|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Legion heeft z'n mindere optredens gehad en die DVD is gewoon helemaal zwaar knudde. quote:Ik vind ze er niet representatief voor. Je hoort enigsinds dat het dezelfde zanger is maar hij zingt best anders en live lijkt het helemaal niet op 'Salvation'. Maar gaaf is het wel. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Net weer na tijden PDM geluisterd, blijft een lekkere beuk plaat. |
|
quote: Weer Wykked Witch. Geil. |
|
quote: En ook al op No Mercy! Gouden tijden voor Wykked Wytch fans.... als die er zijn |
|
Kanker, lees net het volgende: quote: Geen Endstille dus. Ik stel voor dat iedereen een emmer stront mee neemt om over de zangeres van Wykked Witch heen te smijten. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 20-01-2005 22:29] |
|
Ik geef geen 2 stronts en een neuk om de band Marduk. Ik heb deze plaat een paar keer toch een kans gegeven toen ik in de winkel was. Die zanger is een ander verhaal...hoe die gast bijvoorbeeld de R uitspreekt. En de stukken waar de beste man niet luid aanwezig is, zijn erg diep van uit de maag. Heel gaaf ! Je hoort hem bijna over zijn nek gaan in een bepaald nummer. Nee, ik ben niet van plan om dit te kopen. Ja deze zanger heerschT! Suck my piss |
|
quote:Kut, dat had ik nu echt wel even willen zien quote:Ga dan eens op jacht naar Funeral Mist - Salvation. Heersplaat met deze heerschende zanger |
|
quote: Hehe! dat was juist de reden dat ik deze skijf* ging luisteren.. Wel bedankt voor de tip *Laatste Marduk Suck my piss |
|
quote: Waarom? De band waarvoor ik wou gaan. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
En in ruil daarvoor krijg je het briljante Wykked Wytch! Jullie zijn allemaal negers! |
|
Net goed voor jullie, Wykked Wytch is een echte groeiband . Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Wycked Witch stond sowieso al in de line-up. Pech is nu dus dubbel pech. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Wat een bagger line-up zeg. Naja je moet wat over hebben voor een echt goede band. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Op de vera site staat dat ze daar met Mystic Circle en Wykked Witch spelen, ook al geen denderende line-up. . . . . . . . . . ? |
|
Hoe zit het nou precies met die Tourdates van marduk? zijn die al bekend? ik snap er niks meer van, maargoed dat zal wel aan mij liggen... Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
May 13th 2005 BLACK SUN RISING The store is updated with some new merchandise, some of it will only be available here and for a limited time period. Marduk will be back on the road touring at the end of august. According to the managment Europe will be hit first, followed by South America. The first tour dates will be posted soon... April 9th 2005 IRON SHARPENS IRON According to a statement from Marduks managment, Drummer Emils arm is healing well. The band plans to be back touring torwards the end of the summer. More news will follow very soon. Currently Marduk is finishing up recording videos for the following songs, Throne Of Rats and The Hangman Of Prague. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Op Officiele site kijken is natuurlijk altijd erg handig... Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
quote: KLopt On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
PANZER DIVISION MARDUUUUK!!!!!!!!!!!!! |
|
quote: JEEE MMMMOOOEEEDEERRR Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
mijn broertje is helemaal weg van Marduk .. .. maarja .. nu hoef ik iig niet alleen naar Wacken .. haha .. [ Darkness Covers My Lonely Soul, No One To Feed The Dying Light ] |
|
vond legion live toch wel beter maar zen stem kon het jammer genoeg niet meer aan .................. |
|
Pansy division marduk The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Hey don't fuck with Marduk he?? Ik ben benieuwd naar de nieuwe liveact. Hoe ze het doen. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |