![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik vind Marduk ook nog wel een coole band Jeffrey Dahmer Rules!! ![]() |
|
Panzer Division is gewoon een te snelle punk plaat ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote:Eindelijk nog iemand die het door heeft ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
ik vind panzer division dan nog het beste wat die lui hebben uitgebracht... No meat is sweater ![]() |
|
Mijn favoriet:Materialised in stone ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
quote:dat klinkt goed ![]() ![]() ![]() |
|
Mijn favoriete nummer "On darkened wings" Damn dat baswerk... geniale tempowisseling / breaks ! ![]() Ik, Wil Schuurman ![]() |
|
mijn favo's: materialized in stone & glorification of the black god. ![]() |
|
Ik vind trouwens "Infernal Eternal" een erg toffe live plaat, soort 'best off' met van elke plaat wat, lekker rauw en legion klinkt nog goed te pruimen ! Ik, Wil Schuurman ![]() |
|
quote:alleen jammer dat slay the nazarene erop staat. het is echt een heel vet beukend nummer maar live kunnen ze er geen zak van, dan wordt het 1 grote onherkenbare brei. dat is trouwens niet waar je kan 'm herkennen omdat t niets anders kan zijn ![]() ![]() |
|
quote: idd die bass !! men fav. nummer ook ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Ik vind het de gaafste van ze, dat is Marduk! Samen met "Heaven Shall burn..." ofcourse. ![]() |
|
Persoonlijk vind ik "Heaven shall burn..." de best, omdat die plaat m.i. de enige écht duistere Marduk-plaat is. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. ![]() |
|
quote: Ok, ok... 31 dan! ![]() Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
"Here's No Peace" is ook wel een toffe mini.. En Infernal Eternal is idd ook erg vet. 11.45: restate my assumptions ![]() |
|
Panzer Division heeft een geweldig thema en erg toffe in- en outro's. Dat maakt de cd voor mij wat specialer dan de andere Marduk cd's (naast het metalen schild op de digi ![]() Zoals bij vele bands heb ik de beginjaren van deze band ook niet meegemaakt. ![]() |
|
Heb de beginjaren wel meegemaakt.Ze zijn ooit als deathmetal band begonnen.Waren goed voor die tijd ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
quote: Zoek nog de demo ![]() ![]() |
|
quote: ![]() Voor de mensen die het op een rij hebben: Er is geen rij. ![]() |
|
quote: Ik heb de cd's wel beluisterd, het was meer om duidelijk te maken dat ik Marduk pas sinds Panzer division ken en dus mogelijke nostalgie sowieso mis. ![]() |
|
Marduk uwn kutband!??????? ![]() ![]() ![]() |
|
quote:Voordat je werkelijk iedereen op je dak krijgt: -Let op je taalgebruik [gelieve correct nederlands]. -Een goede argumentie wordt ook door velen gewaardeerd. ![]() |
|
okeej bedankt! ik zal er aan denken ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |