|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Zie bovenstaande. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Jaja, het wordt een mooi jaar Faustian Spirit of the Earth |
|
signature |
|
Goed bezig Faustian Spirit of the Earth |
|
Waarschijnlijk zal het wel weer een teleurstelling zijn, of je legion nu een kut zanger vindt of niet, ik zweer echt bij platen als nightwing of heaven shall burn, of om nog verder terug te gaan en even van zanger ter veranderen, een those of the unlight en dark endless zijn gewoon geniaal, en aan deze albums kan Marduk gewoon niet meer tippen tegenwoordig Against God and Government |
|
quote: Meen je dat nou? Ik vind zelf eigenlijk alleen die Panzer-crap en La Grande Danse Macabre tegenvallen. World Funeral was weer een stap in de goeie richting en sinds Mortuus zich erbij heeft gevoegd is Marduk pas echt weer interessant (vind ik). When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
hmm zo heef ieder zn eigen dieptepunt, voor mij was dat world funeral. Op die prutsplaat irriteert de zang me vanaf voor tot achter, aan de ene kant omdat meneer legion door z'n stem heen is, aan de andere kant omdat hij er voor mijn gevoel meer naast zit en niet lekker uitkomt dan leuk is. grande danse macabre vind bijna iedereen volgens mij niet echt tof maar ik vind daar toch echt voornamelijk goede composities op staan. met mortuus vind ik rom 765432 best goed maar kan niet tippen aan those of the unlight en heaven shall burn. Misschien qua speltechniek wel maar niet qua intensiteit, fanatisme en qua songs op zich. Daarbij mag ook wel gezegd worden dat de typerende gitaarriffs onderhand redelijk voorspelbaar aan t worden zijn. |
|
"Heaven shall burn..." is ook mijn favoriete plaat en ik ben zelf ook zwaar idolaat van die eerste schijven. Maar World funeral een dieptepunt? Bleached Bones en Castrum Doloris zijn wat mij betreft krakers in de allerbeste Marduk-treditie. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
ik kom er niet doorheen, kut met een hoofdletter M! |
|
quote: Mut? When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
volhouwe van wie zijn nou al die stoeren vuisten? |
|
quote: When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Dat ik dat nog heb kunnen typen vannacht Maar ik wil het niet echt een dieptepunt noemen eigenlijk, maar ik vind Nightwing gewoon het gaafst, wat er daarna uit is gebracht is niet slecht hoor, en als ik eerlijk ben heb ik het na world funeral ook niet echt meer gevolgd haha Against God and Government |
|
quote: Hehe, La Grande Danse Macabre is net mijn favoriete Marduk-plaat. Anyway, als verder gaan op de lijn van Rom 5:12 zal ik wss niet ontevreden zijn Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Hehe, photoshop ftw |
|
quote:wat lul je dan Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Nou zeg! Barbaar Against God and Government |
|
quote: Kwamen die platen voor 1990 uit? |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Recentelijk Plague Angel aangeschaft, en dat vond ik een lekkere plaat She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Ben zelf ook maar es naar Marduk gaan luisteren en "La Danse Macabre" en "Rom bla bla" bevallen me prima..zo eens "World Funeral" aanzetten... Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it. |
|
Rom 5.12!!! Godver, wat een heerschplaat blijft dat. Zou mooi zijn als de heren op dezelfde lijn verder gaan en me weer zo verrassen. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
Inderdaad ja! Nightshade & devil root. Wolfsbane & eye of newt. Round and round and round and round we go |
|
Mm, heb zelf tot nu toe weinig met die Rom 5:12. Misschien moet ik 'm toch nog een kansje geven. [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 19-04-2009 13:58] |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |