|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Het is gewoon een stuk interessanter dan Belphegor. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:Twee of drie keer gezien. Alle keren saai genoeg om aan de tap te gaan hangen. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Ik vind ze op cd altijd wel goed klinken vooral de laatste. Heb je ooit een clip van ze gezien? die zijn echt te lame voor woorden.. Been born to rape your mother's holy womb. |
|
quote: Belphegor? Ja echt stom idd. Wel een cool nummer. Maar goed hopen dat ze mee op tour mogen. (zo bleef ik even ontopic ) On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Precies! Been born to rape your mother's holy womb. |
|
Augustus in utrecht, tivoli de helling, maar dan wil ik wel legion terug!! |
|
Nee. |
|
Wat nee ? |
|
quote: Dit dus Mortuus heerscht Legion er hard uit. |
|
marduk en heersen Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Marduk heeft best gave platen uitgebracht ja. Plague Angel wel eens gehoord? |
|
quote: Marduk afzeiken en niet trendy bezig zijn? don't mistake lack of talent for genius |
|
quote: is dat de laatste? uhm die heb ik niet gehoord nee, moeite waard dus (is die dan zoveel anders?)? Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Ja en dus zeg ik legion er weer in plaque angel... |
|
quote: bling bling en R&B schijnt ook in te zijn, hoeft niet te betekenen dat ik er gelijk een stijve van hoef te krijgen. Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
|
|
Precies! |
|
rofl, als ze zo'n hoes hadden was ik er waarschijnlijk voor gegaan Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Anders ik wel |
|
Plague Angel heerscht de laatste Marduk platen er dik uit en Mortuus is en blijft een goede keuze als vervanger van die oude overdatum-zanger. Punt. Uit. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
oki, dan zal ik die schijf eens checken asap Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Wijze woorden. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Sorry plaque angel is een slap aftreksel, the hangman of praque ok, maar de rest/walgelijk een schande... |
|
als iets goed gepikt is kan het best tof zijn, zie laatste Fleshcrawl en iets als Impaled. Dus ik ga toch een brave poging doen Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |