|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Legion is live klote en ook op de laatste cd . . . . . . . . . ? |
|
quote: Ik ook niet nee Immortal stampte live tenminste alles omver....Marduk da's wat anders... Tenzij, ...ze hem ook een gitaar in zn handen duwen...zou mooi zijn... [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 24-11-2003 20:11] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
duidelijk dat mensen hier niet bij marduk -waldrock 2000 zij geweest. @chelman; ik vind jouw oneindige offtopic gelul in zowat ieder topic een ban waard maar dat zie ik ook niet gebeuren Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Voor het schouwspel is het jammer dat Legion weg is, maar qua stem is het een zeer goede keuze. Deze beste man heeft zijn "zang"stem helemaal kapot gebleerd. Jammer, maar de afgelopen jaren werd het alleen maar live minder (vanaf Heaven../Panzer..-tours). |
|
quote: Bij het voetbal kun je tegenwoordig een gele kaart krijgen bij het vragen om een gele kaart voor iemand anders. Valt ie? Vroegen luisterde ik af en toe nog wel eens naar Marduk, maar nu nooit meer. Ben helemaal klaar met dat doelloos gebeuk. Live staan ze er wel hoor, maar verder vind ik er bar weinig aan. |
|
Weet iemand wie Legion gaat vervangen? Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Wij ook?? gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
quote: Als je twee vechtende honden uit elkaar probeert te houden kan je zelf lelijk gebeten worden. Valt ie ? |
|
quote:enkele kruisbestuivingen als uitzonderingen dan. Zoveel black zit er ook weer niet in jullie, jullie weten in ieder geval dat er in metal ook lage tonen gespeeld moeten worden. |
|
quote: Sinds wanneer MOET er iets in metal ? |
|
quote: Het enige wat MOET in de metal is dat Jenje met zijn neus uit black metal topics weg moet blijven. Hij heeft er toch niks zinnigs over te zeggen. Zenial |
|
quote: Als jenje alleen in Topics mag posten waar hij iets nuttigs te zeggen heeft kan hij net zo goed z'n PC uitzetten en gaan slapen. |
|
quote: er is ook nog een leven buiten de PC... http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
quote: Niet voor Jenje. |
|
quote: sjah dan moet hij maar gaan slapen sleep well jenje http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
Marduk is zeker wel super goed en super strakke black metal. En dan vooral de albums Nightwing, Those of the unlight en Fuck me jesus. Het beukt lekker en het wekt een lekkere sfeer op. |
|
Marduk is zo'n bandje waarbij ik mij iets kan voorstellen van de vooroordelen die buitenstaanders hebben over BM. Plat, kinderachtig, debiel, marginaal, achterlijk, belachelijk, etc, etc. Uit liefde voor ZM. |
|
Ik heb Marduk altijd maar matig interessant gevonden, hoewel ik Dark Endless en Panzer Division nog wel aardig vind. En ach, ik heb ze een keer live gezien in de 013 en in vergelijking daarmee gaat er meer geweld en misantropie uit van een jostiband concert. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote: KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Good show, Kwelgeest! Touché, pussycat! |
|
quote:datum........ Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Hmm,heb BARKRUK nou enkele malen live mogen zien,en wees eerlijk,het wordt steeds abominabeler.Eerlijk is eerlijk,ze hebben enkele leuke platen uitgebracht(panzer division marduk mag wat mij betreft een klassieker worden genoemd)maar met het verlaten van legion als zanger,is het wat mij betreft hoogste tijd voor een naamsverandering en een nieuwe start. spelfout weggehaald... |
|
Nope, ze moeten de eer aan zichzelf houden en een punt achter Marduk zetten (net wat jij zegt) PLUS geen Marduk-kloon beginnen onder een andere bandnaam. Toch genoeg metalband-inteelt in scandinavie om met z'n vieren binnen no-time nieuwe bands te hebben. |
|
het zal aan mij liggen hoor, maar ik vind World Funeral een leuke cd. Wat teksten/titels betreft is het bijna zielig idd, maar goed de muziek is prima. None of us are saints - Albert Fish |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |