|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik vind Marduk ook nog wel een coole band Jeffrey Dahmer Rules!! |
|
Panzer Division is gewoon een te snelle punk plaat |
|
quote:Eindelijk nog iemand die het door heeft Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
ik vind panzer division dan nog het beste wat die lui hebben uitgebracht... No meat is sweater |
|
Mijn favoriet:Materialised in stone Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:dat klinkt goed , want om pdm afte schrijven als een en dezelfde 30 seconden slaat nergens op, wat kunnen die jongen er nou aan doen dat ze een plaat hebben gemaakt die 30 minuten doorramt |
|
Mijn favoriete nummer "On darkened wings" Damn dat baswerk... geniale tempowisseling / breaks ! Ik, Wil Schuurman |
|
mijn favo's: materialized in stone & glorification of the black god. |
|
Ik vind trouwens "Infernal Eternal" een erg toffe live plaat, soort 'best off' met van elke plaat wat, lekker rauw en legion klinkt nog goed te pruimen ! Ik, Wil Schuurman |
|
quote:alleen jammer dat slay the nazarene erop staat. het is echt een heel vet beukend nummer maar live kunnen ze er geen zak van, dan wordt het 1 grote onherkenbare brei. dat is trouwens niet waar je kan 'm herkennen omdat t niets anders kan zijn |
|
quote: idd die bass !! men fav. nummer ook |
|
quote: |
|
quote: Ik vind het de gaafste van ze, dat is Marduk! Samen met "Heaven Shall burn..." ofcourse. |
|
Persoonlijk vind ik "Heaven shall burn..." de best, omdat die plaat m.i. de enige écht duistere Marduk-plaat is. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Ok, ok... 31 dan! Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
"Here's No Peace" is ook wel een toffe mini.. En Infernal Eternal is idd ook erg vet. 11.45: restate my assumptions |
|
Panzer Division heeft een geweldig thema en erg toffe in- en outro's. Dat maakt de cd voor mij wat specialer dan de andere Marduk cd's (naast het metalen schild op de digi ). Zoals bij vele bands heb ik de beginjaren van deze band ook niet meegemaakt. |
|
Heb de beginjaren wel meegemaakt.Ze zijn ooit als deathmetal band begonnen.Waren goed voor die tijd Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Zoek nog de demo |
|
quote: Voor de mensen die het op een rij hebben: Er is geen rij. |
|
quote: Ik heb de cd's wel beluisterd, het was meer om duidelijk te maken dat ik Marduk pas sinds Panzer division ken en dus mogelijke nostalgie sowieso mis. |
|
Marduk uwn kutband!??????? egt niet dat is egt een waanzinnig goeie band! |
|
quote:Voordat je werkelijk iedereen op je dak krijgt: -Let op je taalgebruik [gelieve correct nederlands]. -Een goede argumentie wordt ook door velen gewaardeerd. |
|
okeej bedankt! ik zal er aan denken |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |