|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
*zucht* Panzer beschouw ik toch echt als hun zwakste plaat ooit. OK, het is een retesnel ding, maar om 'em daarom zo op te hemelen. Ze hebben toch wel fijnere dingen gedaan. als ze nauw 's die hele Dracula-saga zouden live spelen. Of een hele set vol slepende songs, want die heersen ook behoorlijk. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Wanneer komt er eigenlijk weer een nieuwe plaat? Met de komst van de huidige zanger kan ik Marduk nml. weer behoorlijk waarderen. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Dat wordt idd wel een beetje tijd ja. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Ik vind 'em ook overschat hoor, daar niet van. De stijl van de laatste 2 albums, met Mortuus dus, dát is Marduk op z'n best vind ik. Tekstueel gezien ook een stuk volwassener. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Ik vind Panzer Division Marduk geen slechte plaat, maar Marduk heeft gewoon betere. En vaak heeft men het over snel bij deze plaat, maar ik vind het drumwerk van Emil toch beduidend sneller dan dat van meneer Andersson. Had PDM wel eens horen met Emil op drums. Stuk intenser was het dan denk ik. [Dit bericht is gewijzigd door meatgrinder op 10-04-2009 2:11] |
|
dus......... Por Vida |
|
PDM is gewoon een cult classic die bij welke BM fan dan ook in de smaak valt en ook in de kast (hoort te) staat(n)... en die snelheid vind ik ook wel wat meevallen... een gemiddelde dark funeral plaat heeft meer tempo Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Even quoten, omdat het kan.. en omdat het geniaal is Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Nuance: waarvan iedere BM denkt dat ie 'em goed moet vinden en in de kast moet hebben staan. (belangrijk verschil) Ik heb 'em ook hoor. Limited Edition en re-release van vorig jaar. Ik ben nu eenmaal een verzamelaar. Maar het is wel de Marduk plaat die het minst uit mijn kast komt. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Wanneer kom jij n's uit de kast? don't mistake lack of talent for genius |
|
quote: Waarom? Snak je naar een vleesboom in je bilnaad? When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Ik heb het tm Nightwing gevolgd, naar mijn mening ook één van de beste platen van Marduk, daarna is het verwaterd, ik heb alleen world funeral nog op picture disk maar die heb ik nog nooit geluisterd. Against God and Government |
|
quote: Beslist niet. quote: Ik ben denk ik niet representatief, want ik heb hem nooit goed gevonden ook nooit geld aan uitgegeven gelukkig. Het wordt inderdaad weer eens tijd voor een nieuwe Marduk, maar zou de creatieve koek zo langzamerhand niet écht op zijn? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
PDM is mijn favo Marduk plaat, mischien juist omdat het niet typisch Marduk is met de punk/hardcore riffs die er metersdik bovenop liggen. |
|
Wat een onzin weer. Als iets geen overschatte plaat is dan is het PDM wel. Slechts gezeur en gezeik lees/hoor je over die plaat. En dat terwijl het gewoon een dijk van een cd is die ze live waarmaken ook. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Hoe kun je zoiets met een uitgestreken gezicht beweren, vraag ik me dan af... Die plaat heeft er eigenhandig voor gezorgd dat er een heel legioen PDM-fanboys is opgestaan die het nodig vinden net die plaat te gaan kopiëren. Wat nou gezeur en gezeik. Overal wordt dat onding opgehemeld. Een dijk van een plaat, zegt hij. Ongeïnspireerde, dynamiekloze prut zou een betere omschrijving zijn. PDM was een statement, geen artistiek gegeven. En live waarmaken. Tja, ze spelen al jaren snelle black, dus lijkt het me nogal wiedes dat ze ook PDM live kunnen spelen. Overigens wat Dwaal zegt: Emil was een stuk sneller dan Fredrik destijds. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Ik vind PDM een geweldige plaat, niet de beste, maar hij blijft goed, en luister hem dan ook geregeld. Maar dat hij ondergewaardeerd is, overgewaardeerd. Who caress, ze hebben genoeg platen om voor ieder wat wils te hebben. *zet Plague Angel maar eens op* |
|
quote: Ik heb 'em ook niet in de kast staan, imo is het gewoon snelle punk in een bm jasje, ik kan er niet zoveel mee. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: +1 |
|
"MARDUK will be entering the Endarker studio during May to begin the recording of their eleventh studio album. The album is set to be released in September. The release will be followed by a World tour starting out in Europe under the monicker of Funeral Nation 2009/2010. More news to be unveiled later on." |
|
Kijk, da's leuk! Nightshade & devil root. Wolfsbane & eye of newt. Round and round and round and round we go |
|
Nou kom maar op |
|
Yeah, finally.... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |