|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: We gaan er wel even van uit dat Marduk geen NBA-ers zijn en dat ze al nettere platen hebben opgenomen in die studio. Het is dus vrijwel zeker dat dit het geluid was waar ze naar zochten. Hoe dan ook, het ding klinkt prima volgens mij. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Hahaha domme discussie eigenlijk ook. Ik zou er niet tevree mee zijn iig, maar het mag duidelijk zijn dat veel marduk fans er tevree mee zijn dus dan is het per definitie wel een geslaagd product natuurlijk. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Wat een geloel allemaal zeg, damn. Is de productie gruizig is het niet goed (of juist wel) is het gepolijst is het niet goed (of juist wel). Het lijkt godverdomme de huishoudbeurs wel Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
quote: Ik begin inderdaad een beetje hetzelfde idee te krijgen, het lijkt wel of iedereen altijd iets te zeiken moet hebben op de productie. Bij sommige cds/bands is het inderdaad terecht, maar kom op: niks mis met deze plaat. |
|
Volgens mij is daar een juist een forum voor toch? Ik vind het niet zo'n spannende overal sound en productie.. misschien is het smaak of het feit dat ik vrij verwent ben met wel spannende producties. Vind het een leuk plaatje, niet geweldig [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 29-09-2009 11:47] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik vind hem ook niet spannend, maar uitstekend voor de sfeer die neergezet wordt. Voor mij hoeft ook niet alles altijd full hardcore to the bone extreme (!) spannend te zijn Het is een plus als de productie op zichzelf al spannend is, maar als het goed aansluit bij het totale product en de muziek is verder prima is het genoeg. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Sowiso moet iemand zich er druk over maken En wat zou de wereld zijn zonder huishoudbeurs? Anyhoo, wat spectre zegt, het is niet een spannende productie, hij voegt niets toe, hij is functioneel maar daar houdt het mee op. En me dunkt, dat kon wel. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Vergelijk sowiso die nieuwe eens voor de lol met de cd World Funeral http://www.youtube.com/watch?v=s7AgWYhM6qU "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Wel een leuk contrast ja. Ik vind het maar een zielloze, transparante knaken productie verder op dat World Funeral . En nog een compleet ruk nummer ook, wat een verschil met de huidige Marduk. Ik ben erg blij met de richting die de band de laatste jaren is opgegaan . [Dit bericht is gewijzigd door M. op 29-09-2009 20:28] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Maar jbassist en spectre WETEN hoe je een plaat moet produceren. |
|
quote: Dat maakt ze extra grote audiofiele zeikerds. Hoe meer je er van weet, hoe meer je te zeiken hebt... meestal Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: Hoe ze een elk spoor van organisch leven uit een productie moeten bannen, bedoel je... When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Zoals de laatste Marduk idd. En ik weet er niks van, waar Lionheart dat vandaan haalt.. ik rommel maar wat in de marge. Jb weet wel hoe het moet. [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 29-09-2009 20:12] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: lol, kneus. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Iemand uitschelden op een forum, stoer! Voor alle fanboys hier, deze Marduk is de derde plaat op rij die ik marduk-vet vind van ze, maar de sound ervan vind ik inspiratieloos en vlak. Ik heb al eens vaker duidelijk proberen te maken dat een goede productie niet betekend dat iets moet klinken als de laatste 'Fall Out Boy' oid, maar klaarblijkelijk snapt niemand wat ik zeg. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik wil wel een poging doen. |
|
Misschien in een nieuw topic Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Er staat "lol, kneus". Noem jij dat uitschelden? Hypergevoelig gevalletje ofzo? Anyway, een fanboy zou ik mezelf niet noemen. Ik kan een paar behoorlijk kutplaten van ze opsommen. En los daarvan heb ik het idee dat wij telkens dezelfde discussie voeren als een band een plaat met een iets afwijkend geluid uitbrengt. Ik ben van mening dat een productie soms voordeel doet met een aantal "geplande fouten". Ik heb het dan over zaken die de meeste producers als technisch fout zouden bestempelen, maar die een plaat soms net dat beetje extra geven. Maar goed, we verschillen daarin duidelijk van mening, want ik heb echt het idee dat ik dit gesprek al 30 gevoerd heb met je. Afijn, kwestie van visie, denk ik. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Je hebt me idd niet gesnapt merk ik, want hier heb ik het dus totaal niet over. Edit: Ik ben potverdomme gek op die door jou 'de hemel ingeprezen' laatste Mayhem plaat, dus je lult gigantisch uit je nek of je hebt niet zitten opletten. [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 29-09-2009 20:37] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Waarover dan wel, anders blijven we naast elkaar lullen. quote: Ik zou het zo opnieuw doen. Maar verder, wat bedoel je dan wel. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
In een ander topic dan. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Say when. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |