|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Pffffffff............ |
|
panzer division kan mij nog steeds erg boeien Je moeder. |
|
mij alles wel, allen grad dance macabre wat minder. |
|
ik vind Marduk een zeer gave band, niet zoveel diepgang als andere (black *wegwezen!*) metal bands, maar dat haalt van de muziek niks af! Mijn favoriete albums zijn Heaven Shall Burn en Opus Nocturne. het nummer From Subterenean Throne Profound is mijn favoriet een vrij lang nummer, waarin een aantal goede riffs in zitten. alleen de layout en kleuren van Opus Nocturne wat belachelijk lelijk |
|
Ik heb vorige week "World Funeral" gekocht en hij valt me niks tegen! Alleen jammer dat ze weer een paar van die trage slepende nummers er tussendoor moeten gooien. Laat dat maar aan andere bands over. Marduk moet gewoon knallen! Die snelle nummers zijn wel van een heel hoog niveau...ik durf zelfs te zeggen dat de snelle nummers beter zijn dan op Panzer! Cloven Hoof!! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Langzaam slepende nummers? Net zoals in de goede oude tijd? Ten tijden van 'Fuck Me Jesus' en 'Dark Endless'. Misschien moet ik hem dan toch es luisteren! |
|
quote: Hoezo ?? Das toch die Here's No Peace ?? Of is dat weer iets anders ? BLASTBEATS FOREVER |
|
ach, de nieuwe CD zal me weinig boeien, denk ik. Als het meer van hetzelfde is (van wat ik uit de samples kon opmaken iig) dan blijft die CD gewoon in de winkel liggen wat mij betreft |
|
quote: Nee, de demo heet ook Fuck Me Jesus, Here's No Peace is gewoon een mini CD. |
|
ik vind marduk persoonlijk wel vet lekkere muziek! in vergelijking met cannibal corspe ofzo vind ik het puntig klinken... kweenie maar zo voelt het bij mij. nja cu guys! I am the 1%. |
|
quote: Bij mij ook, vind jij het ook zo 'sloppy' vergeleken met Abba? |
|
Je kunt zeggen van Marduk wat je wilt, ik vind Opus Nocturne een vette plaat en Dark Endless mag er wat mij betreft ook best wezen. you say you're men, we know you're cowards |
|
Je kunt zeggen van Marduk wat je wilt, ik vind Opus Nocturne een vette plaat en Dark Endless mag er wat mij betreft ook best wezen. you say you're men, we know you're cowards |
|
Panzer Division is denk zo'n beetje m'n meest geliefde album ooit. Nightwing vind ik ook zeer tof, nee, niks mis met Marduk tot daaraan toe. Alleen de latere albums vind ik zeker wat minder. Ik heb hier de Blackcrowned box staan (4 nummers van geluisterd ofzo) en Le Grand Danse Macabre gedownload, maar dat beviel me niet echt...ben benieuwd naar het nieuwe album. |
|
quote: Yo! Inderdaad man, het is inderdaad een vet stuk lauwer! Ik vind het altijd wel lekkere muziek om bij te flowen, ya know, just hangin round da flipside!? Nja, cya!! |
|
De meest afgezeken en beroerde live band kan mij best bekoren. Vooral de eerste platen als "FUCK ME JESUS" (wat een titel, haha), "Dark Endless" en "Those of the unlight" zijn gewoon toffe celtic frost worships. Dan komen er een paar toffe albums als "Heaven Shall Burn, Nightwing en Panzer Division" die ik ook wel te pruimen vind alleen missen ze een beetje de power van de oudste platen. La grande danse macabre vind ik op de afsluiter na een kut plaat. Ik, Wil Schuurman |
|
quote:funeral bitch mag er anders ook best zijn. |
|
Voor de mensen die een beetje benieuwd zijn naar de nieuwe plaat van Marduk: http://www.vampire-magazine.com/reviews.asp?id=1642 Ik persoonlijk vind deze plaat stukken beter dan La Grande Danse Macabre o.a. door de sleepende riffs. Mijn favoriete nummer blijft "On Darkened Wings", heerlijk dat bas-loopje. http://www.vampire-magazine.com [1997-2008 RIP, nu Archaic Magazine]; http://www.myspace.com/vampiremagazine |
|
quote: Nou, dat is wat ik hier keer op keer zeg Ik vind alleen de eerste twee goed, de rest is gewoon jammer... |
|
Verrek! Volgens mij heb ik die nieuwe Marduk ook al een maand op mp3... |
|
quote:ik heb 'm nog helemaal niet ; en dat terwijl ik de vorige (origineel en opzich ook legaal) had voordat ie officieel verkrijgbaar was. |
|
ik heb t nieuwe album ( world funeral) maar aan me voorbij laten gaan. ik vond t teveel in het verlengde van la grand dance macabre eb het bevattuh teveel langzamuh stukken, het beukt niet. misschien wordt nog wel ooit es verstandig. [Dit bericht is gewijzigd door impaled succubus op 05-03-2003 23:37] |
|
Goed zo kerel!! |
|
Keb laatst (uit de 2e hands cd-bak van de music machine) Heaven shall burn... gekocht voor maar 4,95 vette plaat is dat zeg. black tormenter of satan is zo'n stoer nummer |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |