|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
met dank aan de link-dump, genieten ! Hij bevalt me prima, sterke nummers ! Vind ik ook niet |
|
Wormwoord Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: lol, check mijn type-o Mortuus is zeker goed bezig. Ik was nog even bang dat het teveel op Funeral Mist zou gaan lijken, maar het valt nog allemaal mee. Vet geluid heeft Wormwood. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ja, hij is alweer fijn. Zowaar het derde album op rij van deze gasten dat ik te pruimen vind. Misschien moet Mortuus maar consultant worden voor uitgebluste black metal bands. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Misschien moet hij eens gaan solliciteren bij Goddess Of Desire? iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Godver, ik begin Wormwood na een paar keer luisteren zelfs de beste Marduk plaat ooit te vinden! Niet te vergelijken met Heaven Shall Burn of Opus Nocturne natuurlijk, maar ze weten hierop perfect die typische tomeloze agressie en snelheid te vermengen met die smerige, nare ondertoon en verschrikkelijk bruut riffwerk! Into Utter Madness! Ook ben ik nooit echt weggeweest van hun slepende nummers, maar Funeral Dawn is daar een behoorlijk positieve uitzondering op. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Ik verkoop m'n lp's en heb nog een paar Marduk LP's, voor de geintresseerden, kun je mailen. Vinyl Absurd - Facta Loquuntur (limited) Burzum - Filosofem (double lp / limited) Cannibal Corpse - Gutted (picture lp) Enslaved - Frost Immortal - Diabolical Fullmoon Mysticism Impaled Nazarene - Suomi Finland Perkele Marduk - Glorification (limited) Marduk - Germania (double lp) Morbid - December moon (limited) Morbid Angel - European Madness ‘89 Mortiis - Fodt til a herske (limited) Pestilence - Testimony of the Ancients Venom - The Singles 80-86 7” Absu - “…And Shineth Unto the Cold Cometh…” Acheron - Alla Xul (limited) Acheron - Messe Noir live (limited) Belphegor - Perverted Taste Defleshed - Miscarrige Denial of God - The Statues are Watching Gehenna - Ancestor of the Darkly Sky (limited) Gorgoroth - The Last Tormentor (limited) Grand Belial’s Key - A Witness to the Regicide Impaled Nazarene - Satanic Masowhore Last Days of Humanity / Confession of Obscurity – Pathological Dreams / Infected Morbid Angel / Slaughter Lord - Murder Kill / Raging Death (split / limited) Morning Star - Before the Dawn Napalm Death - Nazi Punks Fuck Off (picture lp/ limited) Necromass - Bhoma Necromantia - From the Past We Summon Thee Opera IX - The Triumph of the Death Order From Chaos - Jericho Trumpet Profanatica - As Tears of Blood Satin the Altar of Christ Rotting Christ - Anokaehawcig Thou Art Lord - Diabolou Archaes Legeones |
|
quote: 100% mee eens! Ik vind het ook een geweldig album. Op het vorige album moest ik nog een beetje wennen aan die slepende, trage nummers maar op Wormwood komen die veel beter uit de verf. En het kontrast met de snelle nummers is ook groter. Gelukkig overheerst de snelheid op dit album wel weer. Ik denk niet dat ik hem beter vind dan Plague angel maar ik ben nou eenmaal een speed-freak. Maar Wormwood staat op een goede nummer 2. [Dit bericht is gewijzigd door XnegativeX op 26-09-2009 15:25] I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Hebben ze nu een andere drummer? Hoe is die in vergelijking met die beul van de laatste platen? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Die knakker weet z'n vellen zeer zeker goed te raken. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Eerste indruk is een geniale plaat, maar waar de fok is de snaredrum? Zijn ze die vergeten in te mixen bij mijn kopietje? Of is dit de straf voor het illegaal downloaden? Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Gister gekocht bij hun optreden in Atak, straks eens goed beluisteren. Ben benieuwd! ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Nou, Wormwood blaast hier nu momenteel de muren omver. Lekker ziek sfeertje, en een stuk sneller dan Rom 5.12. Dit gaat jaarlijst materiaal worden denk ik Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
quote: Ja, beroerd drumgeluid idd Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Onzin allemaal, plaat klinkt prima zo. Lekker rauw, maar verder een prima mix. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote:+1 Wel erg veel Funeral Mist invloeden te horen, niks mis mee! Zo lang ze hun eigen identiteit maar wel behouden. Ik heb nu al meer met dit album dan met Rom 5.12. Het zit in mijn oren veel beter in elkaar. Een uitgebreider oordeel komt nog wel zodra ik hem vaker gehoord heb |
|
quote: Bullshit. edit; MH [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 28-09-2009 14:59] |
|
Smaak gerelateerd uiteraard Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Hier ook geen klachten over het drumgeluid. Heb veel beroerder gehoord Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
quote:+1 Je bent in de minderheid, Spectre. Bovendien heb ik altijd gelijk. |
|
Vind het ook niet een fantastisch drumgeluid... Sowiso hele productie is wat matig... het geheel werkt wel omdat men dit toch wel wat van BM verwacht en het er ook wel bij past, maar je merkt duidelijk dat dit hoogst behaalbare was en dat het zeker niet een bepaalde mate van gekozen "matig" geluid is waar men duidelijk voor gekozen heeft. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: En waaruit maak je dat op? Ze hebben een eigen studio waar ze kunnen prutsen zolang ze willen en dat al drie platen lang. Waarom zou dit dan het hoogst haalbare zijn? Beetje vage redenering. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: vaag is goed. edit er zijn ook NBA basketballers met een eigen studio. GET CRUNK11111 [Dit bericht is gewijzigd door Black Jew op 28-09-2009 21:46] IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Je zou uit mijn redenatie kunnen uitmaken dat ik weet of het wel of niet het hoogst haalbare is, en dan weet ik uiteraard niet. Maar het je hebt goed/smaakvol kut/lofi geluid (pak een Satyricon/Wolves In The Throne Room), en je hebt Kut kut/lofi geluid En deze nieuwe van hen klinkt niet suuuperkut hoor, maar mijn eerste reactie was gewoon een niet fantastisch geproduceerde standaard metalmix. hahah en wat Emiel zegt... het kan nog steeds erg kut zijn hoelang je er aan werkt in je eigen studio En het is maar net hoe die eigen studio er uit ziet ook hehe [Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 28-09-2009 22:00] "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |