|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Die zitten er zeker weer volop in. Iedere keer als ik denk:"Is dit Marduk nog wel?" komt zo'n ding samen met dito zanglijn de hoek omzetten. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Maar toch is er met PA wel een flinke omslag gekomen imho.. Achjah, hoe het ook zij, vette cd! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: |
|
Zojuist de plaat de eerste luisterbeurten gegund en wat een verrassing! Dit keer lijkt er veel meer variatie in te zitten, iets wat er imho een beetje aan ontbrak op vorige albums. En wat klinken die vocalen heerlijk smerig (jaja), Mortuus lijkt helemaal in zijn element te zitten op deze plaat. Ik denk dat ik dit het beste werk van Marduk tot dusver ga vinden. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Heb hem nu ook een paar keer gehoord en vind hem toch zo super niet. 1 Van de betere Marduk albums, dat wel, doch volledig te wijten aan Mortuus aka Arioch zijn inbreng. Dan zag ik hem toch liever bij Funeral Mist waar hij zich artistiek in alle vrijheid kon ontplooien. Zwak blijven de riffs van Morgan die ik reeds na 5 albums kotsbeu was. Leg dit album bijvoorbeeld een keer naast het Triumphator album, destijds ook niet zo'n geweldig album en als Marduk kloon versleten, maar toch een pak sterker dan deze Marduk schijf. 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
quote: Nochtans had Morgan daar ook een vinger in de pap, uwe trueheid. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Inderdaad, de lyrics voor 1 song doch geen streep muziek Mr. Bijdehand. Verder heeft dit niets met trueheid te maken doch met eenvoudige wiskunde. Geniale vocalist (en ditto muzikant) + saaie inspiratieloze gitarist = gemiddeld album. 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
quote: Beiden zijn geniaal, vrouwmensch! Morgan is verantwoordelijk voor enkele van de meest beestige black-meatl songs ooit en die staan heus niet alleen op de eerste vijf platen. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Lot mo zittn bliekboar goa gi altid bleiten ot er e twien joen gedacht niet volgt, slunse. 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
quote: Lot je westvloms mor achterwege, koeë. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
The Count heeft gewoon gelijk; KLAAR ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Goed tot daar dus het nut van een forum. Laten we allen dezelfde mening hebben. Lees misschien eens mijn post. Ik vind het ook 1 van de betere Marduk albums (anders niet gekocht) maar denk dat een nieuw Funeral Mist album waarschijnlijk nog beter was geweest. Dat dat dan kinderlijke reacties moet uitlokken ivm trueheid en dergelijke is gewoonweg jammer. 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
Wat is er mis met een true/niet-true discussie?? Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Ik vind Salvation ook beter dan Rom 5:12. Maar Plague angel vind ik dan weer beter dan Salvation. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
ROM 5:12 is wel de meest dreigende, donkere Marduk plaat, wat vooral te danken is aan Mortuus. Alleen vind ik 'm denk ik ook niet beter dan Plague Angel. Dan hadden er toch wel meer krakers als Cold Mouth Prayer op moeten staan. [Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 04-05-2007 11:54] Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Imago Mortis ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Om de 1 of andere reden vind ik dat 1 van de mindere nummers van de cd, maar misschien moet ik er nog wat aan wennen. De opener, The Levelling Dust, vind ik dan wel van een zeer hoog niveau ! Faustian Spirit of the Earth |
|
Ik vind er geen reet aan, misschien nog eens luisteren Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Kudram, klinkt ook niet slecht signature |
|
Totale overheersing! Volgensmij beter als Plague Angel en Salvation (persoonlijk niet zo kapot van), gaat dat zien 25 mei (zonder Emil...) Over gebrek aan smaak valt niet te twisten. |
|
Wat een godverdomme lekkere plaat!! Ook leuk dat ze samengewerkt hebben in dat nummer Accuser opposer, geeft net wat extra dimentie, damn, nog maar een keertej aanzetten! Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
Juist gekocht, zeer tevreden Verlekkerd op dood metaal |
|
quote: die doet mij heel erg aan diabolical masquerade denken (nightwork era), das wel een beetje vreemde gewaarwording... wel een feit dat dit een van de beste marduk releases is en dat ik dat niet meer verwacht had! In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: Dementie? Misschien binnenkort maar even uitchecken zo te horen. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |