|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Marduk is best wel goed, maar nogal veel hetzelfde op cd. Live vinik ze echt goed, maar het is wel meer image dan gecompliceerde en moeilijk beluisterbare black metal. This ode to my unfading sorrow: A diary in minor-notes |
|
Venom & Bathory waren voor mij inderdaad de allereerste bands. Venom echt de 'aller' eerste, maar de muziek van Venom kan ik ook geen black metal noemen (althans, als ik het met de black metal van vandaag vergelijk). Ook hellhammer en celtic frost hebben ook een steentje bijgedragen aan de black metal wereld. Dat waren dus voor mij de eerste Black Metal bands. Mayhem was grote fan van die bands, en maakte met o.a. PFA en Deathcrush eenzelfde soort muziek (met eigen smoel) dus ik wil het wel degelijk black metal noemen. En wat betreft Marduk, veel mensen vinden dat inhoudsloos en te eentonig. Ach tjah, Venom kwam ook met zo'n soort muziek. Bathory kwam echter met de wat complexere aanpak. Ik, Wil Schuurman |
|
Irritant domme reacties in dit topic! Als je geen boodschap aan black metal discussies heb, post dan niet! Eieren! quote: Eerst moet jij je hersens aanzetten. 'de tektsen zijn niet blackmetal'? Quote mij; dat heb ik nooit gezegd. Random sequentie van mineur akkoorden over een blast beat = imagemuziek. Marduk = image. Nu vraag ik je, wat is hier zo moeilijk te begrijpen. En nu beveel ik je (bijna iedereen in deze thread), pleur onmiddellijk die Darkthrone CD's in de CD speler zodat je weet waar je het over hebt. Yah! |
|
quote: quote: *klik* quote: sorry dat ik jou quote, tgeldt voor meerdere mensen quote: wat jij hier beweerd is dus dat een stijl gelijk staat aan een image... quote: meningsverschillen... quote: jawle meester Je moeder. |
|
quote: wat is nou mis mee met deze uitspraak?? |
|
W_o_O zijn mening, iedereen heeft een mening over dit onderw. veel van de gasten in bands zeggen dingen waar ik het niet mee eens ben. Laat Morgan. |
|
marduk is bruut No meat is sweater |
|
mag ik het daar weer niet mee eens zijn? |
|
ieder zun mening..respecteer ze dan ook |
|
marduk is zekers bruut... vrij simpel en alles maar toch. en hoe kut ze live ook zijn. het HEEFT iets net als immortal so what, you think this is usual? strange moon, strange land, strange man... |
|
Hoewel ik niks met blackmetal heb, heb ik intussen best al wat black-metal bands live gezien (satyricon,dissection,gorgoroth,marduk,immortal etc.) en ik heb marduk wel altijd een erg strakke, goed spelende band gevonden |
|
Ja precies ben ik het wel mee eens.....Marduk is meestal wel ok........beter als die geverfde gasten van Immortal......... |
|
Marduk is gewoon vet!! Niet zeiken. Trieste gast |
|
quote: Marduk zijn ook geverfde nichten, kijk maar ff op http://www.marduk.nu/marduk.htm. En dat Marduk beter is dan Immortal??? Neeje daar kan ik helemaal niet mee akkoord gaan, Immprtal heeft het niet enkel over Satan maar over alle donkere dingen, en daar gaat black metal over, het is een donkere muziek, geen satanische muziek. As the light falls and darkness paints the sky in black, a cold Moon shines and the red somber eyes awake, the forest whispers... |
|
quote: |
|
quote: Ok het laatste wat je zij ben ik wel met je eens...als je alleen maar over satanische dingen ligt te zingen ben je ook niet goed bij je hoofd Maar ik hou .....als ik mot kiezen..... meer van Marduk als van Immortal......heb ze beide al een aantal keren live mogen aanschouwen....en daaruit kon ik dus opmaken dat ik Marduk toch wel beter vind........ Maar ja smaken verschillen zullen we maar zeggen |
|
quote: Jezus wat ben jij een zeikwijf zeg..... Je loopt maar te filosoferen over true niet-true, waar komt het vandaan..... Misschien ben jij wel een reageerbuisbaby of is je vader je vader niet. Lul niet zo slap. MARDUK RULED gewoon !!!!! My pain is constant and sharp. I do not hope for a better world for anyone. In fact I want my pain to be inflicted on others. I want no one to escape |
|
zucht.. eigenlijk moet ik hier niet eens op ingaan Je mag marduk best vinden rulen, niemand die je tegen houd. het is alleen geen black metal. |
|
Sowieso moet eenieder die zegt 'XXXX RULED gewoon!' gelobotomiseerd worden.... zonder verdoving |
|
hehe, Hannibal the Cannibal Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Nee, het is duidelijk gothic |
|
|
|
Argh.. ik zeg toch niet dat het gothic is.. luister Ildjarn en luister Marduk hoor het verschil. Rulen is echt zo'n nu metal term.. echt hatelijk.. |
|
quote: Rule 19 and 20 of the 101 rules of black metal clearly state: 19. Sodomize a virgin whore. 20. Sodomize anything that is not male. (Fuzzy things look out!) Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |