijd boeiend. |
|
Dit topic is echt geniaal die eerste pagina Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ben ook zeer benieuwd naar de nieuwe. En ik vind dit ook een gaaf topic (van een nog gavere band), maar kan echt niet tegen al die vooroordelen van de 'true??' black-metal fans. Dimmu heerscht, en ik heb nog zelden een band ontmoet die zo een sfeervolle én toch harde muziek maakt. In interviews zijn ze ook altijd eerlijk en trekken ze zich zelf niet te veel aan van het negatieve imago dat velen hen de laatste jaren toeschrijven. En ja ok, DCA en stormblast 2005 waren wel iets minder, maar zeker niet PEM!! Respect voor Dimmu!!! |
|
Ik kom maar net kijken in de blackmetal muziek, maar Dimmu Borgir is dolletjes om naar te luisteren! |
|
Dolletjes. Jullie zijn allemaal negers! |
|
Ghe ghe ghe Meltdown Ik heb nog maar twee cd's van Dimmu Borgir. Puritanical Euphoric Misanthropia die ik persoonlijk keigoed vind. Gewoon op de gok eens besteld omdat ik de naam Dimmu Borgir gewoon goed vond klinken. Andere cd is For All Cid, die vind ik persoonlijk iets minder |
|
quote:Die ken ik niet. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Godvers, weer zo een lastig 'chainsaw' figuur, die snickelaars lopen ook altijd bij concertjes zo een spijkerjack vol nieuwe patches ruig te wezen. Stelletje kerstbomen. |
|
quote: For all Tid bedoel je? Godskolere, wat voor een kloon ben jij eigenlijk? |
|
quote: Kerel, ik verdien dit soort uitspraken niet. Mag het ook leuk blijven of moet er zonodig worden afgebekt. Inderdaad het is For all Tid, typfout. |
|
quote: Een Chainsaw figuur is niet per definitie lastig. Waarop basseer jij dat? Een trauma opgelopen tijdens een van hun optredens? |
|
quote: Ik ben geen kerel. En leuk blijven? Gebruik de search maar voor je overal onzin gaat posten. |
|
Niet spotten met For All Tid! |
|
quote: KUTPLAAT |
|
quote: Nietes |
|
In Sorte Diaboli komt op 7 Mei uit in Europa, staat te lezen op de oficiële bandsite Faustian Spirit of the Earth |
|
Mooi ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: +1 Je moeder. |
|
quote: What's in a name? (fuck you) Suck my piss |
|
quote: hij is natuurlijk betreurenswaardig slecht ingespeeld In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: Ja, maar de sfeer die dat album niettemin heeft... En de nummers op zich zijn ook geweldig. [Dit bericht is gewijzigd door Skyggesang op 11-12-2006 10:57] |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |