|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
zo moeilijk is die albumtitel nou toch ook weer niet Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
+1! Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
hehe, weet niet wat het is met die plaat. Ene moment denk ik: Volgende weer . Moet zeggen dat-ie nu een stuk vetter klinkt, dan dat ik ´m een jaar terug vond klinken. Ach |
|
Mm, t blijft een cd met zeer brute stukken en nummers. En toch mis ik die Marduk-muur van geluid. Mocht wel iets meer aanwezig zijn. Maar goed.. Nightwing maar weer es opzetten, tijd gelee. |
|
Tijdje terug nog op l.p. gekocht bij mediamarkt voor wel 1 hele euro per stuk dus gelijk maar twee stuks gekocht en dus ook twee mensen blij gemaakt Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Ik vind Marduk niet zo heel super, maar best meevallen. helaas luister ik de laatste tijd niet meer zoveel black metal. My heart would feel to be a crime, unless it trembled with the strings. |
|
oh, okay. |
|
quote: nightwing op lp voor 1 euro bij de MM? wonderen zijn de wereld nog niet uit |
|
quote: ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
jaaa hor. |
|
[/Andreas] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Artwork van de nieuwe: Faustian Spirit of the Earth |
|
Opzich best vet, maar Wormwood? |
|
Ik vind het maar een matige cover. Ziet eruit als een miljoen andere covers. Inspiratieloze gefotosoepte meuk. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Gave titel toch Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Nou toen ik het last moest ik toch wel effe grijnzen. |
|
quote: Straks eens op zoeken in het boekje van The White Crematorium, staat ook ergens iets over in dat "Wormwood". |
|
quote: "En de derde engel heeft gebazuind, en daar is een groote ster, brandende als een fakkel, gevallen uit den hemel, en is gevallen op het derde deel der rivieren, en op de fonteinen der wateren.[11] En de naam der ster wordt genoemd Alsem*; en het derde deel der wateren werd tot alsem; en vele mensen zijn gestorven van de wateren, want zij waren bitter geworden." (*Wormwood in het engels) I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Still doesn't convinse me. |
|
Waar moet je van overtuigd worden dan? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Die titel... vind hem echt slap... |
|
Wat boeit de titel nou? Zo lang de muziek het vel maar van je gezicht stroopt. Ik vind "Wormwood" persoonlijk wel een lekker apocalyptische titel. Zeker als je de achterliggende betekenis kent. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Daar heeft ieder zo zijn meningen over. Nu wil het geval zijn dat ik niet meer zo overtuigd ben van de tegenwoordige Marduk. Dus zo'n mindere album titel werkt dan al niet echt mee naar zo'n nieuwe release toe. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |