IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Marduk Vorige pagina | Volgende pagina
rynuz
Usericon van rynuz
Posted 18-02-2002 20:04 by rynuz Profiel van rynuzhttp://www.controlhumandelete.cjb.net

ook ik vindt marduk fijn, of het nou blekmetal is ofnieh, ook al noem je ut nu-metal ut kan mu geen reet schelen.
en ut moet nou toch echt eens ophouden met dat blekmetal gezeik. okee darkthrone klinkt weldegelijk anders dan marduk. ut is maar net wat je eigen gevoel erbij is. darkthrone heeft gewoon een eigen geluid, net als marduk dat heeft.
allebei blekmetal, klaar.

stop het hokjesgezeik, er zijn betere dingen te doen. het is gewoon een indicatie van wat het is, een goede band heeft een eigen geluid.

Surt
Duke of Niflheim
Usericon van Surt
Posted 18-02-2002 20:14 by Surt Profiel van Surthttp://www.geocities.com/nimmerlandhomepage

Marduk is best wel goed, maar nogal veel hetzelfde op cd.
Live vinik ze echt goed, maar het is wel meer image dan gecompliceerde en moeilijk beluisterbare black metal.

This ode to my unfading sorrow: A diary in minor-notes

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 18-02-2002 20:14 by Snagger Profiel van Snagger

Venom & Bathory waren voor mij inderdaad de allereerste bands. Venom echt de 'aller' eerste, maar de muziek van Venom kan ik ook geen black metal noemen (althans, als ik het met de black metal van vandaag vergelijk). Ook hellhammer en celtic frost hebben ook een steentje bijgedragen aan de black metal wereld.

Dat waren dus voor mij de eerste Black Metal bands. Mayhem was grote fan van die bands, en maakte met o.a. PFA en Deathcrush eenzelfde soort muziek (met eigen smoel) dus ik wil het wel degelijk black metal noemen.

En wat betreft Marduk, veel mensen vinden dat inhoudsloos en te eentonig. Ach tjah, Venom kwam ook met zo'n soort muziek. Bathory kwam echter met de wat complexere aanpak.

Ik, Wil Schuurman

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 18-02-2002 21:31 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

Irritant domme reacties in dit topic! Als je geen boodschap aan black metal discussies heb, post dan niet! Eieren!
quote:
Op 18 februari 2002 19:11 schreef karnivoor het volgende:
vertel nu eindelijk eens wat marduk geen black metal maakt, dit keer zonder vage omheen-lul-verhaaltjes van 'de teksten zijn niet blackmetal (?)'...

Eerst moet jij je hersens aanzetten.

'de tektsen zijn niet blackmetal'? Quote mij; dat heb ik nooit gezegd.

Random sequentie van mineur akkoorden over een blast beat = imagemuziek.
Marduk = image.

Nu vraag ik je, wat is hier zo moeilijk te begrijpen.

En nu beveel ik je (bijna iedereen in deze thread), pleur onmiddellijk die Darkthrone CD's in de CD speler zodat je weet waar je het over hebt. Yah!

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 18-02-2002 22:49 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 18 februari 2002 21:31 schreef Dwaallicht het volgende:
Irritant domme reacties in dit topic! Als je geen boodschap aan black metal discussies heb, post dan niet! Eieren!

quote:

Eerst moet jij je hersens aanzetten.

*klik*

quote:
'de tektsen zijn niet blackmetal'? Quote mij; dat heb ik nooit gezegd.

sorry dat ik jou quote, tgeldt voor meerdere mensen

quote:
Random sequentie van mineur akkoorden over een blast beat = imagemuziek.
Marduk = image.

wat jij hier beweerd is dus dat een stijl gelijk staat aan een image...

quote:
Nu vraag ik je, wat is hier zo moeilijk te begrijpen.

meningsverschillen...

quote:
En nu beveel ik je (bijna iedereen in deze thread), pleur onmiddellijk die Darkthrone CD's in de CD speler zodat je weet waar je het over hebt. Yah!

jawle meester

Je moeder.

NecRomantica
Usericon van NecRomantica
Posted 19-02-2002 16:11 by NecRomantica Profiel van NecRomantica

quote:
Op 18 februari 2002 14:08 schreef Warrior_of_Odin het volgende:
Morgan from Marduk: That is one thing that I truly hate in this style of music. I don't understand what it has to do with Black Metal. Black Metal to me is extreme and barbaric metal with satanic lyrics, not some atmospheric shit that makes you think of being sad on a rainy day. Most of those bands are so weak-minded that they make me want to laugh. What inspires me is the image of a 70-ton tank rolling across a battlefield spitting fire, not sitting looking at a lake and being depressed like some fucking fairy.

HAAT

wat is nou mis mee met deze uitspraak??

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 19-02-2002 16:15 by aerodis Profiel van aerodis

W_o_O zijn mening,
iedereen heeft een mening over dit onderw. veel van de gasten in bands zeggen dingen waar ik het niet mee eens ben.

Laat Morgan.

Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 19-02-2002 18:23 by Infaustus Profiel van Infaustus

marduk is bruut

No meat is sweater

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 19-02-2002 18:37 by aerodis Profiel van aerodis

mag ik het daar weer niet mee eens zijn?

NecRomantica
Posted 19-02-2002 18:38 by NecRomantica Profiel van NecRomantica

ieder zun mening..respecteer ze dan ook

Diabolyk
Flikker op met je ondertitel
Usericon van Diabolyk
Posted 20-02-2002 0:14 by Diabolyk Profiel van Diabolyk

marduk is zekers bruut... vrij simpel en alles maar toch.
en hoe kut ze live ook zijn. het HEEFT iets
net als immortal

so what, you think this is usual? strange moon, strange land, strange man...

Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 20-02-2002 10:59 by Shredhead Profiel van Shredhead

Hoewel ik niks met blackmetal heb, heb ik intussen best al wat black-metal bands live gezien (satyricon,dissection,gorgoroth,marduk,immortal etc.) en ik heb marduk wel altijd een erg strakke, goed spelende band gevonden

Triple-Dan
Usericon van Triple-Dan
Posted 20-02-2002 11:10 by Triple-Dan Profiel van Triple-Danhttp://www.danielclassen.nl

Ja precies ben ik het wel mee eens.....Marduk is meestal wel ok........beter als die geverfde gasten van Immortal.........

Beastial Blasphemer
Usericon van Beastial Blasphemer
Posted 20-02-2002 12:22 by Beastial Blasphemer Profiel van Beastial Blasphemer

Marduk is gewoon vet!!
Niet zeiken.

Trieste gast

lord abortion
the finishing touch
Usericon van lord abortion
Posted 20-02-2002 13:42 by lord abortion Profiel van lord abortion

quote:
Op 20 februari 2002 11:10 schreef Triple-Dan het volgende:
Ja precies ben ik het wel mee eens.....Marduk is meestal wel ok........beter als die geverfde gasten van Immortal.........

Marduk zijn ook geverfde nichten, kijk maar ff op http://www.marduk.nu/marduk.htm.

En dat Marduk beter is dan Immortal??? Neeje daar kan ik helemaal niet mee akkoord gaan, Immprtal heeft het niet enkel over Satan maar over alle donkere dingen, en daar gaat black metal over, het is een donkere muziek, geen satanische muziek.

As the light falls and darkness paints the sky in black, a cold Moon shines and the red somber eyes awake, the forest whispers...

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 20-02-2002 22:06 by TNightmare (Speciaal lid) Profiel van TNightmare

quote:
Op 18 februari 2002 14:08 schreef Warrior_of_Odin het volgende:
Morgan from Marduk: What inspires me is the image of a 70-ton tank rolling across a battlefield spitting fire, not sitting looking at a lake and being depressed like some fucking fairy.

Triple-Dan
Usericon van Triple-Dan
Posted 21-02-2002 0:58 by Triple-Dan Profiel van Triple-Danhttp://www.danielclassen.nl

quote:
Op 20 februari 2002 13:42 schreef lord abortion het volgende:
Marduk zijn ook geverfde nichten, kijk maar ff op http://www.marduk.nu/marduk.htm.

En dat Marduk beter is dan Immortal??? Neeje daar kan ik helemaal niet mee akkoord gaan, Immprtal heeft het niet enkel over Satan maar over alle donkere dingen, en daar gaat black metal over, het is een donkere muziek, geen satanische muziek.

Ok het laatste wat je zij ben ik wel met je eens...als je alleen maar over satanische dingen ligt te zingen ben je ook niet goed bij je hoofd
Maar ik hou .....als ik mot kiezen..... meer van Marduk als van Immortal......heb ze beide al een aantal keren live mogen aanschouwen....en daaruit kon ik dus opmaken dat ik Marduk toch wel beter vind........
Maar ja smaken verschillen zullen we maar zeggen

Legion
Usericon van Legion
Posted 21-02-2002 12:07 by Legion Profiel van Legionhttp://

quote:
Op 18 februari 2002 17:37 schreef Warrior_of_Odin het volgende:
waarschijnlijk bedoeld hij de noorse black metal scene.
de black metal zoals we nu kennen werd eigenlijk geboren of Herboren door mayhem.

Jezus wat ben jij een zeikwijf zeg..... Je loopt maar te filosoferen over true niet-true, waar komt het vandaan..... Misschien ben jij wel een reageerbuisbaby of is je vader je vader niet. Lul niet zo slap.
MARDUK RULED gewoon !!!!!

My pain is constant and sharp. I do not hope for a better world for anyone. In fact I want my pain to be inflicted on others. I want no one to escape

Warrior_of_Odin
Usericon van Warrior_of_Odin
Posted 21-02-2002 12:12 by Warrior_of_Odin Profiel van Warrior_of_Odin

zucht.. eigenlijk moet ik hier niet eens op ingaan
Je mag marduk best vinden rulen, niemand die je tegen houd. het is alleen geen black metal.

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 21-02-2002 12:23 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

Sowieso moet eenieder die zegt 'XXXX RULED gewoon!' gelobotomiseerd worden.... zonder verdoving

Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 21-02-2002 12:25 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

hehe, Hannibal the Cannibal

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 21-02-2002 21:52 by TNightmare (Speciaal lid) Profiel van TNightmare

quote:
Op 21 februari 2002 12:12 schreef Warrior_of_Odin het volgende:
zucht.. eigenlijk moet ik hier niet eens op ingaan
Je mag marduk best vinden rulen, niemand die je tegen houd. het is alleen geen black metal.

Nee, het is duidelijk gothic

NecRomantica
Posted 21-02-2002 21:53 by NecRomantica Profiel van NecRomantica

Warrior_of_Odin
Usericon van Warrior_of_Odin
Posted 21-02-2002 22:16 by Warrior_of_Odin Profiel van Warrior_of_Odin

Argh.. ik zeg toch niet dat het gothic is..

luister Ildjarn en luister Marduk
hoor het verschil.

Rulen is echt zo'n nu metal term.. echt hatelijk..

Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 21-02-2002 22:19 by Lord Morgoth Profiel van Lord Morgoth

quote:
Op 21 februari 2002 12:23 schreef Dwaallicht het volgende:
Sowieso moet eenieder die zegt 'XXXX RULED gewoon!' gelobotomiseerd worden.... zonder verdoving

Rule 19 and 20 of the 101 rules of black metal clearly state:
19. Sodomize a virgin whore.
20. Sodomize anything that is not male. (Fuzzy things look out!)

Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar

Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com