IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Marduk Vorige pagina | Volgende pagina
darkscar
de nedertrol
Usericon van darkscar
Posted 24-02-2002 16:05 by darkscar Profiel van darkscar

sorry dat ik zop weinig heb gereageert op m'n eige topic maar k was ff een paar dagen niet online

ik blijf erbij dat marduk gewoon goede black metal maakt. ze doen het lekker gewoon voor delol en niet omdat ze geen leven hebben en dan maar hun leven gaan toewijden aan ''true'' black metal, daarom niks te doen hebben dus maar saaie nummers van 7 minuten gaan maken. marduk is gewoon lekker snel en simpel rammen en dat is wat mij erin aanspreekt.

Warrior_of_Odin
Usericon van Warrior_of_Odin
Posted 24-02-2002 16:35 by Warrior_of_Odin Profiel van Warrior_of_Odin

En ik blijf erbij dat dat geen black metal is

frost
Usericon van frost
Posted 25-02-2002 9:28 by frost Profiel van frost

Marduk rules!

blacksoul666
at war with satan
Usericon van blacksoul666
Posted 25-02-2002 9:32 by blacksoul666 Profiel van blacksoul666http://www.zwaremetalen.com/image/zooi/venom3.jpg

als marduk geen blackmetal is wie dan wel want dan blijft er weinig over.en zeg nu niet dat mayhem of burzum alleen maar blackmetal is want hier word ik zowat een beetje moe van omdat telkens weer ergens te lezen.

welcome to hell,fuckin, hell yeah

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 25-02-2002 9:38 by Snagger Profiel van Snagger

Dark Metal...... hou op!

Dark Metal is de stijl die Aeternus gecrëerd heeft!!!!!!!!!!

Ik, Wil Schuurman

Koud
Usericon van Koud
Posted 25-02-2002 12:24 by Koud Profiel van Koud

he, deze post gaat verdacht veel lijken op een andere post die ik 3 seconden geleden heb gedaan

Labeltjes zijn volgens mij alleen nuttig als je het over de band hebt tegen een leek. Voor de rest boeit het niet. Als het labeltje de leek aanspreekt gaat hij het vanzelf wel luisteren en merkt wel of het klinkt of niet en of er diepere gedachten achterhangen.

De enige echt nuttige labels zijn volgens mij:
Marduk = Marduk
Burzum = Burzum
Darkthrone = Darkthrone
Dark Funeral = Dark Funeral

Persoonlijk spreekt het hersenloos raggen van Marduk mij wel aan en vindt ik het wel cool.
Het diepere van (o jee) 'echte' Black Metal is vooral goed om bij af te dwalen. Daar kan ik dan ook uren naar luisteren. Als ik Marduk een uur op heb staan heb ik het wel gehad.

Opdat mijn dode droom niet moge staven dat uw schijnwijsheid eindlijk triumfeert, en niet een vuige bent van schurftge slaven zich tegen hunne heer en meester keert.

darkscar
de nedertrol
Usericon van darkscar
Posted 25-02-2002 22:33 by darkscar Profiel van darkscar

Labeltjes zijn volgens mij alleen nuttig als je het over de band hebt tegen een leek. Voor de rest boeit het niet. Als het labeltje de leek aanspreekt gaat hij het vanzelf wel luisteren en merkt wel of het klinkt of niet en of er diepere gedachten achterhangen.

ach mensen die denken dat marduk geen black metal is zijn lake's

blacksoul666
at war with satan
Usericon van blacksoul666
Posted 01-03-2002 8:12 by blacksoul666 Profiel van blacksoul666http://www.zwaremetalen.com/image/zooi/venom3.jpg

ik heb sinds gisteren black crowned een hele mooie box trouwens.de video is een echte biografie wat betrefd live optredens te beginnen in 92.de opnamens zijn niet allemaal even goed somige zijn ook amateur opnamens.maar toch mooi om te zien hoe dat ze ooit begonnen zijn op een heel klein podium in koppingen zweden met z,n 5e op een paar vierkante meter als iemand te heftig deed viel hij erbijna af lijkt het wel.zo groot als het podium is.de cds moet ik nog luisteren

[Dit bericht is gewijzigd door blacksoul666 op 01-03-2002 8:13]

welcome to hell,fuckin, hell yeah

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 01-03-2002 16:51 by aerodis Profiel van aerodis

Ik heb ook Blackcrowned in huis nu!
wat een ongelooflijk heerlijke video!

allemaal kutopnames, maar ongelooflijk gaaf om te zien.

en de CD's heerschen helemaal de pan uit

Beastial Blasphemer
Usericon van Beastial Blasphemer
Posted 01-03-2002 18:52 by Beastial Blasphemer Profiel van Beastial Blasphemer

marduk is vet!

Trieste gast

Witchking
Usericon van Witchking
Posted 03-03-2002 20:42 by Witchking Profiel van Witchking

Marduk is wel gaaf..voor een half uur ofzo daarna begint het saai te worden.

NP : Marduk - Baptism by fire

Visigoth
Usericon van Visigoth
Posted 04-03-2002 23:57 by Visigoth Profiel van Visigoth

Ik heb me ook Blackcrowned aangeschaft ! Ik vind het artwork wel mooi, maar jammer dat er geen poster bijzit. In ieder geval zijn de CD's en de video de moeite waard ! Het boekje had beter gekund... de foto's zijn te klein, en ik had ook een overzicht verwacht van alle Marduk releases.

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 05-03-2002 8:30 by TNightmare (Speciaal lid) Profiel van TNightmare

quote:
Op 4 maart 2002 23:57 schreef Visigoth het volgende:
Ik heb me ook Blackcrowned aangeschaft ! Ik vind het artwork wel mooi, maar jammer dat er geen poster bijzit. In ieder geval zijn de CD's en de video de moeite waard ! Het boekje had beter gekund... de foto's zijn te klein, en ik had ook een overzicht verwacht van alle Marduk releases.

EN IK WACHT NOG STEEDS OP DISPLEASED!!

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 05-03-2002 11:54 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

Hoe heb je besteld bij Displeased? Ik had 19 december betaald voor 4 CD's, 2 maanden gewacht (het waren een beetje vage CD's, maar goed 2 maanden is lang genoeg geweest) en ze een mailtje erover gestuurd... bleek dat ze wel het geld, maar niet de bestelling hadden ontvangen!! Bij deze bestel ik dus alleen nog maar per email of post, fuck forms!

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 05-03-2002 13:33 by TNightmare (Speciaal lid) Profiel van TNightmare

quote:
Op 5 maart 2002 11:54 schreef Dwaallicht het volgende:
Hoe heb je besteld bij Displeased? Ik had 19 december betaald voor 4 CD's, 2 maanden gewacht (het waren een beetje vage CD's, maar goed 2 maanden is lang genoeg geweest) en ze een mailtje erover gestuurd... bleek dat ze wel het geld, maar niet de bestelling hadden ontvangen!! Bij deze bestel ik dus alleen nog maar per email of post, fuck forms!

Bestelling is wel doorgekomen. Ik heb die een goede maand geleden besteld, toen verwachtten ze nog dat Blackcrowned 20 Euro zou kosten. Daarover ben ik zelf nog teruggemaild, dat de prijs verdubbeld was, en of ik hem nog steeds wilde hebben. Vandaag weer een kans...

Mortanius
Dark Lord
Usericon van Mortanius
Posted 05-03-2002 13:35 by Mortanius Profiel van Mortaniushttp://www.myspace.com/thearchest

Marduk was niet slecht t.e.m. "Heaven shall..." dan is het begonnen, baby - riffs die zelfs niet aangenaam zijn om naar te luisteren. oersaaie brol!! het is zoals ze voor de 1ste keer een instrument in hun handen hebben

Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive!

Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 05-03-2002 14:03 by Vintersorg Profiel van Vintersorg

Ik vind Marduk wel oke, maar vind ze zeker geen topband! Als ik een nieuwe cd van Immortal koop > luister ben ik elke keer weer verrast, maar bij Marduk heb ik dat veel minder

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 05-03-2002 14:22 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Marduk....net als veeeeeeeeeeeeeeel blackmetal bands:BOOOOOOOOOOOOOOORING!!!!

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 05-03-2002 14:26 by Vintersorg Profiel van Vintersorg

quote:
Op 5 maart 2002 14:22 schreef Mutilator het volgende:
Marduk....net als veeeeeeeeeeeeeeel blackmetal bands:BOOOOOOOOOOOOOOORING!!!!

Das duidelijke taal

darkscar
de nedertrol
Usericon van darkscar
Posted 05-03-2002 16:01 by darkscar Profiel van darkscar

quote:
Op 5 maart 2002 14:03 schreef Vintersorg het volgende:
Ik vind Marduk wel oke, maar vind ze zeker geen topband! Als ik een nieuwe cd van Immortal koop > luister ben ik elke keer weer verrast, maar bij Marduk heb ik dat veel minder

vooral bij die nieuwe van immortal was ik zeer verrast wat een kanker herrie zeg dat een blackmetal band tot zo'n laag back street boy niveau kan zinken.

Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 05-03-2002 17:04 by Vintersorg Profiel van Vintersorg

quote:
Op 5 maart 2002 16:01 schreef darkscar het volgende:
vooral bij die nieuwe van immortal was ik zeer verrast wat een kanker herrie zeg dat een blackmetal band tot zo'n laag back street boy niveau kan zinken.

.... pffff kijk nou! Z'n plaatje van de Dimmu Borgir site afgehaald en gaat praten over bands die een back street boy gehalte hebben

[Dit bericht is gewijzigd door Vintersorg op 05-03-2002 17:04]

Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 05-03-2002 17:06 by Vargen666 Profiel van Vargen666http://www.facebook.com/ultravargen

Wat is er mis met de Backstreet Boys?

Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 05-03-2002 17:18 by Vintersorg Profiel van Vintersorg

quote:
Op 5 maart 2002 17:04 schreef Vintersorg het volgende:
.... pffff kijk nou! Z'n plaatje van de Dimmu Borgir site afgehaald en gaat praten over bands die een back street boy gehalte hebben

ja sorry hoor, maar als je aan mij immortal komt in negative zin maak je mij pist, en helemaal als je de laatste CD BELACHELIJK maakt door het een back srteet boy gehalte aan te meten

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 05-03-2002 20:10 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

don't fuck with the backstreetboys

en nieuwe immortal is kut

Je moeder.

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 05-03-2002 20:19 by aerodis Profiel van aerodis

ik vind de cover wel vet

heb de plaat alleen niet geluisterd

BATTLES IN THE NORTH WOEHAA!

Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com