IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Marduk Vorige pagina | Volgende pagina
kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 19-01-2005 15:41 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 19 januari 2005 15:40 schreef spectre het volgende:
aaaaah wat is die nieuwe ongelovelijk goed godverdomme! Ook het artwork is van hoge klasse
welk Marduk album niet dan?

[Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 19-01-2005 15:42]

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 19-01-2005 15:42 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 19 januari 2005 15:41 schreef kwelgeest het volgende:

....euh....daag me niet uit.

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 19-01-2005 15:44 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

Wat was dat toch een geniale vocalist.

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

spectre
Usericon van spectre
Posted 19-01-2005 15:49 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 19 januari 2005 15:41 schreef kwelgeest het volgende:
alle, ik was helemaal weg van Panzer Division, maar deze blaast die rakker regelrecht tot gruis

Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 19-01-2005 15:52 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 19 januari 2005 15:49 schreef spectre het volgende:
alle, ik was helemaal weg van Panzer Division, maar deze blaast die rakker regelrecht tot gruis
Niet. Geen een plaat heeft een grotere impackt dan Panzer Division. Die gaat qua geniale samensmelting van snelheid, pakkendheid en agressieviteit nooit overtroffen worden. Plague Angel is zeker tof maar lang niet zo snel en aggressief als Panzer.

spectre
Usericon van spectre
Posted 19-01-2005 15:55 by spectre Profiel van spectre

hmm, ik ben het wel met je eens dat die plaat toen alles wegblies, en de nieuwe is er niet mee te vergelijken maar toch vindt ik hem beter. En dat komt mede door de betere muzikanten in Drago en Mortuus.

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 19-01-2005 15:57 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

Echte te vergelijken zijn ze idd niet. Plague Angel lijkt meer op een 'religeuse' plaat dan een 'war bm' plaat zoals Panzer.

Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 19-01-2005 16:11 by Wolveken Profiel van Wolveken

Panzer Division is idd goed tot zeer goed Marduk album. Vooral het nummer 'Baptism of Fire' dan, met die meehuilende raketten/vliegtuigen/explosies, moesten ze veeel vaker doen op dat album.

Legion was goed ja, vooral op 'Heaven Shall Burn', maar o zo voorspelbaar, ...

Voor de rest blijven de laatste Marduk albums eenheidsworst. Wat een oersaai riffwerk zeg en wat een makke nummers ...

Ooit gevreesde band, nu vooral voer voor dikkwabjes in nethemden en ditto lederverpakkingen.

Heel slaapverwekkend ook dat Morgan mysterieus blijft doen over Arioch. Alsof hij een wereldontdekking heeft gedaan. Idem voor die NS toestanden. Nummer schrijven over Heydrich en dan in een interview uitleggen dat het er vooral over gaat dat zelfs hij moest sterven, beetje zwakjes toch. Zeg dan gewoon waarop het staat.

'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast'

spectre
Usericon van spectre
Posted 19-01-2005 17:09 by spectre Profiel van spectre

kerel, Plague Angel bevat juist wel interessant riffwerk

Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 19-01-2005 17:16 by Wolveken Profiel van Wolveken

quote:
Op 19 januari 2005 17:09 schreef spectre het volgende:
kerel, Plague Angel bevat juist wel interessant riffwerk

Ik heb het hier niet over de technische kant doch over de 'geest' en het 'gevoel' van de nummers. Maar goed dit gaat weer een eindeloze discussie worden ... Oude en nieuwe Satyricon, weet je wel, ... blablabla

'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast'

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 19-01-2005 17:20 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

Plague Angel is misschien wel interessant maar het is niet een snelle beukende plaat alla Heaven of Opus; Dat waar Marduk altijd voor stond.

Lulfiep
Usericon van Lulfiep
Posted 19-01-2005 17:23 by Lulfiep Profiel van Lulfiep

wie is Arioch?

Over gebrek aan smaak valt niet te twisten.

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 19-01-2005 17:28 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 19 januari 2005 17:23 schreef Lulfiep het volgende:
wie is Arioch?
Mortuus toch?

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 19-01-2005 21:42 by M. Profiel van M.

quote:
Op 19 januari 2005 17:20 schreef kwelgeest het volgende:
Plague Angel is misschien wel interessant maar het is niet een snelle beukende plaat alla Heaven of Opus;

Ik hoor anders meer dan genoeg blastbeats of wat bedoel je precies...

Fickt nicht mit dem Raketemensch!!

Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 20-01-2005 11:33 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 19 januari 2005 16:11 schreef Wolveken het volgende:
Panzer Division is idd goed tot zeer goed Marduk album. Vooral het nummer 'Baptism of Fire' dan,

Baptism by Fire

She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 20-01-2005 12:03 by Hub de Gallier Profiel van Hub de Gallier

Geef mij toch maar de albums "Those of the unlight" en "Opus Nocturne".
"Materialized in stone" blijft nog altijd mijn favoriete Marduk nummer

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 20-01-2005 14:24 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 19 januari 2005 21:42 schreef M. het volgende:
Ik hoor anders meer dan genoeg blastbeats of wat bedoel je precies...
Ja ok hij 'beukt' wel maar het tempo ligt over het algemeen wat lager dan op die albums. Ik hoor er geen nummers op staan als Sulphur Souls, Untrodden Paths en Beyond the Grace of God. Hoewel The Hangman of Prague en Throne of Rats wel lekker door razen.

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 20-01-2005 20:04 by M. Profiel van M.

quote:
Op 20 januari 2005 14:24 schreef kwelgeest het volgende:
Ja ok hij 'beukt' wel maar het tempo ligt over het algemeen wat lager dan op die albums. Ik hoor er geen nummers op staan als Sulphur Souls, Untrodden Paths en Beyond the Grace of God. Hoewel The Hangman of Prague en Throne of Rats wel lekker door razen.

Ja, EN Warschau, EN Everything Bleeds, EN Holy Blood, Holy Grail, EN Steel Inferno, dus ik snap nog steeds niet wat je bedoelt . En Life's Emblem ook, maar die bevat ook een hele toffe break ja (wat een vet nummer is dat trouwens zeg).

Fickt nicht mit dem Raketemensch!!

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 20-01-2005 20:29 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 20 januari 2005 20:04 schreef M. het volgende:
Ja, EN Warschau, EN Everything Bleeds, EN Holy Blood, Holy Grail, EN Steel Inferno, dus ik snap nog steeds niet wat je bedoelt . En Life's Emblem ook, maar die bevat ook een hele toffe break ja (wat een vet nummer is dat trouwens zeg).
Ik zit die nummers die jij noemt nu nog eens goed te beluisteren en idd vooral de drum beukt behoorlijk door. Niet de gehele tijd maar wel veel. Maar toch komen ze bij mij wat 'mid-tempo' achtig over en dat zit'm volgens mij vooral in de bas en gitaar.
Maar Warschau vind ik niet beuken hoor.

Lulfiep
Usericon van Lulfiep
Posted 20-01-2005 20:47 by Lulfiep Profiel van Lulfiep

ik las ergens in een review van de DVD dat Legion zijn vocalen live niet waar kon maken, klopt dat?

Over gebrek aan smaak valt niet te twisten.

Burzum
Usericon van Burzum
Posted 20-01-2005 20:55 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 20 januari 2005 20:47 schreef Lulfiep het volgende:
ik las ergens in een review van de DVD dat Legion zijn vocalen live niet waar kon maken, klopt dat?

Nu niet meer

Magistus
Usericon van Magistus
Posted 20-01-2005 21:04 by Magistus Profiel van Magistus

quote:
Op 20 januari 2005 20:47 schreef Lulfiep het volgende:
Naar mijn ervaring de laatste jaren al niet meer nee.

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 20-01-2005 21:05 by Hub de Gallier Profiel van Hub de Gallier

Net nog eens "Opus Nocturne" gedraaid en het blijft een geweldig schijfje

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 20-01-2005 21:07 by Aaaarco Profiel van Aaaarco

niet alleen nu niet meer....

daarintegen, tis voor geen enkele vocalist te hopen dat ie zulk slecht werk afleverd als of world funeral, die plaat wordt grotendeels door t verzogen zangwerk naar de kanker geholpen

nieuwe toch maar es halen dan....

In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud

Magistus
Usericon van Magistus
Posted 20-01-2005 21:09 by Magistus Profiel van Magistus

quote:
Op 20 januari 2005 21:07 schreef Aaaarco het volgende:
niet alleen nu niet meer....

daarintegen, tis voor geen enkele vocalist te hopen dat ie zulk slecht werk afleverd als of world funeral, die plaat wordt grotendeels door t verzogen zangwerk naar de kanker geholpen

nieuwe toch maar es halen dan....
Als de vocalen die ik bij Funeral Mist gehoord heb enigzins representatief zijn voor wat op de nieuwe Marduk te horen is, heb ik er weer een favoriet bij

Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com