IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Dimmu Borgir ? Vorige pagina | Volgende pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 11-01-2005 12:44 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 10 januari 2005 21:16 schreef M. het volgende:
Dimmu Borgir gaat Stormblåst opnieuw opnemen!!

http://www.zwaremetalen.com/nieuws/3727.html

WAT VINDEN WIJ DAARVAN, WAARDE ZET-EMMERS?????

gek dat een band hun slechtste plaat opnieuw opgaat nemen. geef mij hun latere releases maar.

skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 11-01-2005 12:49 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

Enthrone Darkness Triumphant bijvoorbeeld..

[Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 11-01-2005 12:49]

Suck my piss

attila_de_hun
Posted 11-01-2005 12:53 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 11 januari 2005 12:49 schreef skullfuck het volgende:
Enthrone Darkness Triumphant bijvoorbeeld..

bijvoorbeeld. hun laatse mag er ook zeer zeker wezen.

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 11-01-2005 18:20 by M. Profiel van M.

Death Cult Armageddon is IMO met afstand hun beste plaat.

Fickt nicht mit dem Raketemensch!!

attila_de_hun
Posted 11-01-2005 19:33 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 11 januari 2005 18:20 schreef M. het volgende:

dat ze die dan opnieuw opnemen! (maar ik vind het ook een schitterende cd.)

filosofem
Usericon van filosofem
Posted 11-01-2005 19:38 by filosofem Profiel van filosofem

quote:
Op 11 januari 2005 19:33 schreef attila_de_hun het volgende:
dat ze die dan opnieuw opnemen! (maar ik vind het ook een schitterende cd.)

Eh........

Anyway, Stormblast is een schitterende plaat. Wat men ermee doet is hun eigen zaak, verplicht tot kopen ben ik gelukkig niet.

En in de fascinerende discussie over wat hun beste plaat is, mijn donatie: Enthrone Darkness Triumphant.

attila_de_hun
Posted 11-01-2005 19:40 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 11 januari 2005 19:38 schreef filosofem het volgende:
Eh........

Anyway, Stormblast is een schitterende plaat. Wat men ermee doet is hun eigen zaak, verplicht tot kopen ben ik gelukkig niet.

En in de fascinerende discussie over wat hun beste plaat is, mijn donatie: Enthrone Darkness Triumphant.

--> <-- smiley gezien??? betekent, dat je die opmerking niet te serieus moet nemen.

Orion
Usericon van Orion
Posted 11-01-2005 19:42 by Orion Profiel van Orion

Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?

valfar
Usericon van valfar
Posted 11-01-2005 20:39 by valfar Profiel van valfarhttp://www.last.fm/user/knevelaer

Ben ik de enigste die Spiritual Black Dimensions het beste album van ze vind? Maar dit zal misschien komen omdat dit het eerste bm album is dat ik ooit heb gekocht, dus er zit wel een speciale gedachte bij. Maar Dreamside Dominions en The Promised Future Aeons zijn echt toppers! Ook al is PEM ook wel erg gaaf maar voornamelijk omdat ik een groot fan ben van Vortex zijn stem. Een Stormblast heeft dan weer een geweldige sfeer, maar is muzikaal gezien een beetje saai.

mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 11-01-2005 22:17 by mislyd Profiel van mislydhttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 11 januari 2005 20:39 schreef valfar het volgende:
Een Stormblast heeft dan weer een geweldige sfeer, maar is muzikaal gezien een beetje saai.

Als ze van Stormblast ook zo'n Advanced-Multi-channel-surround-dolby-dts ding maken zoals ze met DCA gedaan hebben, gaat die sfeer wel echt ongelooflijk worden!

Not all who wander are lost. - JRR Tolkien

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 11-01-2005 22:18 by M. Profiel van M.

quote:
Op 11 januari 2005 22:17 schreef mislyd het volgende:
Als ze van Stormblast ook zo'n Advanced-Multi-channel-surround-dolby-dts ding maken zoals ze met DCA gedaan hebben, gaat die sfeer wel echt ongelooflijk worden!

Dat bedoel ik dus, dat is gewoon geil.

IMO heeft Dimmu Borgir een echte metal-jongensdroom gerealiseerd door met DCA zo'n bombastisch, orkestraal en *bruut* album te maken. Daar kunnen al die pretentieuze bagger-black bandjes van nu t/m het jaar drieduizendzeshonderdzesenzestig naar FLUITEN.

[Dit bericht is gewijzigd door M. op 11-01-2005 22:18]

Fickt nicht mit dem Raketemensch!!

Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 11-01-2005 23:18 by Vlkodlak Profiel van Vlkodlak

Ik ben wel benieuwd hoe die nieuwe versie gaat klinken, al heb ik volgens mij ergens gelezen of van iemand gehoord dat men van plan was om de plaat zo dicht mogelijk bij het origineel te houden. Volgens mij was de reden voor het heropnemen ook dat ze problemen hadden met de rechten die in handen zijn van Cacophonous.
Ik wacht het in ieder geval wel af of het het kopen waard wordt, aangezien ik het origineel al heb.
Tot nog toe blijven For all tid en PEM mijn favorieten. Hoewel Stormblast en DCA ook absoluut niet verkeerd klinken.

Spuitpoep
Spreken is zilver, schreeuwen is hard
Usericon van Spuitpoep
Posted 11-01-2005 23:26 by Spuitpoep Profiel van Spuitpoep

Puritanical Euphoric Misanthropia . Nadat Enthrone ... uitgewerkt was heeft het even geduurd, maar dan was ik direct weer weg van ze.

:p

Meltdown
Holengraver
Usericon van Meltdown
Posted 12-01-2005 1:09 by Meltdown Profiel van Meltdown

quote:
Op 11 januari 2005 22:17 schreef mislyd het volgende:

Euhm...nee. Niet echt.

Jullie zijn allemaal negers!

[dp] Ragnarok
Usericon van [dp] Ragnarok
Posted 12-01-2005 13:48 by [dp] Ragnarok Profiel van [dp] Ragnarok

Ik vind ETD en Stormblast duidelijk de 2 beste albums van Dimmu Borgir. Het idee om Stormblast opnieuw uit te brengen, vind ik maar een trieste zaak. Hun nieuwe platen verschillen namelijk zoveel van die oude. Ik zou het zonde vinden als ze Stormblast ook zo commercieel zouden maken als hun tegenwoordige werk.

Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 12-01-2005 13:51 by Chantalie Profiel van Chantalie

ik ben nu Spellbound aan 't luisteren.
Dimmu Borgir vind ik typisch zo'n band waarvan 3,4 nummertjes op z'n tijd best leuk is, maar voor mij zal 't nooit een hoogvlieger worden. Maar ja goed, ik ben dan ook allesbehalve een black metal kenner of liefhebber.

So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 12-01-2005 13:56 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 11 januari 2005 18:20 schreef M. het volgende:
Dat is de eerste, en enigste, CD ooit waar ik hoofdpijn van kreeg.
quote:
Op 12 januari 2005 13:48 schreef [dp] Ragnarok het volgende:
Ik vind ETD en Stormblast duidelijk de 2 beste albums van Dimmu Borgir. Het idee om Stormblast opnieuw uit te brengen, vind ik maar een trieste zaak. Hun nieuwe platen verschillen namelijk zoveel van die oude. Ik zou het zonde vinden als ze Stormblast ook zo commercieel zouden maken als hun tegenwoordige werk.
Misschien beleven de jongens er wel lol aan en is het goed voor hun ontwikkelinmg en zelfontplooiing.
quote:
Op 12 januari 2005 13:51 schreef Chantalie het volgende:
ik ben nu Spellbound aan 't luisteren.
Dimmu Borgir vind ik typisch zo'n band waarvan 3,4 nummertjes op z'n tijd best leuk is, maar voor mij zal 't nooit een hoogvlieger worden. Maar ja goed, ik ben dan ook allesbehalve een black metal kenner of liefhebber.
Dioe komt van ETD en dat is naar mijn mening echt geen black metal album.
De nummers zijn vrij 'soft' en rocky. Veel moeten het ook hebben van hun keyboard mid-tempo sztukken. Nee ik vind het geen black te noemen.
Wel een aardig album btw.

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

Spuitpoep
Spreken is zilver, schreeuwen is hard
Usericon van Spuitpoep
Posted 12-01-2005 13:57 by Spuitpoep Profiel van Spuitpoep

toevallig niemand op zoek naar die metalen boek versie van Death cult armageddon?

:p

Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 12-01-2005 13:59 by Chantalie Profiel van Chantalie

quote:
Op 12 januari 2005 13:56 schreef kwelgeest het volgende:
Dat is de eerste, en enigste, CD ooit waar ik hoofdpijn van kreeg. Misschien beleven de jongens er wel lol aan en is het goed voor hun ontwikkelinmg en zelfontplooiing. Dioe komt van ETD en dat is naar mijn mening echt geen black metal album.
De nummers zijn vrij 'soft' en rocky. Veel moeten het ook hebben van hun keyboard mid-tempo sztukken. Nee ik vind het geen black te noemen.

Je zult ongetwijfeld gelijk hebben hoor, ik geef ook eerlijk toe dat ik bar weinig black metal ken. (en heb ook nooit de behoefte gehad me daar echt in te verdiepen)

(NP: Meshuggah - Vanished)

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 12-01-2005 14:06 by altx Profiel van altx

quote:
Op 12 januari 2005 13:56 schreef kwelgeest het volgende:
Dat is de eerste, en enigste, CD ooit waar ik hoofdpijn van kreeg. Misschien beleven de jongens er wel lol aan en is het goed voor hun ontwikkelinmg en zelfontplooiing. Dioe komt van ETD en dat is naar mijn mening echt geen black metal album.

Dimmu Borgir is idd nauwelijks black metal meer te noemen, maar ik ga mezelf er maar niet meer mee vermoeien om te bedenken wat je het dan wel precies moet noemen (de laatste albums hebben zo veel invloeden uit andere metal-subgenres dat het lastig wordt om er een eenduidig label op te plakken).

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 12-01-2005 14:07 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 12 januari 2005 14:06 schreef altx het volgende:
Dimmu Borgir is idd nauwelijks black metal meer te noemen, maar ik ga mezelf er maar niet meer mee vermoeien om te bedenken wat je het dan wel precies moet noemen (de laatste albums hebben zo veel invloeden uit andere metal-subgenres dat het lastig wordt om er een eenduidig label op te plakken).
Ja maar die laatste twee zou ik qua song-structuur, spel en beukendheid eerder 'black' willen noemen dan de twee full-length's daarvoor.

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 12-01-2005 14:09 by altx Profiel van altx

quote:
Op 12 januari 2005 14:07 schreef kwelgeest het volgende:
Ja maar die laatste twee zou ik qua song-structuur, spel en beukendheid eerder 'black' willen noemen dan de twee full-length's daarvoor.

Doe ff niet zo ingewikkeld...

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 12-01-2005 14:14 by Chantalie Profiel van Chantalie

skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 12-01-2005 14:14 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

quote:
Op 12 januari 2005 14:06 schreef altx het volgende:
Dimmu Borgir is idd nauwelijks black metal meer te noemen, maar ik ga mezelf er maar niet meer mee vermoeien om te bedenken wat je het dan wel precies moet noemen.

van wie moet dat dan?

Suck my piss

Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 12-01-2005 14:15 by Chantalie Profiel van Chantalie

waarom willen mensen op ieder genre en hun subgenres toch altijd een etiketje plakken? (ok, nou heb ik die tic ook hoor)

Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com