IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Marduk Vorige pagina | Volgende pagina
Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 02-05-2007 20:58 by Aaaarco Profiel van Aaaarco

najja totaal nieuwe band... t draait voor een groot deel allemaal nog steeds om de herkenbare morgan riffs...

In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 02-05-2007 21:00 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 2 mei 2007 20:58 schreef Aaaarco het volgende:
najja totaal nieuwe band... t draait voor een groot deel allemaal nog steeds om de herkenbare morgan riffs...
Die zitten er zeker weer volop in. Iedere keer als ik denk:"Is dit Marduk nog wel?" komt zo'n ding samen met dito zanglijn de hoek omzetten.

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 02-05-2007 21:12 by Ethereal Profiel van Etherealhttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 2 mei 2007 20:58 schreef Aaaarco het volgende:

Maar toch is er met PA wel een flinke omslag gekomen imho.. Achjah, hoe het ook zij, vette cd!

Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.

Skyggesang
Avant-garde
Usericon van Skyggesang
Posted 02-05-2007 21:24 by Skyggesang Profiel van Skyggesanghttp://www.baldrsdraumar.com

quote:
Op 2 mei 2007 20:40 schreef Ethereal het volgende:
Dalijk ROM 5:12 nog maar eens een rondje laten draaien in de cdspelert

Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 03-05-2007 0:26 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Profiel van Y Draig Gochhttp://www.last.fm/user/Joris_/

Zojuist de plaat de eerste luisterbeurten gegund en wat een verrassing! Dit keer lijkt er veel meer variatie in te zitten, iets wat er imho een beetje aan ontbrak op vorige albums. En wat klinken die vocalen heerlijk smerig (jaja), Mortuus lijkt helemaal in zijn element te zitten op deze plaat.

Ik denk dat ik dit het beste werk van Marduk tot dusver ga vinden.

We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.

Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 03-05-2007 11:12 by Wolveken Profiel van Wolveken

Heb hem nu ook een paar keer gehoord en vind hem toch zo super niet. 1 Van de betere Marduk albums, dat wel, doch volledig te wijten aan Mortuus aka Arioch zijn inbreng. Dan zag ik hem toch liever bij Funeral Mist waar hij zich artistiek in alle vrijheid kon ontplooien. Zwak blijven de riffs van Morgan die ik reeds na 5 albums kotsbeu was.

Leg dit album bijvoorbeeld een keer naast het Triumphator album, destijds ook niet zo'n geweldig album en als Marduk kloon versleten, maar toch een pak sterker dan deze Marduk schijf.

'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast'

Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 04-05-2007 9:23 by Count Usher (Redacteur) Profiel van Count Usher

quote:
Op 3 mei 2007 11:12 schreef Wolveken het volgende:
Leg dit album bijvoorbeeld een keer naast het Triumphator album, destijds ook niet zo'n geweldig album en als Marduk kloon versleten, maar toch een pak sterker dan deze Marduk schijf.

Nochtans had Morgan daar ook een vinger in de pap, uwe trueheid.

When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.

Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 04-05-2007 10:01 by Wolveken Profiel van Wolveken

quote:
Op 4 mei 2007 9:23 schreef Count Usher het volgende:
Nochtans had Morgan daar ook een vinger in de pap, uwe trueheid.

Inderdaad, de lyrics voor 1 song doch geen streep muziek Mr. Bijdehand.

Verder heeft dit niets met trueheid te maken doch met eenvoudige wiskunde. Geniale vocalist (en ditto muzikant) + saaie inspiratieloze gitarist = gemiddeld album.

'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast'

Count Usher
Usericon van Count Usher
Posted 04-05-2007 10:22 by Count Usher (Redacteur) Profiel van Count Usher

quote:
Op 4 mei 2007 10:01 schreef Wolveken het volgende:
Inderdaad, de lyrics voor 1 song doch geen streep muziek Mr. Bijdehand.

Verder heeft dit niets met trueheid te maken doch met eenvoudige wiskunde. Geniale vocalist (en ditto muzikant) + saaie inspiratieloze gitarist = gemiddeld album.

Beiden zijn geniaal, vrouwmensch! Morgan is verantwoordelijk voor enkele van de meest beestige black-meatl songs ooit en die staan heus niet alleen op de eerste vijf platen.

When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.

Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 04-05-2007 10:33 by Wolveken Profiel van Wolveken

quote:
Op 4 mei 2007 10:22 schreef Count Usher het volgende:
Beiden zijn geniaal, vrouwmensch! Morgan is verantwoordelijk voor enkele van de meest beestige black-meatl songs ooit en die staan heus niet alleen op de eerste vijf platen.

Lot mo zittn bliekboar goa gi altid bleiten ot er e twien joen gedacht niet volgt, slunse.

Count Usher
Usericon van Count Usher
Posted 04-05-2007 10:54 by Count Usher (Redacteur) Profiel van Count Usher

quote:
Op 4 mei 2007 10:33 schreef Wolveken het volgende:
Lot mo zittn bliekboar goa gi altid bleiten ot er e twien joen gedacht niet volgt, slunse.

Lot je westvloms mor achterwege, koeë.

Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 04-05-2007 10:55 by Metalhead22 Profiel van Metalhead22http://www.last.fm/user/kledur

The Count heeft gewoon gelijk; KLAAR

...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...

Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 04-05-2007 11:14 by Wolveken Profiel van Wolveken

Goed tot daar dus het nut van een forum. Laten we allen dezelfde mening hebben.

Lees misschien eens mijn post. Ik vind het ook 1 van de betere Marduk albums (anders niet gekocht) maar denk dat een nieuw Funeral Mist album waarschijnlijk nog beter was geweest.

Dat dat dan kinderlijke reacties moet uitlokken ivm trueheid en dergelijke is gewoonweg jammer.

Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 04-05-2007 11:44 by Schaffelaer Profiel van Schaffelaer

Wat is er mis met een true/niet-true discussie??

Dear dirty delightful old drunken old days

XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 04-05-2007 11:50 by XnegativeX Profiel van XnegativeXhttp://https://www.facebook.com/dennis.janssen.946

Ik vind Salvation ook beter dan Rom 5:12. Maar Plague angel vind ik dan weer beter dan Salvation.

I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 04-05-2007 11:53 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

ROM 5:12 is wel de meest dreigende, donkere Marduk plaat, wat vooral te danken is aan Mortuus. Alleen vind ik 'm denk ik ook niet beter dan Plague Angel. Dan hadden er toch wel meer krakers als Cold Mouth Prayer op moeten staan.

[Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 04-05-2007 11:54]

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 04-05-2007 13:13 by Metalhead22 Profiel van Metalhead22http://www.last.fm/user/kledur

Imago Mortis

...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...

cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 05-05-2007 1:42 by cataclysm child Profiel van cataclysm child

Om de 1 of andere reden vind ik dat 1 van de mindere nummers van de cd, maar misschien moet ik er nog wat aan wennen.

De opener, The Levelling Dust, vind ik dan wel van een zeer hoog niveau !

Faustian Spirit of the Earth

Argh
Usericon van Argh
Posted 05-05-2007 1:43 by Argh Profiel van Argh

Ik vind er geen reet aan, misschien nog eens luisteren

Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 05-05-2007 1:43 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Kudram, klinkt ook niet slecht

signature

Lulfiep
Usericon van Lulfiep
Posted 07-05-2007 12:57 by Lulfiep Profiel van Lulfiep

Totale overheersing!
Volgensmij beter als Plague Angel en Salvation (persoonlijk niet zo kapot van), gaat dat zien 25 mei (zonder Emil...)

Over gebrek aan smaak valt niet te twisten.

Botzwaard
Usericon van Botzwaard
Posted 16-05-2007 13:18 by Botzwaard Profiel van Botzwaard

Wat een godverdomme lekkere plaat!!
Ook leuk dat ze samengewerkt hebben in dat nummer Accuser opposer, geeft net wat extra dimentie, damn, nog maar een keertej aanzetten!

Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon

MetalViking
Usericon van MetalViking
Posted 16-05-2007 13:38 by MetalViking Profiel van MetalViking

Juist gekocht, zeer tevreden

Verlekkerd op dood metaal

Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 03-06-2007 23:02 by Aaaarco Profiel van Aaaarco

quote:
Op 4 mei 2007 13:13 schreef Metalhead22 het volgende:
Imago Mortis

die doet mij heel erg aan diabolical masquerade denken (nightwork era), das wel een beetje vreemde gewaarwording... wel een feit dat dit een van de beste marduk releases is en dat ik dat niet meer verwacht had!

In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud

Sater
Usericon van Sater
Posted 04-06-2007 6:23 by Sater Profiel van Sater

quote:
Op 16 mei 2007 13:18 schreef Botzwaard het volgende:
Wat een godverdomme lekkere plaat!!
Ook leuk dat ze samengewerkt hebben in dat nummer Accuser opposer, geeft net wat extra dimentie, damn, nog maar een keertej aanzetten!

Dementie?

Misschien binnenkort maar even uitchecken zo te horen.

one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe

Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com