|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Wat is eigenlijk het nut van dit topic? Dat een (groot) deel post "Ik vind DB kut want ze zijn niet true black" en dat het andere deel post "Ik vind het leuk" |
|
quote: Precies, het is voor het grootste deel zo.. euhm.. inhoudsloos |
|
quote: Het is het Dimmu Borgir topic? Als je daarover het nut gaat vragen, wat is dan het nut van topics over bands uberhaupt! Gewoon je mening geven over de band zoals iedereen doet, die van mij staat er vast ook wel ergens in Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Wat is het nut van het hele zwaremetalen forum ? Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Mijn punt is dat er op een gegeven moment een verzadigingspunt bereikt wordt zodat er niet meer inhoudelijk over bands gediscusieerd wordt maar er alleen nog maar "gejaat en geneet" wordt.. Dat punt is op dit forum een tijd geleden al bereikt Ik mis discussies |
|
quote: Wel lachwekkend om iemand te horen zeggen "mijn god" terwijl die van Black Metal houd. Nee Dwaallicht, je ziet het toch een beetje verkeerd ben ik bang. Black Metal is geen hokjesgeest, waar alleen de begrippen true en untrue in passen. Oke er is onderscheid in de traditionele black en de nieuwere wat industriel Black-bandjes, maar dat is gewoon een kwestie van smaak, dunkt mij en niet het gegeven of iets onder Black te definieren valt. Per slot van rekening kan ik van Dimmu Borgir genieten en ook van Immolation, wat maakt mij dat dan, een true, untrue Black metal fan of misscien een untrue true Black metal fan. Laat me niet lachen.... you say you're men, we know you're cowards |
|
quote:wat mij stoort zijn mensjes die niet weten wat commercieel is |
|
hahaha, wat een hel meteen weer. en dat alleen omdat ik een oud fotoootje neerpletterde, er was al bijna 3 maanden niet gereageerd op dit topic, maar het leeft wel, zeg. kom op mensen, maak je niet zo druk! Oud Vuil. |
|
quote: dimmu borgir leuk? fijn voor je immolation leuk? fijn voor je dat heeft er nog geen flikker te maken of het BM is of niet! ik vind porcupine tree ook gaaf maar het is geen black metal dus volgens jouw redenatie moet je dat als black metal fun kut vinden? [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 23-04-2003 22:53] Je moeder. |
|
quote: *kuch*zoals in het Manowar topic*kuch* |
|
quote: Sukkel, dat maak jij ervan. |
|
Er is niemand op deze aardbol true-er dan ik, mijn oma niet meegerekend want zij is een geval apart, en de muziek die Dimmu Borgir maakt is gaaf, en voor sommige mensen niet, want die hebben geen goede smaak. (<-- punt) [Dit bericht is gewijzigd door Kramy op 23-04-2003 23:15] Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: |
|
Wat mij irriteerd zijn dit soort threads. Ik heb er zelf ook in gereageerd, maar vanaf nu ga ik Karnivoor's voorbeeld volgen. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
|
quote:wat heeeeeeel hard reageren terwijlje eigenlijk een andere nick hebt momenteel? |
|
|
Dimmu Borgir vind ik wel aardig (2 patches waard op m'n jack) geen slechte muziek, alleen hun nieuwste album is kut, en nee, ik vind het geen black...als ze het zelf als black beschouwen vind ik ze nix meer waard |
|
quote: hehehe nee we hadden het er op msn over toevallig en over die andere nick: zie nieuwe n00bs topic. en ik ben te lui om te kijken onder welke nick ik nu weer post hehe Je moeder. |
|
neuh, ik poste gewoon als Gangrad. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
aaaargh! Dimmu fukking posers!! Jezus, wat een trieste bende hier! |
|
|
|
quote:de pure ironie. |
|
Ik lees net dat Abbath van Immortal in twee nummers van het nieuwe album gastzanger is, vet! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |