|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Mijn wederhelft heeft er ook twee of drie leuke/goede nummers op kunnen ontdekken. Mij is het niet gelukt. 'Rom 5:12', wat een plaat is dat. Subliem. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Serieus, mensen vinden Wormwood een kutalbum? Wormwood was voor mij dé plaat van 2009, geniaal album! Vandaag nog op standje 11 in de auto geluisterd, geniaal [Dit bericht is gewijzigd door Ethereal op 11-05-2011 20:18] Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Tja Nieuw nummer eens geluisterd, best lekker hoor. Faustian Spirit of the Earth |
|
Moet eerlijk zeggen dat ik zowel Rom al World funeral goed vond, maar hoewel anders was ook Wormwood goed te doen.. alleen even die andere twee vergeten (en het oudere spul... Plak er een andere bandnaam op en het is goed te doen !) Vind ik ook niet |
|
Die eerste 2 nummers knallen de ballen uit je broek. Toch een klein beetje heimwee naar Legion. |
|
quote: Want? Mortuus is toch echt een veel betere vocalist naar mijn mening. Plague Angel |
|
Oef, wat een bikkelharde plaat, die nieuwe www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Vond Wormwood echt uber saai en eentonig maar die twee platen ervoor (Rom & Plague Angel) echt heel erg tof. Ben wel benieuwd naar die EP. |
|
Dat nieuwe schijfje is wel weer een brok geweld, zeg. Prachtig. Wat een verademing na dat zaaddeautende Wormwwod. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: ??? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Zo geslaagd vind ik die mop niet. En daarbij: Wormwood > Wormwood. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
|
|
Dit maakt me helemaal niet blij... wat een matig, saai nummer [Dit bericht is gewijzigd door cataclysm child op 26-03-2012 23:07] Faustian Spirit of the Earth |
|
Ik vind het wel goed eigenlijk. Klinkt als een nummer dat op de langere termijn heel goed wordt. Als dit een goed beeld geeft van de rest van de plaat, dan komt het volgens mij wel goed. |
|
quote: als ik je avatar bekijk kan ik me wel inbeelden dat je het goed vindt persoonlijk zijn de progressieve stukken er voor mij teveel aan. Weg agressie en duivelse bezetenheid, dit klinkt als een verstrooide professor. Genialiteit en verwardheid door elkaar. Ik heb mijn Marduk liever hard [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 27-03-2012 19:15] signature |
|
quote:Panzer Division blijft natuurlijk heerlijk, maar ik kan inderdaad ook behoorlijk genieten van nieuwere black. Als het maar gemeend is. |
|
ik zelfs van Nightwing signature |
|
Ik vind het best vet, dat nieuwe nummer. Maar de DSO-dingetjes liggen er wel duimendik bovenop ja. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
inderdaad ja signature |
|
Marduk blijft koning. Er is geen andere band binnen het genre die zo'n lange levensduur heeft, zo productief blijft en zichzelf meermaals succesvol weet te vernieuwen. Nieuwe nummer klinkt als een logisch vervolg op wat we op Wormwood van ze hoorde. Voor mij wordt Serpent Sermon vrijwel zeker 1 van de muzikale hoogtepunten van dit jaar. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
alleen jammer dat ze van genre veranderen signature |
|
Wat een onzin. Het is nog altijd black metal en dat zal nooit veranderen. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: het is idd black, maar ondertussen wel ferm "orthodox" waar is de Marduk die het hardste album ooit wilde maken. Zijn ze gestopt bij Panzerdivision? signature |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |